بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

خانگاه کسلیک و حضور روحانی

علی رغم دانش کثرت من در مورد ترکیه، من تا اینکه به حالیا برای یک تبر آبی کاپادوکیا ثبت ارج نکرده بودم دوباره یافتن و گم کردن کلیسای کلاسیک. تبرزین آبی داخل آخرین بازدید من فایده منطقه وجود نداشت، اما نشانه آن این است که دوباره یافتن و گم کردن بازدیدکنندگان تکرار مثل هماهنگ من که قبلا روی همه جلب های توریستی مشتهر بوده اند، برآورده شود. کسلیک بتخانه "از مسیر آفت شده است" و آلبوم من دوباره به دست آوردن کتاب های راهنمای تو خانه، به سختی دم را ذکر شده است.
کسلیک عبادتگاه صوفیان رباط نزدیک فایده روستای قدیمی تزکیه نسبتا صبر مصطفی پاشا پیشامد شده است تقریبا از قرن هفتم ولو قرن 13th و تو حالی که راهنمای تیشه ما کار تحیر انگیز نفع علیه و له روی بالا و ما می گوید درون مورد تاریخچه آن، من بیشتر پیدا کردن دیگران ویجت های قرار ثبات بخش که در اکناف 14 کلیساها، مطعم ها، احلام های شوریده خواب ها بردباران و سوراخ غرق شده، که پادرمیانی راهبان فراز دره نی و بله حک شده اند، پوشانده شده است.


تور استانبول نوروز 97
درون کلیسای کسلیک اندر کاپادوکیا ترکیه
برای نوشتن تو یک نغمه کلیشی، ضلع سود راحتی گویی می شد که راهزن زندگی وجود و غیر را درون مناطق مالوف گیاهان که داخل جداول صمیمیت نیمکت های حک شده بی جان نشسته نشسته صداقت نان را سکبا هم بشورند.
با این حال، مدخل سرپوش های کوچک که منجر فایده هر مقوله دپارتمان می شدند، ضلع سود من تحسین می کردند که آیا آنها به مقدار کافی وجود یا بالا سادگی نمی توانستم بسامان شوند ولو دیگران را برفراز سنگ بچسبانند، ولیک خم ازمد افتادن به داخل اتاق هیچ ابتیاع ای مبصر بزرگ تر نبود، بله که من عاطفه حس می کردم لکه های این تکیه .
اگر ایشان بخواهید (بسیاری از اشخاص به عموم حال) نفع علیه و له روی بالا و من حرمت می گذارند قدس به پروردگار قسم می خورم که من در مورد صرف غیر قانونی زیاد نیستم، اما درگاه غیر فیزیکی راهزن هنوز و سرور وجود دارد بی آلایشی یا راهزن خودشان این مکان را برای خانگاه خود قدرت و کرده اند، زیرا احساس خنک کننده ایمان نکردنی تو اطراف طرفه العین دارد.
کسانی که ضلع سود لحاظ روحانی یا مذهبی هستند، احساس می کنند که من تو مورد حین صحبت می کنم. بقیه شما خالصاً می توانید فکر کنید که من یاد خود را تلف شده و برده شکست خورده منهزم ام.
تختخواب کسلیک صومعه تو کاپادوکیا ترکیه
نقاشی های پیچیده
بدیهی است تو کلیسا کلیساها نتیجه معلول مهمی اندر زندگی روزمره ایفا می کنند صفا در طرفه العین روز بسیاری از آدم نمی توانند بخوانند. این یک مشکل بود، بله که رهبران مذهبی منتظر خواندن مسیحیت بودند، ولیکن آنها فراز راحتی شوربا نقاشی دیواری های نقاشی روی سقف و دیوارها که گشاده های کتاب منزه را نشان می دادند، این را وارفتگی کردند.
کسلیک صومعه
با بود این که نقاشی های کلیسای کسلیک در کشش سال ها گزند می برند، آنها به نهانی قابل نظر هستند، فایده دلیل کار شدید و دشوار توسط بیل مکانیکی. این صدر در ویژه اندر کلیسای عزیز استیفنوس به کاربستن می شود، که اگر چه نقاشی های دیواری گشاده هایی از کتاب پاکیزه را علامت نمی دهند، آنها نمایانگر زندگی روزانه کشاورزی خلوص کشاورزی است که در قرن ها در منطقه کاپادوکیا حیات داشته است.
کلیسای عزیزی استفانوس داخل کلیسای کلیسای کاپادوکیا ترکیه
Yücel راهنمای، همچنین نطق که تو موارد خاص، نقاشان نقاشی های دیواری می خواهند ذات را برفراز منظور تأکید کنار بنده صحنه پخش شده اضافه کنید. به آدرس مثال، درون یک فرسنگ، همگی شخصیت دارای یک حلقه استثنا از یهودا بود، بنابراین اجرای ادبیات که او غدار بود.
در حال پرداخته به همان معیار که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواهم عکاسی کارشناسانه را داعیه کنم و مجموعه ای استثنایی ای باز یافتن عکس هایی که این نقاشی نه را مدال می دهد ضلع سود نمایش بگذارم، احاطه های عکاسی من درون فضای باز روی همان میزان که خود فکر می کردم، پیشرفتی نکردم. .
در حالی که من آنوقت بودم، کارهای معمول توریستی را از خرید کارت پستال ایفا به جریان انداختن دادم. با این حال، خود می دانم اما علنی شد که یک حرکت حکیمانه است، زیرا خود آنها را اسکن کرده اب و تصاویر کاملا نمایش نقاشی های نادره انگیز کسلیک صومعه.
1: ورودی عیسی (دفن آستان عیسی پس دوباره به دست آوردن مصلوب شدن)
نقاشی دیواری کسلیک اندر کاپادوکیا
2: نوبت رسول
نقاشی های توابع کسلیک تو کاپادوکیا ترکیه
3: عرضه به معبد
نقاشی دیواری کسلیک اندر کاپادوکیا ترکیه
4: کورس دور فرشته
نقاشی دیواری کسلیک صومعه اندر ترکیه
PS: دیر خود را یک مکان طراز اول برای دیدن است، منتها من احساس می کنم که بازدید من مداخله راهنمای محلی افزایش یافته است که دانش مجعد بسیار است، سهل میسر بی رنج برای همراهی سادگی همچنین دارای درک عالی از واژه سازش انگلیسی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.