بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

سوبسوس: کوچک منتها قابل مبالات و مملو آخور از بالقوه است

همانطور که درون سفرنامه تبر من دیدم که واحد وزن برای آن ثبت عرض کردم، من اعتبار: "سوبسوس Site Excavation" را دیدم پاکی فورا تودل برو شدم. پس دوباره به دست آوردن بازدید بسیاری پیدا کردن مکان های مورد نقص خسارت و شتم تو کاپادوکیا، این واقعیت که من قطعاً از این مکان شنیده پدر به معنای یکی دوباره به دست آوردن سه چیز بود.
A: اخیرا کشف شد
ب: این چیزی نیست که در مورد ثانیه صحبت کنیم
ج: خود فکر نمی کردم که سفر کنم
برای کمک به من، یا وقتی که چه 13 واحد زمان ( روز پیش کشف شد، کار حفاری آرام بوده صفا کمبود معلومات در مورد دم را توضیح داد. بنابراین ما در سوبسوس واقف شدیم، جایی که کار حفاری به موجب کمبود بودجه ایفا به جریان انداختن شد. روی همین دلیل است که من وایشان می توانیم بازدید کنیم.
این به این معنی است که من اصلاً از سایت های حفاری که پهلو گردشگران اجازت می دادند تا زمانی که سعی می کنند رگه باستانی را کشف کنند رخصت نمی دهند دوباره پیدا کردن این موضوع باخبر باشند، حتی هزینه ی ورودی کوچک نیز وجود ندارد. مطمئنا که به کمک مالی کمک می کند.


بلیط ارزان آنکارا
سوبسوس ترکیه
به زبان ترکیه از درون، ارزش قدیمی آن Sovese است و در سال 2002 داخل نزدیکی روستای Sahinefendi کشف شد. بعضی پیدا کردن شکارچیان گنجایش اندازه ظرفیت می گویند، دیگران می گویند کشاورزانی که زمین را دارند.
در عموم صورت، زمانی که رگه هنری در زمین محسوس می شد، کشاورز دم را پهلو مقامات محلی اطلاعیه کرد اما ظاهرا کلاس ها طول کشید، آنها نمی خواستند بدانند. اندر نهایت، کسی گردهم آیی و مخبر شد صداقت دانشجویان دانشگاه کار آهسته کشف عمارت ساخت های باستانی قدس مصنوعات تو زمین را شروع کردند
در سوبسوس چاه چیزی نیستی دارد؟
سایت حفاری کاپادوکیا ترکیه
از دیدگاه اندازه متعلق بزرگ نیست ولی دارای دو ساختار فوق العاده قابل وقع برای نازش است؛ حمام روم سکبا ساختار حرارتی قابل محل و وا دست نخورده قدس سرپوشیده رو فراز بازدید کنندگان در حوالی موزاییک پیچیده است.
به نگرش تفرج من، وضعیت عالی این موزاییک ها نفع علیه و له روی بالا و راحتی آش آنچه در مسکن های رومی ترفیس افسس دیده می شود، معادل سازی دارد.
موزاییک اندر سایت حفاری سوبسوس
سازه های Agora، Bouleuterion پاکی Basilica نیز کشف شده اند اما تا پهلو امروز این نحو است. من فقط می توانم فرض صدر این داشته باشم که اولویت اولی نیست زیرا از شرق به غرب ترکیه هزاران ساختمان صفا سازه باستانی نیستی دارد.
سایت حفاری سوبسوس کاپادوکیا
این کشور بی همسر یک کلکسیون بزرگ عظیم از نوشته ها پیامدها هنری است که در راستا تاریخ، بیابانگردی و شهرنشینی های متنوع را نشان می دهد. این یک کتاب داستان، گلدان طلا صداقت سکه حجم تاریخ است.
سوبسوس آش وجود وزن پایگاه کوچک لحظه بخشی از این مجموعه بزرگ است و دوباره به دست آوردن آنجایی که دیوارهای واحه هنوز کشف نشده است، آرزومند ماندگاری در مورد تحولات هستم. این یکی دوباره به دست آوردن سایت های باستانی است که صدر در چشم یک نگرش تفرج نگاه می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.