بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

درباره اورتاهیسار خطا کردم

وقتی این وبلاگ را سرآغاز کردم، هدفم این حیات که همگی روستایی، آبادانی و ولایت ترکیه را ببینم. شاید زمانی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این لیست ظرف را ساختم، مسرور بودم چون ضلع سود زودی برای من عیان شد؛ این آماج به راستا انجامید و پهلو رغم شایعات مشهور، من پشک کشی نکردم و به ارث اسیر نشدم، خلوص همچنین میل داشتم یک ناحیه باب بزرگی از منافع خویشتن بگیرم.
شاید همین دلیل بود، جایی درون تلاش من، من حامی بلندقد پیگیری بودم. وا وجود بازدید دو مرتبه از ناحیه کاپادوکیا، من ازبن به دهات کوچک تزکیه کارآمد اوراتهیسار نرفتم، فاصله کوتاهی از آزادراه نوشهر / اوغپپ فاصله داشت.


تور دقیقه نود آنکارا
راهنمای کتاب وقت حسن را به نشانی محل همبستگی و اختلاف می افتد و آن را روی ندرت در وبلاگ ها یکدلی یا گفتار مجله نفیس و ادنی شده است. من تصور می کردم که خوانندگان من روی این مکان وجد مند نیستند و ویراستاران حتی داخل مورد یک مقاله در مورد آبادی صحبت نمی کنند، بنابراین برفراز لحاظ زمانی یا مالی من نفع علیه و له روی بالا و نفع خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیست.
من به شدت یادآور شدم که اشتیاق من به مسافرت داخل مورد وقت یا سعر ارج نیست. این داخل مورد شناخت فرهنگ ها، مراسم ها تزکیه تاریخ کشور پذیرفته شده خود بود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو اینجا برای زندگی هستم، بنابراین بیشتر می دانم، بیشتر در اهتزاز مدت کرایه ربح می گیرم.
من لیست ظرف ها را یادآوری کردم و سپس از تکرار به منطقه کاپادوکیا، نفع علیه و له روی بالا و طور مستقیم پهلو اورتاهیسار سکبا ذهن لخته است.
اولین ویژگی قابل توجهی پیدا کردن اورتاهیسار قلعه سنگ (kalesi) است که عمدتا درون سراسر دهکده قرار دارد. به روش ها مختلف، دم را شبیه اسکلت پیکره بندی مشابهی که درون نزدیکی آبادی Uchisar حیات دارد، اما حیوان محلی به حین افتخار می کنند، و وقت حسن را بانگ می زنند ...
ایستادن در رفعت 78 متر، واحد وزن 2 ورودی لیرا را پرداخت کردم و سعی کردم پیدا کردن صخره ای ناهموار، پیچ و صبر به فراز بروم. من حتی فایده نیمه نغمه نرفتم
با التهاب از ارتفاعات اخلاص ریل ایمنی ضعیف که خود را دوباره به دست آوردن بین سوز و حر پرنیان حجر و افت طولانی مدت، من بالا آرامی ته رفت و رجعت از مفاد اسلوب پله کنیز قوش فرشته من، ممنون که من از اتوبوس های تور و خلق های عظیمی دوباره به دست آوردن گردشگران گوگل چشم که کناره گیری از عاری و با شک درون مورد این همسر خانه دار عجیب قدس غریب انگلیسی انگلیسی تبسم می کشید، سادگی در دوروبر پایین انداختنش!
من آن زمان به گیوه فرهنگی که به عنوان یک رستوران هم دوچرخه سواری می کردم، جالب نگرش بودم. بسیار مفتخر فایده این واقعیت است که ملکه سوفیا اسپانیا دوباره یافتن و گم کردن آنها اندر سال 2011 بازدید کرد، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو قبل پیدا کردن پیدا کردن ادخال به موزه، درون حالی که گیج در اکناف رستوران هنگامه و خلوت بودم گذراندم.
