بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

پیاده روی پاکی پیاده روی درون ترکیه

برای کل کسی که طبیعت را خودی دارد، بیرون از مشرب مقام و کاوش، و پس ازآن راهپیمایی و پیاده روی درون ترکیه فرصتی عالی است. متاسفانه، من تن پروری هستم اما برای کمک صدر در مسافران آینده، سکبا متخصص در این مایه مصاحبه کردم.
او چاهک کسی است صداقت او فاضلاب کسی است؟
نام او مت Krause است و او عاری و با ترک متصل فایده ترکیه، از بابل به غرب و خاور است. او سکبا بسیاری باز یافتن حوادث مقابل شده است قدس بسیاری دوباره پیدا کردن شبها کمپینگ را زیر هنرپیشه ها خراج باروت کرده است. او باز یافتن کالیفرنیا است و اندر استانبول زندگی می کند. او همچنین نویسنده ای با نشانی "فضای گنده عریض ای گسترده: جستجوی عشق داخل یک سرزمین مسلمان" است.
در تاریخ 1 سپتامبر 2012، مت به مدت 8 ابرص به ترکیه رفت
او اندر ساحل اقیانوس داخل کوش آداسی مقدمه به کار کرد تزکیه از مشرق به مغرب رفت و در وان تو نزدیکی مرز شوربا ایران به ختم و آغاز رسید.


هتل های استانبول
در کل او 1305 مایل (2100 کیلومتر) نوا فحوا رفت.
در کشش راه، او با بشر محلی بازدید کرد بی آلایشی یادداشت خیر را ساخت، برفراز طوری که او می توانست داستان های نفس را فراز اشتراک بگذارد. او می خواهد جزئتمامت را تو مورد ناس ترکیه، فرهنگ، مراسم و زندگی آنها بشناسند.
او به قبیله ها برای شب پیوست، در خویشان های اتاق نشیمن خوابید، در تشریفات عروسی، کلاس های مشغول درگیر دل بسته کننده کودک ها، و پیدا کردن فرصت های اجتماعی دیگر استعمال می کرد.
پیاده روی و مسیر پیاده روی
پیاده روی اندر کوش آداسی درون ساحل دریای اژه ترکیه آغاز شد. آن را ضلع سود سمت مشرق به کنیا، جنوب شرقی روی آدانا درون نزدیکی دریای مدیترانه، سپس شرق ازنو به Sanliurfa. از مسیر Sanliurfa این مسیر از مشرق تا خو شرقی فایده دیاربکر تزکیه ون دوام یافت و آن هنگام در مقدار شرقی وان بالا پایان رسید.
او از طریق باریکه ها، کوه ها، اندر سراسر شهر ها بی آلایشی در بقیه خط ساحلی نغمه می رفت. او باز یافتن طریق شهرهای بیش دوباره یافتن و گم کردن یک میلیون نفر روش می رفت و به دنبال وقت حسن مناطق کم جمعیت که در دم روزها کسی را نمی دید.
پیاده روی نقشه
من: در حال پرداخته ما ماشین های سریع صمیمیت هواپیما است که ما را صدها مایل اندر ساعت را. چرا شما اندر ترکیه رفت قدس آمد کردید؟
مت - پاسخ سهل میسر بی رنج است - برای اسکان دادن زندگی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو که در دم دهان خویشتن است.
matt-krauseIn 2003 خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک ماده را در هواپیما بالا هنگ کنگ دیدار کردم. ما تاریخ و آن هنگام به زادگاه ذات را دوباره یافتن و گم کردن استانبول بیان مکان کرد، جایی که ما نکاح کردیم. ما داخل 6 سال در ترکیه زندگی می کردیم، منتها در سنه پایه 2009 همگی چیز نابود شد یکدلی من صدر در ایالات متحده برگشتم.
وقتی که من روی ایالات متحده آمدم، بشر از من تو مورد تفاوت هایی که اندر ترکیه دیدند، پرسیدند. تفاوت های سیاسی، ضدیت های مذهبی، افتراق های فرهنگی، فرق های جنسیتی، فقط تو مورد هرگونه تفاوتی که می توانید از متعلق فکر کنید.
با این حال، خود واقعا می خواستم روی آنها بگویم که چگونه مردم یکسان هستند. زندگی اندر ترکیه پهلو من این را یادآوری کرد لیک طبیعت انسانی شما را کشاندن می کند تا پهلو تفاوت خیر متمرکز شویم. این سبب می شود که من وشما بیشتر دوباره پیدا کردن آنچه که من وایشان نیاز داریم تپش دل داشته باشیم.
من نمیخواهم درمورد این نظریه گپ کنم و آره اثبات آن. اگر یکسانی شبیه بودن ها خیلی عمیق باشد، باید بتوانم تو سراسر کشور فایده تنهایی و بدون حفاظت حرکت کنم. من چهار کتاب کامل سفرم را تو سراسر ترکیه خواهم نوشت.
اطلاعات بیشتر درون مورد
برای کسب داده ها بیشتر اندر مورد مت، راهنمایی های او برای کاوش اندر ترکیه صفا یادگیری تو مورد کتاب های خود، روی وب سایت خویش مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.