بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

جیمز جوخه و تولید فیلم درون ترکیه

در ادامه سالها، استانبول بسیاری دوباره پیدا کردن تیم های تولید فیلم های خارجی را کشش کرده است، وا ارائه مکان های منحصر نفع علیه و له روی بالا و فرد برای ایجاد فضای شرقی که تماشاگران غربی مالوف دارند روی نوا آذوقه نمایش مبصر بزرگ تر تماشا کنند.
این شامل بانی ایان فلمینگ، کارزیستی بی آلایشی جاسوسی 007 است که تو تلاش خود برای مقابله سکبا شر است که ندرتاً در محیط های متفرق استانبول هدایت می شود.
آخرین فیلم او، Skyfall همچنین فطری هایی در اقامتگاه ترکیه مدیترانه ای باز یافتن فتحی را صدر در نمایش گذاشت و آش توجه بالا اینکه Skyfall بزرگترین فیلم سینمایی تو تاریخ دفتر قوطی بریتانیا بود، بعضی از هواداران ترکیه ناامید می شوند که فیلم بعدی جیمز جمعیت بعدی باز یافتن ترکیه نیست همه.
انتشار اخیر روزنامه ها تایید کرد که فیلم بعدی جیمز جمعیت فقط در لندن، رم، مکزیک، آلپ صمیمیت مراکش، و آری در ترکیه فیلمبرداری خواهد شد.
مارت گورسل این افراد مانند مارت گورل، که یک شرکت تولید تلویزیون بی آلایشی فیلم درون ترکیه را به کاربستن می کند، لجوج پریشان خاطر شده است. او به آدرس یک متخصص تو این تکنیک تأکید می کند که دولت ترکیه مزایای زیادی برای تولید فیلم های خارجی دارد و تو نتیجه، آنها را درون سراسر جهان تبلیغ می کند.
بعد دوباره یافتن و گم کردن اینکه سکبا آگهی های تبلیغاتی تلویزیونی مارک های بزرگ مانوس پاناسونیک صمیمیت ودافون خلوص همچنین پروگرام های تلویزیونی Dispatches صمیمیت House Hunters International کار کرد، مارت درک کرد که نماینده خدمات نامدار بریتانیایی بنام است.
شرکت او فراز تیم های تولید فیلم صفا تلویزیون خارجی کمک می کند تا شوربا مسائل قرنطینه آمخته برگزاری تصدیق فیلمبرداری در ترکیه، تهیه تجهیزات و یافتن اعضای خدام انگلیسی صحبت کنند.
او به عنوان یک ستاره هنری و ادب ترکیه ذات را توصیف می کند و ابرام می ورزد که تمام فیلم بزرگ در ترکیه فایده صنعت مسافرتی ترکیه بسیار کمک می کند اخلاص علاقمند بالا یادگیری دوستی تاریخی بین ترکیه سادگی جیمز باند دلاور است.


قیمت تور ترکیه
جیمز حزب فیلم درون ترکیه
توسط مارت گورل
مجوز فیلمبرداری اندر استانبول باز یافتن روسیه شوربا عشق
تولید شده تو سال 1963، "از روسیه سکبا عشق" ویژگی قدر کانری به عنوان 007، که مبارزه سکبا بد در میان گستره انتها 1960s استانبول است.
صحنه ها تو ترکیه سکبا حجاب سوفیا آغاز می شود خلوص در دوردستها مختلف نظیر جزیره تاریخی استانبول از جمله سیلو ریحانا که فرودگاه یک قایق سواری زیرزمینی اسرار آمیز را می گیرد، دنباله می یابد.
این رویدادها مطار نوار را روی بازدید دوباره یافتن و گم کردن یک قبیلۀ کولی که در دژ Rumelian زندگی می کنند و داخل نهایت سکبا فرود اورتین اکسپرس دوباره یافتن و گم کردن ایستگاه ترن Sirkeci فایده ترک ترکیه پایان می دهد.
این فیلم همچنین به عنوان یک مستند مجازی قدیمی استانبول فایده منظور شکل گیری بخشیدن فراز تغییرات بزرگی که در درازی سال ها رخ داده است، مبادرت می کند.
جهان کافی نیست
در سن 1999، 36 سال خلوص 17 فیلم دیگر، پیرس برسن نشان 007 را برای دیدار پیدا کردن ترکیه مکرر در "جهان به مرتبه کافی" نیست، ولی به دلیل یک رویداد بمبگذاری در استانبول، تولید کنندگان باز یافتن اعضای پرداخته در سفر فراز ترکیه جلوگیری کردند .
در عوض، یک خدام فیلم کوچکتر برای افزایش آوری عکسهای دهکده فرستاده شد، داخل حالی که ستارههای فیلمبرداری در استودیوهای Pinewood انگلیس. یکی پیدا کردن مکان های کلیدی داخل فیلم دژ برج رزین است که به عنوان مخفی پیدا کردن تبه کار کاربرد می شود.
Skyfall
مجوز فیلمبرداری داخل استانبول
"Skyfall" که داخل سال 2012 نشر اشاعه شد، بیشتر نهان شده ترین فیلم جیمز دسته است. یک اقدام دوازده دقیقه ای امانت بندی شده، بازخوانی در استانبول تبدیل صدر در یک گستره احمق مورد علاقه طولانی وقت برای طرفداران دشوار گیر جیمز گذرگاه شد.
این فیلم وا 007 در ساختمان بانک دویچه شرق شروع می شود و تماشاگر همکاری پایه گذار MI6 شلیک شده است. او فایده یک وسیله نقلیه بیرون می تالاب و دوباره پیدا کردن طریق خیابان های باریک ناحیه Eminönü می رود.
یک بازار بزرگ محلی، که در طول یک هفته تو میدان Eminönü ثبات گرفته است، اولین نصیب تقدیر از عرصه های تعقیب سواری سیکلت را صدر در تصویر کشیده است، و سپس روی مرتبه آسمانه بازار بزرگ باستانی دوام داد.
صحنه بعدی آغوش روی یک اصابت نزدیک بین 007 و پایمال کار، تو بالای قطار تمرکز می کند. باآنکه به نظاره می صنف که یک بقیه پیوسته است، فراخنا های قطار داخل واقع Vada Bridge در ولایت آدانا تو شرق ترکیه نژند شده است.
آخرین اتراق برای باند تو ترکیه یک بند ساحل تو Çalis کناره ور فتحیه است. حیوان محلی مانند ساکنان جزیره گرمسیری تصویر می کنند، ولیکن تماشاگران ترکیه از تماشای این فیلم ساکن نخواهند شد.
طرفداران فیلم تورکیش، تولید فیلم، غالباً در چگونگی تماشای 3 فیلم گوناگون 007 که در ترکیه گردش می کنند، میانجیگری مدیران مختلف، مشتمل بازیگران نامی و گمنام مختلف و مسلماً نمایش رخسار تغییر استانبول در طول سالها است.
فقط چند عمران ده به غیر باز یافتن لندن نتیجه معلول مهمی در تاریخ فیلمهای جیمز جماعت بازی می کنند و استانبول یقیناً یکی باز یافتن آنهاست.
نویسنده مارت گورل را می ____________تدارک از طریق وب سایت اوت مناسبت گرفت. Filmworks یا ایشان می توانید شوربا مقالات خود داخل وبلاگ وجود و غیر به حیثیت Fixer در ترکیه فایده روز شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.