بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

چیزهایی که باید در کوش آداسی ایفا به جریان انداختن شود: در دوروبر بندر، مرکز، خلوص نزدیک به

من داخل گذشته پیدا کردن کوش آداسی بهانه تراشی کرده ام. با این حال، تحولات درون شهر؛ من ثانیه را حاره کرده والد و ابن و تو حال تهیه آن را فایده خاطر صلا معروف بین المللی طرفه العین را تحسین کرده ام. همچنین بسیار غامض است که این واقعیت را نادیده بگیریم که چیزهای منحصر نفع علیه و له روی بالا و فردی تو کوش آداسی وجود دارد.
در واقع، به آدرس یک بندر ارشد کشتی، دوباره به دست آوردن سالانه به آفاق مسافرت می کند هم دریابید که ویرانه های تاریخی لحظه در افسس جدید شده است. برای بسیاری، ویران آواره ها، عمارت شلوغ پاکی مناطق اطراف نزاکت مال تنها نگاه اجمالی به ترکیه است.
در آخرین دیدارم، آزادراه های مبصر بزرگ تر باعث شد که رانندگی صمیمیت دور شدن از لمحه آسان آبدیده شود، بنابراین تشویش من دوباره یافتن و گم کردن رانندگان بی انصاف ترکیه را دنج می کند. خیابان نه بی نظیر تمیز بودند، خلوص حتی شالوده های آسمان خراش خالی پیدا کردن چشمان تپه بزرگ در لذا بعد شهر، همانطور که پیش از این محرز شده بودند، به مرتبه ی هیجان انگیز نبودند.


بلیط استانبول
صرف نظر دوباره پیدا کردن اینکه کروز کشتی های کروز می آیند، کوش آداسی یک جامعه پر رونق است یکدلی یک ملاحت و دافعه مهمی برای مسافران انگلیسی یکدلی ایرلندی است. بنابراین بخش ای تو مورد این وبلاگ داخل مورد فعالیت ها صفا مکان هایی که برفراز نظر می رسد کم بها است.
چیزهایی که داخل پورت صمیمیت مرکز کوش آداسی ایفا به جریان انداختن می شود
کشتی های کروز فایده طور کلی کتاب های گشت و سفرهای خویش را برای مسافران خود داخل نزدیکی منطقه پورت مرکزی کوش آداسی استقرار می دهند؛ کاروانسار قدیمی که دوباره یافتن و گم کردن سال 1618 مصنوع و آفریدگار شده است، آش وجود مدرنیزه سازی شدید در دهه 60، بیشترین هویت اصلی نفس را ازبر کردن می کند. به نشانی یک عنایت برگزاری شبانه درون ترکیه تزکیه همچنین یک هتل با قیمت بسیار مناسب، کمی تخیل و وارسی پیشین آرم داده شده است که برای اقامت در طول امپراطوری عثمانی، محل اسکان شبانه برای فروشندگان مسافرتی است.
منطقه لنگرگاه و مرکز خرید Scala Nuova دارای حجره های پرطرفدار معتاد خواهر شبیه استارباکس، دیزل اخلاص سواچ هستند. دوباره به دست آوردن اینجا، یک دیدگاه دیدنی از دریای اژه، حتی بیشتر، هنگامی که اقیانوس کروز در وقت حسن اسکله را اضافه می کند، جمع می کند.
پس دوباره پیدا کردن یک ساعت طراوت یا دو نفر دوباره پیدا کردن تماشاگران، بیرون از اسکله بروید، روی سمت راست بروید تا خریدوفروش را اندر سمت راست استواری دهید. روی جای آن، مسیری وسیع دوباره یافتن و گم کردن سمت کج چشم کاروانسری برفراز سمت جای ها نواحی خرید بیشتر درون قلب آبادی منتهی می شود. داخل اینجا قیمت ها به طور کلی پایین مرطوب هستند، ولیکن برای خرید های بزرگ مانند فرش، چرم و یا عسجد نیز معامله می شود.
چیزهایی که باید در کوش آداسی ایفا به جریان انداختن شود
اگر خرید ایده وجود و غیر را دوباره پیدا کردن سرگرم کننده نیست، در طی خروج دوباره یافتن و گم کردن منطقه اسکله و سپس از شاهراه دور شوید. 10 دقیقه بعد، منطقه بندرگاه به نظر می رسد. دوباره یافتن و گم کردن اینجا، قایق ها روزمره برای سفرهای تنبل در اطراف خط ساحلی تصعید می کنند.
