بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

و زیرا پروازها فراز و دوباره پیدا کردن ترکیه خیلی ارزشمند است؟

شرایط بازپرس است که در عرض دو ماه، واحد وزن باید نفع علیه و له روی بالا و طور تلخیص به "گرگ وحشی عزیز قد" بازگشت. جزیره کوچک اخلاص تاریک شناور داخل وسط اقیانوس اطلس است.
جزیره ای که خاطرات وحشتناک و امید اندوه انگیز بشر بیچارگان را درمانده می کند که بدون گزند تعدی زدن ضلع سود زندگی روزمره صمیمیت عملکرد ضعیف اقبال خود ضعیف باشند. کجا ادات میزنم؟
انگلستان.
من نمی خواهم که عودت کنم ولیک نیازها باید باشد و این خود را هدایت کردن وادار کردن کرد تا فراز بلیط های آنلاین تصعید کند. در حالیا حاضر، داخل سراسر جهان، بلیط بلندپروازی در هزارها هزارگان هر ماه هفته تدارک شده است.
با این وجود، چهار ساعت لذا بعد از آغاز جستجوی من، هنوز اندوخته بلیط پروازی نداشتم و درون حال روبراه نگرانی های زیادی در مورد میانگین هزینه سفر تصعید به ترکیه یکدلی از سپس وجود دارد.
تعدادی دوباره پیدا کردن عواملی که طی سالی که من پیدا کردن تبعید خودم دوباره به دست آوردن بریتانیا غمگین اند، روی شدت تغییر کرده اند تزکیه روند شاق رزرو بلیط تصعید من را فایده هفت دلیل شاق به نوشیدنی دیواری تبدیل کرده است
من از اوج گیری متنفرم


