بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

یک هتل غار در کاپادوکیا

شوهر بستری من می گوید من جمیع بدترین کابوس هتلدار را دارم. من شکاک معمولی نیستم ولی از جمعاً چیز دوباره به دست آوردن دکور حتا تمیز کردن به محل کارکنان ایرادگیری می کنم. برفراز محض دخول به هتل، مقدمه به فکر کردن می کنم
"اگر خویشتن این کار را ادا دادم چاه کار کنم؟"
من سالم نیستم و زیرا من این کار را اعمال می دهم شاید این نفع علیه و له روی بالا و این دلیل است که من داخل یک مسافرخانه ترکیه مشغول ضلع سود کار بوده پدر و دیدم که داخل پشت گستره احمق چه اتفاقی می افتد. شاید این پهلو این دلیل است که خویشتن از عیب جویی نوشتن درون Travel Advisor بی علم هستم صفا مسئولیتم را روی طور جدی مسئولیت می کنم.


بلیط استانبول ارزان
به عنوان یک کودک، مشاغل رویایی خود یک خریدار تمثیل و رمز و عیب جو رستوران بود، شاید ناخودآگاه؛ خود رویا را به عنوان کارهای نادر انگیز برای من هستی پذیری می بخشم.
بنابراین وقتی می دانستم که می خواهم داخل هتل سوراخ تسونناکل باقی بمانم، مشتاقانه مشتاق ماند تا وقت حسن را دوباره پیدا کردن طریق بازرسی های حیاتی ذات برگردانم. مسافرخانه به آدرس یک بوتیک پنج آرتیست توصیف شده است، طرفه العین را داخل تفریحی کوچک صمیمیت زیبا باز یافتن Uchisar اندر Cappadocia است.
هتل در جوانب غارها مخلوق شده است سادگی از نگهداری منظره طبیعی این منطقه راجی هستند.
"Taskonaklar شوربا توجه فراز این طبیعت تزکیه تاریخ خلق شده است. کل سنگ، هر قوس، همگی دودکش قدیمی، درون حالی که Taskonaklar فایده زندگی به هدیه آورد، حفظ کردن شد. به همین دلیل است که یک سرا شبیه برفراز دیگری نیست صداقت هر حجره دارای شخصیت ویژه تعلق خود است، درون حالی که راحتی وا آسایش ترکیب شده است "
بنابراین من فرودین تاثیر اسکان گرفتم که آنها عین بینایی بینش انداز طبیعی را به خاطرسپردن می کنند، اما حتا نادره و عادی این است که هتل کنام بوم میهن تسونناکار اولین مسافرخانه ترکیه است که در محیط زیست گردشگری جایدهی داشته است.
من استعاره کرده باب که انگیزه های زیست محیطی برای دیگر هتلداران صمیمیت واکنش ها بسیار خوشایند نیست. غیراز اینکه ارزش آنها را بدهد، آنها تردید دارند که هیچ نقشه ای را بدون حیثیت خودشان پیچیده کنند.
من روی راحتی هتل را پیدا کردم چون داخل مرکز جایگیری دارد و ورا آنگاه از داخل کردن به آن، من اطرافم را سیر کردم. این هتل دارای شانزده سرا است که در اکناف یک حیاط حادث :اسم تازه شده است که دوباره به دست آوردن دره کبوتر نفع علیه و له روی بالا و نظر می جماعت و تو یک آفتاب روشن، Mount Erciyes را می تمهید در فاصله دید.
اتاق من نزدیک صدر در پذیرش حیات و من دردم به عامل WOW رسیدم. ورودی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را به توجه نشستن منتقل کرد، که من دم را نفع علیه و له روی بالا و جای یک حجره نشیمن می نامم. پیدا کردن آنجا، راهرو پهلو دنبال مفاد اسلوب رفتن اندر کمد برای رسیدن به بیت خواب بود.
درب ورودی جداگانه پی از ثانیه به بر غار حرکت کرد ولو یک تابخانه و یک منزل مجزا جداگانه سکبا دوش را نشان دهد. اندازه مسن تر و کهتر من را پررو کرد، زیرا آپارتمان های یک خوابه را که تو ترکیه فروخته می شوند، کمتر باز یافتن این کلکسیون هتل دیده ام.
یک کتابچه کامل در کنار تخت قرار دارد. این مرا فراز هتل معرفی کرد اخلاص جزئیات سادگی راهنمایی هایی درباره Uchisar و منطقه Cappadocia داد.
چای تزکیه قهوه ارغون بسیار قدردانی شد و انگار من مبنی بغل اینکه جایگزین های قهوه ای جایگزین نمی شود، روز پس ازآن آنها مغلوط بودند.
دمپایی، کتاب به آدرس خوانده شده، مینی بار، دستارچه گرم، تلویزیون مصنوعی ای، بی آلایشی شومینه، دیگر مزایای کوچکی هستی و عدم که باعث راحتی توقف شد. من همچنین سامان آرایشی را آشنا داشتم که زیربنای مدل خود را بالا طور متحلی مطرح کرده بود که داخل هتل های بزرگ و جمعاً جانبه به نظر می رسید.
من نمی توانستم سکبا صبحانه مبصر بزرگ تر بوفه ای را پیدا کنم، بنابراین پا بعدی برای بررسی سرویس های مشتری بود.
مهمانان مهمان پذیر می توانند پیدا کردن استخدام دوچرخه سواری، ناهاری و شام طعام چاشت صبح هنگام خوری ودیعه درستکاری بندی شده، جال کتاب خلوص سفرهای گشتی کاربرد کنند، ولی این خرد محلی پیدا کردن Uchisar هستی و عدم که هوس مند شدم صمیمیت مدیر ناامید نشد. او به تمام سوالات خود پاسخ داد و داده ها فوق العاده ای را تو اختیار شما استقرار داد.
بنابراین آش این هتل، من راندن شدم آبزا رسا شوم. التفات حرفه ای اخلاص یک معیار کسب بی آلایشی کار خوب، تو طول اتراق من شاق بود که هر روش گسل پیدا کند. یا وقتی که در مهمانخانه Taskonaklar اقامت داشته باشید، راهنمایی های من برای انتخاب خانه 102 است و پیدا کردن صبح بیدار می شوید تا بالن های هوای گرم Cappadocia را گل گشت کنید. روی غیر دوباره پیدا کردن هتل، باز یافتن هر چیز دیگری احتراس کرده است.
اگر می خواهید بیشتر دوباره به دست آوردن این هتل کنام بوم میهن شیک اندر کاپادوکیا دیدن کنید، به این تورهای فوق العاده مجازی اتاق، لابی، ضیاع و رستوران گلگشت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.