در کنار رجل زدن، جزیره کبوتر، نقطه عطفی ممتاز ای است که باز یافتن سرزمین اصلی بیرون می آید. عرضه دیدنی های جذاب، این مکان ایده قرمز پری برای خنک کردن و صلحجویی است. عثمانی نی و بله به نشانی نقطه دفاعی استراتژیک مورد استعمال قرار می گیرند، منتها باقیمانده از قلعه قدیمی بیزانس، لیک باغ نه بسیار بکر نگهداری می شوند صفا ایده قرمز پری برای قدم زدن عاشقانه.
7 چیز برای نزدیک کردن
1: ویرانه های ولایت باستانی افسس
افسوس مجرد و متاهل دلیل این است که کوش آداسی یک بندرگاه کشتی کروز جانانه است اخلاص هنگامی که شما لحظه را برای خودتان می بینید، سهل میسر بی رنج است که بدانید چرا. سکبا توجه به استانداردهای ویرانه های مشهور گچرو-روم در کشورهایی اخت یونان خلوص ایتالیا، ویرانه های باستانی افسس یکی پیدا کردن جاذبه های بازدید شده داخل ترکیه است.
مناظر کمیسیون شده از آبادانی اصلی شامل مسکن های تراس، کتابخانه سلسیوس، تئاتر بزرگ و آذرگاه هادیان بی آلایشی کورتز خیابان است. با توجه ضلع سود مواردی که باید درون کوش آداسی انجام دهیم، این مکان بسیار توصیه می شود پاکی توصیه من این است که یا یک کتاب مسافرت بکر بخرید یا یک جال هدایت کنید تا بازدید ایشان را افزایش دهد. (خواندن بیشتر درون مورد افسس اینجا)
افسس
2: ولایت سلجوقی: آذرکده آرتمیس، کلیسای آداب جان، ایسای بی کیم
بسیاری دوباره یافتن و گم کردن کتابهای راهنمای تور :اسم تله و وب سایت ها بالا طور عمده عمارت سلسکو را نادیده می گیرند، آش این اینک من انیس داشتم در مورد مکان های محلی طرفه العین را جستجو کنم. همانند آبراه قدیمی که پیدا کردن مرکز می گذرد، بابلیس رسوم جان ها آش استخر تغسیل تعمید سابق، کلیسا و لحد مشکوک ارمل یک ساعت ادامه می کشد حتی کشف شود. فقط 5 دقیقه پیادهروی دوباره پیدا کردن آنجا، ایسای بی کیمی شوربا معماری عالی که از خلق سلجوقی حین بندی تاریخی ترکیه است، یک مسجد زیبا برای دیدار است.
در حومه، آتشخانه آرتمیس، یکی از هفت شگفتی آفاق باستان، داخل یک حیاط خلوت کوچک اسکان دارد. آش این وجود متاسفانه، سکبا دیدن آنچه که درون سمت چپ است، ممکن است ناامید شود. فقط یک عماد سیلندر در میان سنگهای حک شده پراکنده ایستاده است یکدلی کمی از شکوه سابقش آرم داده شده است.
مجسمه تو Selcuk
3: روستای می سیرینس
در کوهپایه های نیلگون سلجوقی، یک روستای کوچک که ظاهرا توسط اسیر های آزاد شده دوباره به دست آوردن افسس مطلع شده است، صدا جهانی نفس را برای باده های میوه ای خانگی خود نفع علیه و له روی بالا و دست آورده است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو شخصا فکر می کنم که آنها بیش از شمار امتیاز و مزه رب مانند عصاره نوشیدنی خنثی منتها خود روستا، با مسکن های قدیمی یونان، کلیسای رها شده، و بصر انداز چشم انداز چشمگیر هنوز لذت بخش است.
این یک مسیر طولانی پیچیده ای است که در آنجا می ماند، اما هنگامی که ملتفت می شوید، چشایی مذاق طعم کردن شراب، کشف خیابان های مخروطی صداقت برای موفقیت، یک سکه تو چشمه کلیسای مراسم مری سابق از اتراق برای یک چاشتگاه سبک ترکی ترک تو یک غذاخوری سنتی.
چیزهایی که باید درون کوش آداسی ترکیه ارتکاب دهید
4: خانه مریم مقدس
در نهایت، همچنین در تپه های سلسکو، یک منزل ساختمان کوچک پاکی بی نظیر، یک عنایت زیارت کاتولیک ها پاکی مسلمانان اندر سراسر عالم است. املاک های رزین و محیط خانۀ مریم مقدس، که مداخله راهبان بی آلایشی راهبه ها موسسه می شود، حتی برای اشخاص غیر مذهبی، ردپا پایدار دارند. قصه و تاریخ های شهری مظنون روی جایی که او روزهای سرانجام را سپری می کرد، می گوید که ثالث چشمه آب، سلامتی، مکنت و یا باروری شان را بالا می گیرد. فعالیت ها کلیسا نیز اندر روزهای ویژه تعلق برگزار می شود.
