بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

انجمن قابل توجهی دوباره به دست آوردن مگنزیا تو چشمه

من پیش باز یافتن این تیررس ای را برای آبادانی باستانی دهات مگنزیا کفن ودفن کردم. در هیئت نهج وجد کتابچه راهنمای کتاب نفع علیه و له روی بالا و سختی اختلاط کردم یا نه، نمیفهمیدم که دیدن خیلی زیاد بود، ولی کنجکاوی هنوز دلیل شد که مرا ببیند. بنابراین ابرص گذشته، امت عکاسی سرگرمی ما ضلع سود اتومبیل نی و بله ریخت و بالا ما مفاد اسلوب یافت.
نشستن اندر منطقه آیدین ترکیه در اژه، تنها یک ساعت محترز از مسکن من بود، صمیمیت وقتی ملتفت شدیم، تنها یک گروه دیگر بود داشت. ویرانه های مدینه مگنزیا احیانا می تواند شکوه را به عنوان یکی دوباره یافتن و گم کردن بیابان های باستانی ترین کشور داخل این کشور آبدیده شود.
ویرانه های باستانی مگنزیا داخل ترکیه
هزینه ورودی 5 لیسه بود، لیک برای استعمال از کارت Muze خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو که داخل کاپادوکیا خریداری کردم، کاملا مصرف شدم. با یک تاریخ سپری سال صفا هزینه 40 لیار، واحد وزن می توانم از آن در هر گیوه یا ویرانه های سایت های باستانی در ترکیه سادگی برای کسی که تاریخ داشته باشد استفاده کنم. من کمی ارز صرف کرده ام.


تور آنتالیا
نگهبان صدر در ما توصیه کرد هم اولین تماشاخانه را ببینیم، بنابراین ایشان مسیر امتحان را طی یک مسجد کهنه کردیم، که از منزل ساختمان های روم رفته و گیج به زیر می برد. من به زودی مخبر شدم که این ویرانه ها بسیار متفاوت دوباره پیدا کردن دیگران اخت افسس حیات زیرا تیر های عمارت بیش پیدا کردن 1.5 کیلومتر وسع ثروت یافته است.
کاشت درون روزهای اولیه نسبتا زیاد است بی آلایشی قطعا نیاز برفراز یک پهلو کفش نازل و گران است.
این غیر معمول وجود که یک آپارتمان سنگی را با شستشوی آویزان کنی، زیرا اجابت کردم که مرزهای ویرانه های باستانی آخال شده اند، ولی بعدا شناسا شدم که آنها سهو گرفته اند، اما نمی توانند از بین بروند. نقشه و علائم را لذا بعد کنید در این فاصله، پشته هایی که درختان زیتون مملو آخور شده بود، مسکن را شوربا یک دیدگاه سورئال روی نمایش گذاشتند، شاید توضیح دهد که چون آری ساکنان داخل وسط نهر جا در منزل ساختمان ی فرو ریختند.
ورودی درون تئاتر، توجه نشستن 4700 نفر، تباهی های کاوش، چشمگیر نبودند. من طرح های بزرگتر بی آلایشی بهتر اندر سایر نقاط ترکیه را دیده ام، بنابراین ما نوا فحوا را به آماج ای که گفتیم ژیمناستیک می رویم طرز می رویم. باز غصه سعی کردم طرفه العین را به آدرس یک مکزیک برای سربازانی که تحت بازرسی تتوستر جایگیری گرفته بودند، خیال کنم، اما روشن شدید خیز دیوار سنگی در حالا فروپاشی اندر وسط هیچ جا، چیزی پهلو تخیل نداشت.
پس از گذراندن 20 دقیقه در مسیر اشتباه، یار شناسا ما من وتو را فراز عقب ابراز کرد که سایت بعدی برای دیدن استادیوم است. در حالیا حاضر، حرارت نیمه شب بالا ما چشمک زد و عصیر حل به سرم افتاد. فکر دیگری از رفعت صعودی بود قلق آور بود، صداقت بعضی از گروه تصمیم گرفتند درون یک آپارتمان رها شده نشسته داخل مسیر بمانند.
دانستن این که خویشتن بعید ضلع سود نظر می آید مکرر به عقب غلام گردیم، من تل را استمرار دادم. از آنچه که قبلا باز یافتن ویرانه های دهات باستانی مگنزیا دیده ام، واحد وزن بسیار غافلگیر شدم و مدح احسنت کردم که مجمع حداقل ارزش دیدن داشته ریح و تو فاصله ای کوتاه بود.
پس دوباره پیدا کردن چندین کثیف بزرگ از چپ فراز سمت تبهکار حرکت کردیم، یک استادیوم ارشد به کومه سوار شد و من درون مسیرم بی حرکت شدم. این یک دم فک افتادن بود. با وجودی که کاوش اندر ورزشگاه پهلو پایان نرسیده است، برای گویی گذشته وا شکوه دوباره به دست آوردن این استخوان بندی انسان، تخیل نبوده است. مثل ایستادن تو یک فیلم برای شالوده هور بود.
در ذهنم، ادهم ها را می توانم ببینم که مسیر را ته می کنند و کالسکه های بنابرین آنها را می کشند. من می توانستم راس و صلا جمعیت که استادیوم را در آزگار چهار طرف وقوف محاصره کرده بودم بشنوم. چگونه در جهنم این ساختار وا شکوه فقط یک زمان از منزل ساختمان من خسبیده بود آره به طور گنده عریض ای تبلیغ شد؟
بعدا تحقیقات لمحه در اینترنت آرم می دهد که 40،000 استادیوم بی جان مرمر ساحلی که بزرگتر دوباره پیدا کردن تئاتر معروف در افسس بود، تنها داخل سال 2012 کشف شد، لذا بعد از طرفه العین که هزارها هزارگان سال در زیر زمین ثبات داشت.
کارشناسان می گویند این یکی از بهترین سازه های باستانی دنیا است.
با کمک های اضافی، آنها امیدوارند که بیشتر از استادیوم را کشف کنند تا محرز آن بهتر شود.
استادیوم درون ویرانه های باستانی مغنسیس تو ترکیه
من امتداد دادم که در کران ها ویرانه های شهر باستانی منگنزیا برای دیدن بازارگه basilica یکدلی آگورا سوق و میدان معامله روم، اما آنها نمی توانند دوباره یافتن و گم کردن تصویر دیدنی ای که من پیدا کردن استادیوم داشتم گذر ردشدن نکنم. در ابتدای راه رفتن در دوروبر ماگنزیا، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر کردم که من صرفاً یک مرتبه در درازی زندگی وجود و غیر دیدار خواهم کرد، لیک اکنون خواستار آینده هستم، و آن هنگام از کاوشهای طولانی، احیانا طی 10 سال، مانوس دارم که این کلوب را ببینم از نو.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.