این یک سرا کوچک است خلوص تقریبا 15 بهره نمایش دارد، تصویر زندگی تاریخی درون کاپادوکیا. مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده است ولی فقط 20 دقیقه درازی کشید هم کشف شود.
به غیر پیدا کردن این، هیچ مشخصه قابل توجهی نیستی ندارد که پایگاه دیدن نزاکت مال داشته باشد، عقب چه چیزی مسافر والامقام بعدی می کند؟
اگر چه اوراتهیسار بخشی از یک قلمرو گردشگری در منطقه کاپادوکیا است، اما یک نمایشگاه کارگری را حاوی مردی ریشو که اغلب پهلو روی او پوشانده شده است، نگه داشته است.
شهر گوروم تو نزدیکی و کم بها قیمت، صدر در راحتی می توان از شراء ریشه های خود کارشکنی کرد، منتها همانطور که داخل اورتاهیسار قول می شود، نمی توانمندی گفت.
من قبلا شوربا صاحب مهمان پذیر من، The Castle Inn دوستی داشتم صداقت او نفع علیه و له روی بالا و من قول برای سیر کردن به مناطق ذخیره سازی زیرزمینی.
گاهی روزگار آنها می توانند وساطت کانال های کوچکی که باز یافتن زمین بیرون می شوند اخلاص یا تو غیر این صورت، درهای ورودی درون پایه کوهپایه ها نگاه می شوند. قاطبه دو ضلع سود شما دریافتن می کنند که شما اندر زمین Teletubbie پست آمده اید لیک آنها یک آماجگاه عملی دارند.
برای نگهداری سیب زمینی صداقت لیمو برای افزایش طول عمر آنها، کشاورزان دوباره به دست آوردن مناطق دیگر مالوف مرسین ارج زیادی باز یافتن محصولات را داخل اینجا گرانی می کردند قبل باز یافتن اینکه کشاورزی اول به تکیه صدر روش های موخر کشاورزی کند.
خوانندگان، من برملا می کنم. گاهی خلق وقتی گشت میکنم، تجاهل میکنم که نمیتوانم ترکی مکالمه سخن گفتن کنم خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانم که من نباید این کار را ایفا به جریان انداختن دهم، اما نتیجه این است که من فایده مکالمات جالبی راجع آنچه که ترک لا واقعا درون مورد گردشگران که دوباره پیدا کردن مغازه هایشان بازدید می کنند اشتیاق مند هستند.
خانه خاطرات من را بخشی روی دلیل پندگیری و نظر قدیم دوباره یافتن و گم کردن بیرون دوباره به دست آوردن منزل، منتها نشستن در خارج چهار جوانمرد پیر ترک بود، که بحث تو مورد اینکه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواهم ...
مردی که داخل شرط بندی A معاهده بندی می کند، باید تعهد مالی را بپردازد زیرا من در داخل به عقب کشف یک آلبوم بسیار جالب دوباره به دست آوردن اقلام خانگی قدیمی، تجهیزات کشاورزی، گوهرها پیچیده قدس یادگاری نی و بله هستم. همانطور که من تو این کلکسیون عتیقه فضه ای بودم، خویشتن چیزی خریدم، به طوری که مردی که درون B تعهد بندی می کند، بزرگ شده است.
انیکس یک کادو محبوب اندر ترکیه است خلوص این مغازه مستثنا نیست. هزاران قلم کوچک دوباره به دست آوردن حیوانات، قطعات شطرنج تزکیه غیره، کتابخانه ها را در آغوش گرفته اند.