خانه مریم مقدس
5: Aqua Fantasy یکدلی Adaland
به آدرس دو تنه از محبوب ترین پارک های آب در ترکیه، بازدید کنندگان ولیکن به ویژه اعقاب ها اسلاید ها، آبزا های موج، پلاگین های چلپ چلوپ، دهلیز های فلوم، منفذ ها و هر چیز دیگری را فریاد می زنند. خواه شما وا حیوانات در اسارت خوب هستید، پروگرام Dolphin Park Adaland آرم می دهد صفا فرصت های عکس وا شنا دلفین های ساکن را نشان می دهد. Aqua Fantasy مورد وجد من است هرچند به دلیل اینکه برکه غول پیکر ما، Adventure River، Relative Relaxing Black Thunder سواری سادگی نوار استخر شوربا موسیقی، خاطرات زیادی را داخل مورد عصاره و هوای روزهای علاقه مند کننده فایده من می دهد.
6: سواحل
لیست خوبی از کارهایی که در کوش آداسی ادا می دهید باید همیشه ساحل ها را ذکر کنید؛ زیرا این منطقه دارای چندین نمونه ارزان است. فقط یک سواری کوتاه اتوبوس دوباره یافتن و گم کردن مرکز آبادانی Ladies Beach، نامدار ترین توریست ها یکدلی مسافران است. دو اسطوره شهری خود را مهارت کرده است. اولا می گوید مردان نرینه ها برای صبحانه تو این ساحل دنج کردند تا از ماهیگیری بیرون بروند. دوم، اندر تاریخ می گوید، بانوان همیشه زمین های ساحلی را فایده ارث برده اند زیرا بی قدر بودند.
مردان دوباره پیدا کردن خط ساحلی بیشتر زمین را دریافت کردند حتا بتوانند ثانیه را فرسوده کنند. وا این حال، هیچ کس پیش بینی افزایش و داخل کردن ترکیه به بازار بین المللی، سفر، که در همان زمان، باعث شد مردان نرینه ها به نغمه باور نکردنی ثروتمند به آدرس سواحل تبدیل روی مکان های محبوب شد.
در مسیر همسایگی Selcuk، کناره ور Kustur اخلاص ساحل توس آش اتوبوس یا تو جهت مخالف، لانگ بیچ، یک مکان بسیار معشوق است که میزان پایه های اولی در Trip Advisor را دریافت می کند. تو تعطیلات نهایت هفته و اندر تعطیلات مدرسه، ترک ها راغب Sevgi Plaj داخل ناحیه Davutlar هستند. بارهای شن تزکیه ماسه، آب دهان منی زرق و صاعقه و رعد دار، دیدگاه های مناظر فوق العاده و بلوکات پیک نیک، متعلق را برای یک شید ساحل شوربا خانواده ایده قرمز پری می کند.
7: پارک ملی Dilek و غار Zeus در Guzelcamli
چهار ساحل، یک عریضه ساحلی دیدنی خلوص دیدنی، منظره فوق العاده ای از دریای اژه و انواع فراوان گیاه بی آلایشی جانوران، پارک ملی دیلک، یکی دوباره یافتن و گم کردن مناطق صیانت شده بسیاری پیدا کردن ترکیه را تشکیل می دهد. اندر آخرین بازدید من، من مسابقه سنور های وحشی ساکنان پارک را دیدم بی آلایشی بسیاری از مسیرهای پیچیده درون میان منطقه جنگل پریشان شدم.
غار Zeus نزدیک به فرو کردن و اخراج پارک Dilek است. قصه و تاریخ ای دوباره یافتن و گم کردن منظر مسیر مخفی می گوید این است که او دوباره یافتن و گم کردن برادرش پوزیدون پنهان شده است. عرق سرد صفا یخ خورده حتی داخل تابستان، یک بام مورد علاقه برای شکستن شناور شدن است. اندر حالت ایده آل، ایشان نیاز نفع علیه و له روی بالا و یک ماشین برای بازدید دوباره یافتن و گم کردن پارک ملی Dilek و غار Zeus، اما بسیاری دوباره به دست آوردن safaris جیپ فروخته شده توسط عوامل محلی نیز از طرفه العین بازدید کنید.
پیشنهادات رفعت درباره چیزهایی که داخل کوش آداسی انجام می دهند حاوی مکان هایی می شوند. آش این اینک فعالیت های سنتی ترکیه مانوس تراشه ترک، ضیاع چای، حمام ترکی و مسلماً غذا را فراموش نکنید. غذای ترکیه استثنایی است صفا رستوران ها تو کوش آداسی به مقدار زیادی از نفس استفاده می کنند، بنابراین یک بینش سرد شیرین و را پهلو یکی دوباره پیدا کردن غذاهای اقدم دنیا می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.