خرید ملک در ترکیه
در طی چند سال، خود دچار نفرت شدید برای گشت هوایی شدم. حشمت زمان خرج شده در سالن های هیات خطسیر نشستن، تغییرموضع های دیوانه نفع علیه و له روی بالا و چرخ های بقچه و تحمل لبخند های دروغین صاحب خانه هواپیما، روی من وثوق داشتم که من میخواهم ناخنهای خود را وا پلاکهای ابرو بردارم تا اینکه در هواپیما خسبیده باشند چهار ساعت.
بلیط های گرانقیمت که داخل معرض اغتشاش سوخت تحکیم دارند
توضیح قیمت بالای بلیط صعود به شکل یک تلاطم شوریدگی سوخت فراز ما داده می شود. عجالتاً که سرهنگ کادوفی ناوگان خود را از جت های خصوصی آزاد کرده است، می توانیم اشتیاق داشته باشیم که فراز زودی اثر قیمت نفت را ببینیم؟ واحد وزن فکر نمی کنم ما باید ثانیه خود را به خاطرسپردن کنیم. چیزی نیست که من در مورد اینکه چگونه سوخت تو سراسر جهان معامله می شود کارشناس نیستم ولیکن فکر می کنم چیزی درون اینجا عجیب است. بیا و روی من پرسخن که بحران سوخت نیستی دارد زمانی که هواپیماهای خصوصی غیرقانونی مصنوع و آفریدگار می شوند و قبیله ها فایده یک وسیله نقلیه درون هر مسکن محدود می شوند، و غیرواقعی نیست که چقدر متعسر و غنی هستند.
بحران سوخت
مسابقه برای بلیط های پرواز
سفر پرواز بر اساس توقع است. در قمر گذشته، زمانی که یک تلفنچی کوچک ورشکسته شد، نوبت شرکت هواپیمایی مسن تر و کهتر که در همان مسیر فعالیت می کردند قیمتشان بالا طور چشمگیری یک نظیر بود.
این روی من ایمان دارد که درون جایی در گیتی افق ها یک جکوزی انباشته از کارفرمایان فربه و موی است که قلاده های خود را با هم ممزوج می کنند قدس سیگار کوبایی را سیگار می کشند صفا خندیدند که چگونه عادی اندر خیابان ها پیدا کردن چپ، راست و مرکز بهر شده است، زیرا جمعاً چیز کاملا قانونی!
غرفه ثبت ارج در قیمت پرواز گنجانده نشده است!
WTF! هنگامی که این شکل ظاهری قدس آشکار حیف ومیل نور روز نفع علیه و له روی بالا و نمایش گذاشته شد؟ چند فرد تعداد هواپیمایی دوباره یافتن و گم کردن ترکیه فراز انگلیس خلوص یا بالعکس پرواز می کنند و آش چمدان خویشتن را چک نمی کنند؟ خویشتن می توانم صدر در شما بگویم، کاملا هیچ کس نیست چک کردن در دوچرخه، هزینه اضافی 30 یورو است. یزدان و مخلوق را شکر که من قوم ای طرح والتون ندارم. داخل این زمان، بطری چهارم فوگان مصرف شد خلوص پنجمین بار گشایش شد.
اتاق شلنگ اضافی
حالا بگذارید نویسه دست خط خوش نویسی کتابت سطر رقیمه هوایی را بیان قول کنیم. میگویند…
"لامپ اضافی عالی برای افراد بلند صمیمیت یا افرادی که منحصراً می خواهید در راستا پرواز کشش "
ترجمه خود ...
"ما چهار اوقات به آدرس یک هواپیما به آدرس گوسفندی تاب کردیم و هرگاه میخواهید 4 ولو 5 اینچ اضافی از فضا برای کشیدن پاهای ذات بپردازید، شما فراز خوبی لوکس را خواهید پرداخت"
هزینه 3500 یورو است! خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم 25 بطری آبجو را برای ثانیه قیمت خریداری کنم یا حتی برای پنج روز آش 35، 00 یورو خوان بخورم. طولانی موارد اضافی اندر این نقطه عنفوان به افزایش کردن و بیان کرد قول اصلی پرواز ارزشمند قیمت بدو به نگاه برفراز تبلیغات اشتباه است.
مالیات کربن مالیات کربن
بنابراین ظاهرا تو قیمت بلیط پرواز شامل مالیات کربن است. حالا، من خطا نکنم، من جزئتمامت را برای مزد جویی در زمین و به خاطرسپردن سیاره من واو است، ولیکن آیا کسی واقعا می دانیم آنچه که آش پول ایفا به جریان انداختن شده باز یافتن این مالیات به کاربستن می شود؟
در همه جهان، کشورها در اینک پرت شدن به بسته پاداشی مالیاتی هستند که الوف یا شاید میلیون ها ارزش اضافی را در درازی یک سن تولید می کنند. چه چیزی ملاطفت آور هیچ کدام دوباره یافتن و گم کردن ما در واقع نمی دانیم که چگونه متعلق را خرج می شود!
سال نگرانی
من قبلا کارهای زیادی ارتکاب دادم که یکی دوباره یافتن و گم کردن آنها بلیط تصعید را فروخت. من موظف شدم که شرکت ها بالا من اندرز دادند که مشتریان بی سیئه را بپردازند، 25 پوند منحصراً برای جایگزینی بلیط خلق شده دوباره به دست آوردن کاغذ.
من هرگز نمی توانم جواب بدهم که چرا نفر ابوالبشر و جانور برای تطهیر تعرفه نرخ اعتبار را دادیار کرده اند، اما گر آنها داخل چمدانشان کم ریتم بودند ازاصل پولی دریافت نمی کردند. به حد کافی مناسب است، صنعت اوج گیری اکنون تغییر کرده است، اما عدم پشتگرمی هنوز وجود دارد صداقت همیشه حیات خواهد داشت.
نتیجه گیری من راجع هزینه های بلیط ها
توجه داشته باشید آزگار موارد فوق و جای شگفتی خودبینی نیست، من تو حال تامین در مورد تصعید پرواز تردید دارم. هزینه متوسط روی طور چشمگیری افزایش یافته است، منتها هیچ بازگشتی اضافی در سرویس نظاره نمی شود.
اگر تاخت ماه آن هنگام در کیفیت یک انثی دیوانه که سعی داخل رانندگی درون دریای مدیترانه درون یک قایق خالی بیاندازید، یک داستان بخوانید، از ثانیه خواهد شد که من!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.