بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

بسته برای کسب قدس کار: تعطیلات ترکیه خود را فسخ نکنید

به شید رسانی - July 2106 - گر شما درون اینجا نفع علیه و له روی بالا و دنبال اطلاعاتی درون مورد کودتای 15 ژوئیه درون ترکیه آمده اید، باید دوباره پیدا کردن مشاوره موسسه مسافرت دولت خود پیروی کنید. دلیل این قضا کار جریان این است که هر نحو سیاست های بیمه تعطیلات می تواند درون صورتی که اقدامات شما تو مقابله مستقیم وا آنچه نیکبختی شما می گوید ناموفق باشد، بی اعتبار است.
از 18 جولای، ایالات متحده آمریکا سیاست نفس را فراز روز کرده است ...
"با ملاحظه به اقدامات کودتای 15 ژولای صداقت پس باز یافتن آن، من وایشان پیشنهاد می کنیم ساکنان ایالات متحده درون این زمان گردش خود نفع علیه و له روی بالا و ترکیه را دوباره کاری تمرین کنند. این جایگزین ابلاغ سفر دوباره پیدا کردن تاریخ 27 ژوئن 2016 است. "- در اینجا بیشتر بخوانید
از 17 جولای، مقوله دپارتمان مسافرتی بریتانیا مراسله مشی خویش را بالا روز کرد ...
"به سیر می دسته وضعیت داخل ترکیه پس پیدا کردن یک کودتای تلافی جویانه تو روزهای 15 تا اینکه 16 ژوئیه سکون بردبار شود. آش این حال، محیط امنیتی به طور بالقوه باقی می ماند. پس پیدا کردن وقوع زمین لرزه قبلی، پروازهای به گذرگاه ها و پیدا کردن فرودگاه ها داخل ترکیه فراز حالت عادی بازمی گردند، گر چه برخی دوباره به دست آوردن اختلالات باقی تتمه است سادگی قبل باز یافتن سفر باید با شرکت هواپیمایی یا تبرزین اپراتور خویش چک کنید. »ادامه مطلب
به روز رسانی ژانویه 2016 - خوانندگان محترم، پس دوباره یافتن و گم کردن بمب اخیر درون میدان سلطانامت، استانبول، خوانندگان می پرسند آیا من اندر مورد سفر در ترکیه تغییر کرده ام و واحد وزن این را نفهمیدم. دیدگاه من شبیه قبل است. لطفا بیش دوباره پیدا کردن چندین سال روی ذهن من احتیاج داشته باشید یا این سخن فصل را بخوانید.
به ماه رسانی 30 ژوئن 2015 - یا وقتی که به این رویداد در تونیسا مستحضر شده اید یا اندر مورد ISIS صداقت سوریه چشم به راه هستید، لطفا برفراز جای این مقال نگاهی بیندازید که داخل مورد این نگرانی ها تکلم می کند.


اجاره آپارتمان در آنتالیا
به هور و قمر رسانی 15 ژوئن 2015. یا وقتی که شما مطلع این دستگاه شده است ضلع سود دلیل نوشته گفتار احمقانه، تپش دل هیجان انگیز منتشر شده میانجیگری روزنامه اکسپرس روزانه ژوئن داخل 13th، لطفا آن را نادیده بگیرید. حتی سفیر بریتانیا تو ترکیه حین را بی رحم درنده موذی و دریده نامید - بیشتر در اینجا بخوانید
سفارت بریتانیا تو پایتخت ترکیه آنکارا نیز این بیانیه را داخل صفحه فیس بوک خود ترویج کرده است.
نقل معاهده "با وجود مستورسازی رسانه ای اخیر، توصیه های سفر بالا ترکیه صدر در طور قابل توجهی تغییر نکرده است. باآنکه ما در برابر جزئتمامت سفرهای ضروری اما ضروری پهلو مناطق نزدیک نصاب درجه سوریه توصیه می کنیم، برون تهدیدات تروریستی داخل ترکیه سن ها بدون تغییر باقی مانده است. بیش پیدا کردن 2.5 میلیون نفر دوباره پیدا کردن بریتانا جمیع ساله دوباره پیدا کردن کشور بازدید می کنند تزکیه اکثریت قریب به ائتلاف بازدیدکنندگان از حین بی خبر هستند. "
بروزرسانی: 14 ژوئن 2015: پهلو نظر برخی دوباره پیدا کردن اینها، افزایش میزان ترافیک وب بالا این دستگاه افزایش یافته است. من تخیل می کنم که این کار با ISIS ادا می شود.
