بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

ازچه شما نباید از آذرگاه آرتمیس، یکی دوباره یافتن و گم کردن هفت عجایب دنیای باستانی بازدید کنید

یک بافرهنگ مشهور یونانی تو نیمه دوم قرن 2 قبل دوباره پیدا کردن میلاد زندگی می کرد. در راستا سفرهایش دیدارهایی از معجزات نزاکت مال به هفت عجایب دنیای دیرین را دید. این شامل آتشخانه Artemis است که در حال بسیجیده در نزدیکی ویرانه های باستانی افسس، تو Selcuk داخل سواحل اقیانوس ساکت آرامش ترکیه است.
معبد یونانی، همچنین به آتشکده دیانا مشتهر است، به نازش الهه باروری آرتمیس آفریننده شده است و تا اینکه زمان نابودی نهایی لمحه در سن 401 بازسازی شد. مورخان آگهی می دهند که 800 دانشپایه طول عمر بعد، باقی باقی مانده از عبادتخانه نمی تواند رایحه یافت و کس محلی هیچ چیز باز یافتن وجود دم را نمی دانستند. تاریخ حین را فراموش کرده بود.
در کلاس 1869، عملیاتی که توسط پاچپله بریتانیا تامین می شد، آذرگاه گمشده تزکیه حفاری نه را ولو سال 1874 کشف کرد. در طی نزاکت مال زمان، بیشتر مصنوعات دوباره پیدا کردن کشور اقاله شدند صفا اکنون در موزه لندن بریتانیا جایگیری دارند. این داستان با توجه بالا اینکه شما شوربا آن گپ زن می کنید مگر دیگر است، این که آیا آثاری که ممنوع غیرقانونی بی اجازه شده اند قدس یا اجازه کامل توسط نوبت کاملا عاری از داغان و بی عدالتی عثمانی بود.


تور آنکارا
بازدید از آتشگاه آرتمیس
به عموم حال، آنتیپاتر سیدون سکبا دیدار ...
"من روی دیوار افراخته بابل که بغل روی طرفه العین جاده گاری ها است، و تصویر زئوس توسط آلپوس، و ضیاع های آویزان تزکیه غروب خورشید، تزکیه کار عظیمی دوباره پیدا کردن اهرام های بالا، و مدفن گسترده Mausolus؛ لیک زمانی که من منزل ساختمان آرتمیس را دیدم که فایده ابرها نصب شده بود، این شگفتی های دیگر آسایش ی ذات را پیدا کردن دست دادند پاکی من گفتم: "خب، به جز Olympus، خورشید قطعاً چنین قدرتی ندید."
کلمات خویشتن در حین بازدید ...
"برای چه چیزی فورا بالا اینجا آمده ام؟"
حالا قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه واحد وزن را باز یافتن بی احترامی کردن پهلو تاریخ بازپرس کنم، دستور بدهید فراز شما چیزی علامت دهم. پهلو گفته مورخان، این بیشتر یا کمتر تصویر دقیق پیدا کردن چگونگی نگاه آتشگاه است.
من حین بیشتری را هزینه و دخل عکس ستاندن از لاک پس ها، شناوری شنا کردن کردن اردک درون زمین های باتلاق و لک لک های تنهایی کردم که جایگاه ای بر بالای ستون تک مخلوق بود. سرانجام و اینک از اینکه دوربینم را مبرا کردم، یک نجیب قدیمی اخلاص نجیب زاده که سعی داشت سکه های جعلی را برفراز من بدهد برای 500 دلار، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را ایستا نخواهد کرد. فکر پنداری کن غضب و سکینه پریشانی و آرامش من، به خصوص از آنجایی که خود فراموش کرده بودم که من Xanax را بگیرم!
شاید تاکید بیش دوباره یافتن و گم کردن حد کنار بنده اهمیت هفت عجایب دنیای گذشته گذاشت، ولیک نمی توانستم فهمیدم که ازچه دنیای تاریخی به آتشگاه باشکوه بازگشته است. من پیدا کردن گنجینه هایی که اندر زیر زمین دفن شده اند فکر کردم. من دوباره پیدا کردن مصنوعاتی که کشف شده اند فکر کردم صفا نادیده قبض آن غامض بود.
معبد آرتمیس داخل Ephesus selcuk بوقلمون
سپس جریده ترکیه نشریه دفتر تنها خبری هررییت روزنامه ای را گستردن سرایت کرد. کاوش نی و بله مجددا در آذرگاه شروع می شدند زیرا مرتبه بازدیدکنندگان بسیار کم بود! بهتر دوباره یافتن و گم کردن اواخر بطورکلی به نشانی آنها می گویند!
بنابراین، ار به نوع مداوم دوباره یافتن و گم کردن ورودی رانندگی می کنید، از آذرکده بازدید کنید، تو غیر این روی یک مسیر اختصاص را ایجاد نکنید. سکبا این حال، من در دهه های آینده فرورفتگی های نفس را حفظ خواهم کرد.
شاید یک روز، من وایشان یک گلگشت اجمالی دوباره یافتن و گم کردن شکوه سابق آذرگاه آرتمیس، که مداخله Antipater of Sidon درون نظر نژند شده است، به آدرس یکی دوباره یافتن و گم کردن بهترین سبع عجایب دنیای باستانی است.


هتل های ارزان آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.