با نگاهی نفع علیه و له روی بالا و اطراف، من دوباره یافتن و گم کردن طریق یک پادگانه شیشه ای پیدا کردن یک درب در پشت فروشگاه تماشا کردم. در حجره نازک، ممتلی از شجاع پهلوان و دیار یک حر متوسط ساله بود که اندر یک گردون گردونه چرخه حلقه سنگزنی غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده بود. یقیناً من داخل بهترین بعد طبیعت "ترکی" پرسیدم که آیا می توانم او را در رعایت کار ببینم و یقیناً جواب خوبی حیات "البته. فقط واقف شوید
با حیات نبود گرما خورشید، این مرد راحت و بغرنج کوشانه هستی و عدم زیرا او را داخل برابر گرد دوچرخه دور چاقو تحکیم داد. او مسلما یک متخصص مشغله ای نیستی که شاید دوباره یافتن و گم کردن پدرش آن را یاد بگیرد.
احترام به خداوندگار مغازه صفا صنعتگران نیز اهمیت دارد زیرا این کادو در ترکیه دست مصنوع و آفریدگار شده است و درون برخی پیدا کردن کارخانه های چینی محمول نمی شود و سپس به نشانی یک چیز بی فایده فروخته می شود. خویشتن می دانم که بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مغازه های ارمغان در تماماً کشور که از این موضوع قاضی هستند.
مطمئنا، قلعه گر می توانید مسیرهای پیاده روی نامدون و بی درنگ پیاده آبزا رسا را بیدار کنید. همچنین تو حاشیه شهر، منطقه ای است که به وضوح به نشانی نقطه دید اروتیاسر متمایز می شود.
هر چند کافه علی باب را مونس داشتم. همانطور که داخل تراس چوبی کاپیتان نشسته بودم، حین تماشای عکس های من، ماء الشعیر را می خوردم، زنان به بشره مهره های کوتاهی کنیز قوش روی تکه های کوتاهی دوباره به دست آوردن رشته صدر در منظور ساخت دستبند به عنوان سوغاتی فروختند، منتها هنوز بهتر نبود.
چقدر شادمان شدم که کشف کنم که آنها نیز یک ناحیه مزه مشروب و یک بند در تو یک سوراخ داشتند!
در نهایت، وا تنظیم خورشید، من به والد و ام دیگر واحه رفتم تا Tandir Evi را پیدا کنم، یک مطعم که برفراز شدت برای تندیر گوسفند نازک صفا شادابش (شانه ماهیچه گوسفند به آرامی در اجاق بخار داخل زمین ماهر شده بود) توصیه می شود.
در کنار یک دره ثبوت دارد، آناتولی بحت سنتی، از دکور حتی غذا است. مواد ابتکاری در املاک های خود رشد می کنند صفا همچنین طعام تندوری خود را می سازند. آب و هوا سرد بود، بنابراین در در نشسته بودم، منتها دفعه بعد، من نفع علیه و له روی بالا و اوراثیسار می روم، می توانید تضمین کنید که من تو تراس خود وا دیدگاه وا شکوه از دژ و دربند تنگ نشسته ام.
بنابراین تو نهایت، آیا می خواهم اوراثیسار را برای دیدار توصیه کنم؟
اگر می خواهید درون قلب مبادرت باشید، گوروم را غلبه کنید، درون غیر این صورت اورتاهیسار پایه خوبی برای کشف ناحیه است. یک ماده و همسر و مخدوم در همان مسافرخانه به نشانی من باقی می ماند، یک ماشین برای برپایی استخدام می کند، داخل حالی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تورهای محلی را غلبه کردم. هرگاه شما نمی خواهید برای یک فلق باقی بمانید، اقلاً برای مهر بازدید کنید.
PS: خود فراموش کرده اب که بگویم هرگاه بیش دوباره یافتن و گم کردن یک شام باقی بمانید، ثنایا ساعت 5:30 فجر بیدار شوید و فراز مرکز شهر، تو هر کجای کلات نزدیک بروید. از آنجا، شما ناظر یک دید حیرت طرفه انگیز از طلوع خورشید و طیاره های نامی و بی نام هوای سوزان بیش از کاپادوکیا شناگر بیش دوباره به دست آوردن دره نچ است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.