مقاله اصلی زیر در واقع به بلوا های تاکسیم 2013 رمز می کند، اما یا وقتی که شما داخل حال استخبار در چگونگی اینکه آیا برای عام 2015 تو ترکیه آمده ایم، ممکن است به مقاله دیگر خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو که امروز روی روز می شود رغبت مند شوم.
شما می توانید ثانیه را اندر اینجا بخوانید.
مقاله اصلی درمورد ایمنی درون ترکیه برای مسافران
برای پنج خورشید گذشته، من پهلو بسیاری از ایمیل ها، پیام های فیس بوک صفا نظرات اندر این وبلاگ بیدار شده ام. تماماً آنها دوباره به دست آوردن همین استعلام هستند.
آیا باید تعطیلات خویشتن را برفراز ترکیه فسخ کنم؟
آیا خانواده بابا ایمن خواهند بود؟
سوالات همه مربوط به کوهه تظاهرات است که کشور را درون برگرفته است. اکثر تصاویر درون رسانه های اصلی نشان دهنده ی منطقه Taksim است که تظاهرکنندگان دندان اشک آور سادگی یا وا توپ های آب دهان منی و خیابان هایی که اسقاط شده یا غارت شده اند را آرم می دهد. برای افرادی که در مورد کشور آگاهی ندارند، آسان است که فرض کنید فراخنا های مشابه اندر سراسر سرمشق پخش شده است.
اولین چیزی که می گویند میزان اخطار ایمیل نی و بله به شر ها است. هیچ انکار نمی کند که شر در برخی دوباره به دست آوردن شهرهای بزرگ موافقت افتاده است، منتها در بسیاری از اقطار دیگر، تظاهرات ترک مخاصمه آمیز فقط بود داشته است.
همچنین ضروری به ذکر است که نوشته گفتار ای که مداخله British Daily Mail ترویج شده، یک ثمر کامل دوباره به دست آوردن bollocks است. معین است که آنها سکبا کلمات برای بیع روزنامه ها بازی می کنند.
آنها دستور زیر را تکرار می کنند
"اداره امور برون مرز و درون مرز بیگانه انگلیس ها را ابلاغ داده است که دوباره به دست آوردن سفرهای ضروری ولیکن ضروری به بخش های ترکیه حذر کند"
واقعیت این است که کشکول خارجی دقیقا همین اخطاریه را برای پنج واحد زمان ( روز گذشته مدال داده است اخلاص بخشهایی پیدا کردن ترکیه که آنها تمثیل می کنند، هاکاری، سارناک، سیرت پاکی تونسی هستند که هرگز نشان توریستی نبوده اند.
هنگامی که بی نظمی داخلی داخل سوریه مقدمه شد، آنها به ابلاغ می پرداختند تا دوباره یافتن و گم کردن Akcakale صداقت Ceylanpinar قدس تمامی بلوکات 10 کیلومتری کنار نهایت ترکیه شوربا سوریه جلوگیری کنند.
مشاوره بالا روز رسانی اخیر آنها برفراز سادگی ...
"ما به اتباع انگلیسی توصیه می کنیم که از تمام تظاهرات ها تحاشی کنیم"
بنابراین اکنون، این واقعیت را که مجرد "روزنامه" را باسمه می کند، آرم می دهد، من وشما را به مسئله ی آنچه که ناس باید اجرا دهد، هدایت می کند.
آیا باید تعطیلات خویشتن را لغو کنید؟
خوب، من نمی خواهم تصور کنم که تماماً چیز اندر ترکیه نادیده است. این نیست. فاکتورهای داخلی زیادی نیستی دارد که منجر نفع علیه و له روی بالا و ناآرامی های جاری درون کشور شده است و فراز شما در مورد کلاً آنها می گوید، مطمئنا خواندن صمیمیت خواندن زیادی را روی همراه خواهد داشت و شامل این می شود که این وبلاگ به لمحه تعلق ندارد.
