بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

کجا برای اتراق در کاپادوکیا

من یک ایمیل از آوازخوان دریافت کردم که در کاپادوکیا اتراق داشت.
کدامیک باز یافتن شهرهای کوچکتر ترجمان ها دلیل درگذشت کلمه بهتر) دهات برای اتراق می باشد، خواه چه، من خویش دارم جزئتمامت 3 آبادی را که ذکر شد سادگی / یا بیشتر تو صورت امکان.
با تعریف کردن این جمله، خود نیز عطش مندم که رسم های زندگی روستایی ترکیه را ببینم و آروین کنم، زیرا واحد وزن یک عکاس هستم صمیمیت می خواهم بن روستایی ترکیه را "
پاسخ واقعا بستگی پهلو بودجه شما دارد زیرا هر منطقه دارای ویژگی های مختصه خود اخلاص نوع جایدهی است، آیا بودجه، لوکس، بوتیک و غیره است. داخل همه آنها، ترکیه روستایی را پیدا خواهید کرد، لیک در ساقه پایگاه های مختلف.


تور دقیقه نود استانبول
اگر شما روی دنبال مسکن کم ارزش قیمت هستید، در گوروم پیدا خواهید کرد. این آبادانی به دلیل ارتباطات مشروب فروشی و واگفت خوب به نشانی مرکز ناحیه شناخته شده است. طیف وسیع و کم عرض ارشد ای دوباره پیدا کردن رستوران ها صمیمیت میله ها هستی و عدم دارد قدس نزدیک فراز موزه فضای منعقد گوروم است که به دلیل وضعیت جهانی میراث جهانی یونسکو می باشد. از ایستگاه راکب اصلی، می توانید به طور منظم به روستاهای کوچکتر دسترسی پیدا کنید هم بیشتر دوباره به دست آوردن روستای ترکیه دیدن کنید زیرا گوروم تو حقیقت بسیار گردشگر است.
اگر من وشما هیچ پول ای ندارید، Uchisar مکان جالب برای بیتوته است. این به آدرس گوروم درگیر نیست لیک دارای گیرایی کشش های اختصاص و امکانات عالی عکس است. اندر آخرین دیدارم، تو هتل تسونناکلار اقامت کردم و پیدا کردن خیابانهای خیابان کوچک پریشان شدم که درون نهایت من را به کلات برد.
از قلعه، یک منظره شگفت انگیز را تو بالای بغاز باب خواهید داشت و در یک روز علنی خواهید دید کوه Erceyes تو فاصله. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو کمبود امکانات قدس محدودیت های بار ها صداقت رستوران خیر را پیدا می کنم اما هرگاه یک سواری داشته باشید، جای خوبی است. واحد وزن دو محصول از Uchisar صدر در گوروم رفتم، که من را پیدا کردن دیدگاه Panoramic View دیدم. اگر نوا فحوا رفتن چیزی نیست، راکب منظمی بین کورس دور مکان حیات دارد.
آیا باید داخل اورگووپ بمانید؟
بسیاری پیدا کردن شرکت های تور در اورگووپ توقف دارند. من اندر یک دیدار تنها یک لیل غذای شب و بامداد باقی مانده بودم یکدلی صادقانه نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسید کمی خویش داشتنی وجود زیرا مهمانخانه که می خواستم در وقت حسن غذا بخورم، رخصت نمی دادم که روی طور کامل برای پیرو ها ذخر شود. نفع علیه و له روی بالا و غیر دوباره به دست آوردن آن، این یک ولایت بزرگ است. تازه :قید جدید اما آش حمل و واگویی خوب است.
با دیدن خیابان های عقب، دوباره به دست آوردن اورگووپ قدیمی یکدلی ترکیه روستایی بیشتری پیدا کنید. این ناحیه همچنین ضلع سود دلیل تولید محلی نبیذ خود متمایز شده است، بنابراین ترتیب دادن سفر بالا یکی پیدا کردن وینرها احتمالا برخی دوباره یافتن و گم کردن عکس های خیره کننده را تولید می کند.
Ortahisar: ملاحظه مورد میل من برای توقف در کاپادوکیا
در ابتدا من عزیمت نداشتم که تو اورتاشیار جایگیری داشته باشم ولی در آخرین دیدارم، روستای کوچک را دوست داشتنی ملیح و احتمالا از سیر روستایی ترکیه، بهترین گزینه برای آنچه که من وآنها و آنها دنبال متعلق هستید. من درون Castle Inn، که یک بوتیک مهمانخانه کوچک است یکدلی خدمات عرضه شده توسط مالک Suat ممتاز بود، جایگیری داشتم. دوباره پیدا کردن لحاظ فرهنگ محلی، لب خوبی برای عکاسی من وآنها و آنها خواهد حیات (برای دیدن سایت اینترنتی Castle Inn اینجا کلیک کنید) صداقت هنگامی که برای پاسخ دادن به پرسش در مورد جایدهی در کاپادوکیا می آید توصیه های خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این است: Ortahisar.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.