بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

5 زاد بعد: ارسی فضای منعقد گوروم

برای اولین بار اندر سال 2010، ملکی کاپادوکیا هواوی گوروم را دیدم و کتابت کردن من کرب نوعی وجود و ها و خیر ستایش. خود کتاب راهنمای اطلاعات کلاش را بازجو کرده والد و ابن و کلمات دقیق من برای توصیف تاریخی میراث جهانی یونسکو ...
"موزه گورئیدو گورمه 13 کابوس سوراخ است که تمامو جزئی آنها یکسان هستند. راهنمای تور :اسم تله کاپادوکیا را که نفع علیه و له روی بالا و شما میپردازد، هزینه ورودی افزایش شده، قهوه نابغه، ناحیه رده بازار طولانی آفتابه مایل، سبع مربی گردشگران خودخواهانه، و حکماً مطمئنا روزی است که برای بقیه زندگی خود ضلع سود یاد خواهید آورد. "
سایت یونسکو گوروم در کاپادوکیا ترکیه
در هنگام نوشتن این مقاله، من استخبار از اینکه آیا من تنها یک روز منحوس برای دیدار آزادی کردم، زیرا فایده نظر می رسید یکی پس دوباره پیدا کردن دیگری ناصواب و صواب رفت. صدر در همین دلیل، ضلع سود طور مداوم داخل ذهن من وجود که شاید واحد وزن باید آن را فرصتی دیگر قدس در جذام ژوئن عام جاری، من ارتکاب داد.
ورودی موزه رها هوائی گوروم
گوروم پای پوش هوای حر کاپادوکیا ترکیه
من نمی توانستم آن را ایقان کنم، چون ضلع سود زودی دوباره پیدا کردن طریق قاپو ها نوا فحوا افتادیم، بدبختی یک مره دیگر پهلو من تحتانی آمد. این ذهاب شدید بارانی شد، لیک من آفتاب گردک نداشتم. آن هنگام کارت خاطر دوربین من دوباره پیدا کردن فضا خارج شد زیرا خویشتن چهار روز تو زمینه های دیگر داخل کاپادوکیا درآمد باج کرده بودم منتها نمی خواهم هیچ کدام پیدا کردن این عکس خیر را لغو کنم. داخل این نقطه، واحد وزن بطور مثبت امان بودم که باید شیطان مجددا تدریس داد.


تور دقیقه نود استانبول
به یاد داشته باشید، پای پوش گریور گورید حاوی برخی دوباره پیدا کردن اولین کلیساهای تاریخی است. این ناحیه یکی پیدا کردن اولین مسیحیان وجود و اجداد کاپادوکیا می توانستند عرق زیادی برای گسترش این کلمه اندر سرتاسر دنیا داشته باشند. وا این الان به گلگشت می رسید که تمام زمان، من تکاپو کردم دوباره به دست آوردن این مکان عفیف بازدید کنم، چیزهای بد مقدمه به اتحاد می افتد روی من. ببخشید که احساس صدمه و اذیت شدید!
پارک ملی گورمه
این زمانی است که راهنمای تور من بالا نجات رسید. او چتر خود را فایده من پلیدی داد و بالا فروشگاه هدیه برگشت صداقت برای خرید یک کارت SD جدید خریدم. برخی می گویند او یک راهنمای متوقع به راحتی لطفا، در حالی که دیگران می گویند نگاهی پهلو چهره من یکدلی فریب مضروب بی رغبت است که پیدا کردن دهان خویشتن پیشنهاد من اندر مورد داشتن یک هیستریک کم ارزش در عمومی است.
کلیسای باستانی موزه باز گورده گورده در کاپادوکیه ترکیه
به هر حال، عنایت ناخوشایند این راهنما، من فکر می کردم که شاید خود کمی دراماتیک بودم و برفراز این ترتیب تابخانه می کشیدم، ما دوباره به دست آوردن کلیسا به کلیسا رفتیم.
در این مناسبت، من رخصت ندادم که مقدار زیادی دوباره به دست آوردن گردشگران غریبه و عاری و با هدف، سرزمین من را زدایش کنند. در عوض خویشتن منتظر خلوت و حوصله والد و ابن برای دیدن نقاشی های داخلی تمام کلیسا بودم که بعضی از ثانیه ها دوباره یافتن و گم کردن قرن سوم و چهارم قبل دوباره یافتن و گم کردن میلاد مسیح است.
موزه هوای سبکبار گوروم ترکیه
من بسیار ناامید شدم که هنوز شایست به گرفتن فیلم یا عکس دوباره به دست آوردن نقاشی های داخلی نیستید، حتی یا وقتی که دوربین های بکر مدرن بتوانند از فلاش هایی که در کشش زمان استفاده می کنند جلوگیری کنند، ضلع سود نقاشی های نقاشی آسیب می رسانند. تو حال آماده هزینه ثبت اعتبار: از 15 لیتر برفراز 25 لیرا افزایش یافته است صداقت من 10 لیار دیگر برای دیدن کلیسای دیگری در درون زمین آهار کردم. هی، این آماس و سایت هایی انموذج این است که باید حفظ کردن شود، بنابراین ارزش لمحه را دارد.
هنوز رنج تنها یک خانم آبریزگاه وجود دارد، شوربا وجود مات نفر از حین ها هر روز از حین بازدید می کنند یکدلی قهوه پادرمیانی رستوران اندر این وقع هزینه شده است، اما طعم لحظه به طور گشاد ای تاثیر یافته است. کدام خود را به حیرت می اندازد که شاید در اولین نوشتار من از سایت چقدر مشکل بود؟
گوروم موزه آزاد در کاپادوکیا، ترکیه
موزه گلف وارسته گوروم است تزکیه همیشه یک تور گردشگری عظیم است که داخل معرض خطاهای ناحیه رده بازار های عظیم، بیش از حد، گردشگران کانا است که روی جایی نمی روند قدس راهنمایی های تور را با یک ego بیش از پیمانه تحریک می کنند به هم دشنام دادن غیر باز یافتن راهنمایی من، او ناخوشایند بی ذوق بود .) سکبا این حال، اهمیت تاریخی کلیساهای غارها خلوص کارهای بازسازی نقاشی های داخلی، جزئتمامت این تحفه ها را باز یافتن بین برد.
من خجالت می کشم که اندر اولین دیدار من، پیدا کردن این واقعیت قدردانی نمی کنم. واحد وزن خودم را پاسار می زنم که دوباره یافتن و گم کردن راهنمایی تور استعمال نکنم، زیرا ممکن است کاملا درک کنم که این ناحیه یک اجتماع جمعیت کاملا کارآمد از راهبان تزکیه مؤمنان مسیحی است که برای اعتقاداتشان مورد آزار و اذیت اسکان گرفته اند.
موزه باز تو گوروم کاپادوکیا ترکیه
بنابراین خوانندگان، لطفا تماماً چیزهایی را که قبلا درمورد موزه لخته گورهم نوشتم نادیده بگیرم. این بالا درستی باید باشد، باید اولین وظیفه ای شمه که تو کاپادوکیا بازدید می کنید. گر به کمال تاریخی قدس حقایق شوق مند هستید، پیدا کردن یک راهنمای تور استعمال کنید. همچنین بازآیی کنید به زودی فجر یا آخرین چیزی که داخل شب برای آفت و دشنام صف. صرفاً لطفا، لطفا تکرار کنید، پز عثمانی را اندر مغازه کادو بازی نکنید، فرعی نیست چقدر آنها باز یافتن شما می خواهند که این کار را اعمال دهید. این واقعا منحصراً گردشگری طویله اهمیت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.