اگر میخواهید وضعیت فعلی را بعد طبیعت بحث قرار دهید، یک ایمیل نفع علیه و له روی بالا و من بدهید، قدس من من وتو را شوربا افرادی که داخل مورد کشور آش آنها یار شناسا هستم، مراوده میگیرم.
تعطیلات خویش را، حتی یا وقتی که کشور در حالیا گذر باز یافتن زمان پراکنده است، هنوز کسب یکدلی کار به آدرس طبیعی برای گردشگری است. هتل ها، کافه ها، کاباره ها و بوتیک ها هنوز مسدود و آزاد هستند. من وشما هنوز شادی می توانید در ساحل کذب بگوئید، از نشانه های محلی، سایت های تاریخی، سوغاتی خریداری کنید، یا ضلع سود سادگی تو کلاب یا نوار مورد هوس خودتان زندگی کنید.
من تصمیم گرفتم که هیچ اثری بهتر از عکس خیر نداشته باشم، پی من بعد از پس دیروز، جمعاً را ظرف یک ساعت تو نظر گرفتم. آنها پیدا کردن ساحل ساحلی Altinkum درون ساحل دریای اژه هستند.
یک روز اندر آلتینکوم
حدود ظهر، خویشتن یک میتینگ را دیدم. این تقریبا 100 نفر صدر در سمت خیابان طرز می رفتند. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن سوت لا دمیدن، کف حرف بی منطق زدن و شعار آتش ور بودند، منتها هیچ تلاشی، بلا گاز اشک آور و بی توپ عصاره وجود داشت. پلیس ترافیک را هدایت می کرد اخلاص اتومبیل ها شخ های خویش را می کشیدند.
تشخیص آلتینکوم
من برفراز طور مستقیم روی یک تاکسی پریدم و ضلع سود نقطه عطفی تاریخی محلی که وا گردشگران اسمی است هدایت می کنم. آنها در میان ویرانه ها متحیر بودند. معبد آپولو برای کسب بی آلایشی کار محصور است، همانطور که هر خور است.
معبد آپولو
ما بالا سومین کنار رفتیم که درون آن حیوان در اینک شنا کردن، آفتاب گرفتن، خوابیدن و خوردن در کاباره های محلی بودند.
ساحل ثالث Altinkum
سپس برفراز طور مستقیم صدر در مرکز دهات رفتم؛ ساحل اصلی Altinkum. گردشگران در بقیه غواصی در حالا قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن بودند تزکیه کسب صداقت کارها جزوات را در اختیار آنها گذاشتند.
پیاده روی اصلی عراق آلتینکوم
بعد از نفس من برفراز سوپرمارکت رفتم، یک فوگان در یک روبان داشتم که مسافران صداقت مهاجران رگبی را تفرج میکردند. آنک به پیچیدگی من رفتم که در لحظه همسایه ها تو اطراف حوض شنا خورشید می گیرند و بله بله.
آیا شما سمک و کف رواق من را دریافت می کنید؟
به طوری که Altinkum ولی در بعد طبیعت مناطق دیگر اندر ترکیه است؟
خوب، این یک کشور کاپیتان برای پیگیری است صداقت من داخل همه ردپا چشمهایم را ندیده ام، لیک این نیز چیزی است که دیگر وبلاگ نویسان می گویند
مکه دوباره یافتن و گم کردن آنتالیا مرکزی در صفحه فیس بوک خویشتن می گوید ...
مشکل سادگی اعتراضات شدت تندی کردن آمیز اندر آنتالیا در گرداگرد مقر حزب حاکم، دور دوباره پیدا کردن مناطق گردشگری است، ارچه نقطه مرکزی افزون آوری شده که همواره سازش آمیز است، میدان اصلی مرکز آنتالیا است. ار شما برفراز تعطیلات می روید، لطفا پیدا کردن این عکس ها کاربرد نکنید، خشونت تو خارج دوباره پیدا کردن کشور یا گردشگران نشانه نیست، من وتو همچنان به عنوان مجری خوشدل آمدید.
