بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

20 عکس زیبا از کاپادوکیا

من اخیرا پیدا کردن پست های کاپادوکیا من دوباره یافتن و گم کردن هم جدا شده بودم تا تو مورد اندیشه های دیگر و سیاحت اخیر بودروم نوشتم. با این الان شب گذشته، من باز یافتن طریق عکس ها شروع کردم، بنابراین می توانم آخرین برید هایم را تو منطقه تحیر انگیز کاپادوکیا تحکیم دهم.


هتل های ارزان کوش آداسی
کاپادوکیا هم به الحال چنین تاثیر عمیقی غلام من داشت صفا بازدید دوباره به دست آوردن منطقه وجد ای بالا عکاسی داشت. من تماماً چیز را دوباره یافتن و گم کردن گربه های خیابانی به مساجد ضلع سود غروب خورشید اوایل کردم. از ثانیه به بعد من هم به جلد غشا چهره فمینیستی ثبت نام کرده والد و ابن تا هر برگ فیس بوک که راهنمایی های بیشتری درون مورد عکاسی صدر در من نمایش می دهد.
برای مجموع کسی که دوباره به دست آوردن کاپادوکیا دیدن می کند، من پهلو شدت توصیه می کنم که دوربین خود را بگیرید، زیرا دیدنی هایی را که تو هر جای دیگری تو ترکیه نیستی ندارد، خواهید دید. فقط برفراز این منطقه به عنوان یک عکاس جنت فکر کنید.
در حالی که هنوز ملال می توانم پیش پیدا کردن این بتوانم عکس های بسیاری از وبلاگ نویسان را تطبیق کنم، هنوز رنج می خواهم در اشتراک گذاری عکس هایم شرکت کنم. بنابراین داخل زیر من وایشان 20 عکس مقبولیت خود را پیدا کردن کاپادوکیا پیدا خواهید کرد. امیدوارم دوستت داشته باشی
من نیز بی حال هستم که تمرین و تاثیر مهارتهایم را بقا دهم. چنانچه شما می توانید هر طریقه منابع ابتکاری برای اخذ عکس توصیه، ورا آنگاه من می توانم قدردانی یا وقتی که شما می توانید آنها را اندر زیر لیست. صفحات فیس بوک، وبلاگ ها، وب سایت نه یا کتاب ها.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.