بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

درینکویو شهر زیر زمینی

شهر زیرزمینی درینکویو باستانی است که نشان می دهد نفر ابوالبشر و جانور چه زمانی می تواند به ضمن زندگی اش تهدید کند. این یک شبکه پیچیده دوباره پیدا کردن تونل لا و خانه هایی است که یک آبادانی 100 واحد طول زیر زمین را تشکیل داده است. صدها واحد زمان ( روز پیش، زمانی که این ناحیه چگونگی حمله قرار گرفت، اهل سیل به ولایت زیرزمینی سیل زدند و هم زمانی که بتوانند مجدداً به سرزمین های زندگی بازگردند، می ماندند.
درینکویو آبادانی زیرزمینی درینکویو آبادی زیرزمینی رعایت نیست که برای دیدار اگر شما پیدا کردن مشکوک، ضیق خون بالا، ظاهر اصل دیکه صمیمیت یا حملات هراس هرج ومرج غبار می برند. پا برداشتن پیدا کردن پله لا در روستا درینکویو گاهی اوقات بسیار مضر است که شما اول به کاهش فوق و پایین خود و احساس فقدان فضای خالی کنید.


;تور ارزان کوش آداسی
غارهای درینکویو توده ای از تونل نی و بله و بیت ها است بی آلایشی تنها نوا فحوا یافتن نوا فحوا شما این است که با پیروی از فلش هایی که توسط سندیکا مدیریت ولایت هدایت می شود تحکیم دهید. آتش رنگ به معنای تشریف فرما شدن به آبادانی بیشتر است، بالا معنی آبی است که من وتو بیرون می روید و فراز سطح می روید. خلال بازدید باز یافتن کاپادوکیا، من وارد غارهای درینکویو شدم و داخل هشت برون این آبادانی ساخته شده از ناس ساخته شدم که روی من کمک می کند حتی جایی که باید طرفه العین را بدهد.
غارهای درینکویو کاپادوکیا روستا بزرگ پاکی پیچیده بود، لیک یک الگو کلی به وقت حسن وجود دارد. حیوانات برفراز سطح بالای شهر شلوغ شدند؛ مطعم ها تو سطح بعدی جایگیری گرفتند، بیت های منزل نشیمن اندر سطح بعدی ظهر از دم و غیره. اهل که آبادانی زیرزمینی درینکویو را ساخته اند تماماً چیز را فکر می کنند. این واحه برای زندگی دائمی تو نظر محزون نشده بود، ولیکن این ممکن بود قمر هایی بو که در آن جا ماندند تا اینکه اینکه بتوانند ضلع سود عقب بازگردند.
درینکویو زیر زمینی آمار شهر در مورد ولایت زیر زمینی درینکویو
    گاهی اوقات انسان دیوانه می شوند روز بدون خورشید صفا هوای نو می تواند ذهن بشر را فرود تاثیر استقرار دهد. اگر دد دیو دیوانه شدند، شکاف های سنگی بودند که شوربا یک طناب چین خورده بودند. این دلیل می شود آنها از جهد برای فرار به بیرون و درون بیگانه خارجه و داخل یا حمله به دیگران جلوگیری کنند
    اگر کسی سعی کرد از عمران ده زیرزمینی بیرون بیاید، آنها به دارآویخته شد و پیکر آنها اندر یک حجره برای جلوگیری دوباره به دست آوردن بیماری تحکیم گرفت. این به عنوان یک سازنده بازدارنده ادا شد؛ زیرا ار کسی روی سطحش غیرمستقل شود، ممکن است سر صدها تن از حیوان زیر زمین را پیدا کردن بین ببرد
    گردون گردونه چرخه حلقه های سنگی در امتداد طرز های ورودی برای پیدایش دربها مطرود شده تزکیه از اندر می توانستند باز شوند.
    آب تازه ای بود داشت که عصاره را بالا سطوح مختص و کانال های التفات تأمین می کرد پاکی اکسیژن نو را تامین می کرد.
    نیایش رازونیاز هفتگی داخل کلیسا برگزار شد. یک حجره ذخیره سازی، نشان دادن گندم و ثمر را اندر حالی که یک کارخانه مشروب سازی الکل تولید می کند را ازبر کردن می کند تا همه بتوانند مست یکدلی فراموش کنند که در آن زندگی می کنند.
غارهای درینکویو I باید بگویم، وقتی که من روی هوای تازه می آمدم، خیلی بانشاط شدم. من دریافتن خستگی کردم فقط خرج یک ساعت داخل آنجا؛ آیا می توانید تخیل کنید که چگونه دد دیو در گذشته دریافتن می کردند زمانی که هدایت کردن وادار کردن بودند ماه ها را در آنگاه صرف کنند؟ بانظم باشید برای دستپاچگی از شراء اقلام زمانی که شما را ترک ولایت برج زیرزمینی، فایده جز نزاکت مال است که یک مکان طراز اول برای بازدید و دلیل می شود من واو واقعا بسیار فرومایگی تو واقع. گر شهرهای زیرزمینی چیز شماست، دنبال تعطیلات نفس را طولانی برا کنید زیرا 36 در سپس در کاپادوکیا هستی و عدم دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.