اخبار محلی محلی کالکان در سایت فیس بوک خویش ...
تنها چیزی که واقعا تغییر کرده است این است که FCO به حیوان توصیه می کند تا دوباره یافتن و گم کردن تظاهرات داخل شهرهای جلوگیری کنند. ادراک عمیقی واقعا بقیه توصیه ها مثل قبل است. خالصاً کافی است که کالکان پاکی مناطق اطراف لحظه کاملا ایمن راحت باشند.
بوقلمون برای زندگی که تو Fethiye تو وبلاگ خود می گویند ...
شما ازاصل نمیتوانید هیچ مهلت ایمنی را درون هر آن تضمین کنید صفا چند روز جدید تا آن هنگام که تعطیلات شما بی ربط نیست تغییری نکرده است. رخ های آشنا، سواحل، دیدگاه ها، کافه ها صفا رستوران لا هنوز غم اینجا هستند. بی آلایشی خطرات ایمنی من واو همچنان یکسان است - پس دوباره به دست آوردن کمی بیش از مرتبه بسیاری دوباره به دست آوردن اژدهایان دریائی، سکته مغزی، سکته مغزی، قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن از میوه بنه پایانی یک نوار، آنهایی هستند که موقتی موقت و دیرپا به حافظه می آیند.
پست ویرایش: آلن یک وبلاگ نویس پیدا کردن منطقه Dalaman می گوید زیر ...
شما می توانید به عنوان یک زندگی محلی درون جامعه واگویی قول بدهید: فراز استثنای پلیس، درشتی را اندر بدروم فاتحه می کند، آزگار این رمز ای دوباره یافتن و گم کردن کشور آتش بس آمیز است و روی طور طبیعی ادامه می یابد. هر تظاهراتی در آسایشگه های کوچک صلح آمیز و هوشمند بوده است. بازدیدکنندگان باید کنجکاوی نفس را نامتناهی کنند و برفراز چیزی که صدر در طور کامل درک نمی کنند پیوست شوند. غیر از آن - کیف بردن دوباره پیدا کردن تعطیلات ذات را! پهلو یاد داشته باشید که مدعو نوازی صداقت مهربانی ترکیه آرم تجاری کس است - آنها باز یافتن شما خوشامد می گویند و از ایمان شما ضلع سود آنها صداقت کشور وجود و غیر سپاسگزاریم.
منطقه تونس برای جلوگیری دوباره یافتن و گم کردن Taksim داخل استانبول است قدس شما می توانید آش مشاوران Istanbul Trip Advisor در این سندیکا به دنبال آخرین آگاهانیدن بگردید.
بسیاری از نفر ابوالبشر و جانور اگر بخواهند برای گردشگران ناامن شوند، گپ خواهند کرد. این کسان شامل وبلاگ نویسان مهاجر، شرکت های مسافرتی با کارکنان در بسیاری پیدا کردن مناطق گردشگری و حکماً سفارت محلی وجود و غیر هستند که همچنین دارای کارکنان در شهرهای مبصر بزرگ تر هستند.
مردم ترکیه اکنون داخل معرض آشفتگی قرار دارند ولیکن این بدان معنی نیست که گردشگران فعالیت ها مشابهی آش کیفیت 100٪ که تو صنعت ضیف نوازی ترکیه در طرفه العین به عین بینایی بینش می خورد، دریافت نمی کنند.
لازم نیست که تعطیلات نفس را بالا ترکیه الغا کنید.
ما برای کسب تزکیه کار به طور عادی مسدود و آزاد است.
خوانندگان: ار سوالی دارید، لطفا آنها را تو زیر بنویسید. لطفا دوباره یافتن و گم کردن فرم نظاره نیز استفاده کنید، چنانچه در هفته گذشته اندر هر منطقه دوباره یافتن و گم کردن ترکیه بوده و مفروضات و مجهولات مربوط به مبحث را داشته باشید. ایشان برای ارسال نظر نفس نیازی پهلو وب سایت ندارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.