بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

آگهی سفر کلاهبرداری: سکه های پاد جعل در سلکوک

ماه گذشته، در واکنش انگیزه، در شهر سلکوک، درون نزدیکی ویرانه های افسس تحکیم گرفتم. سکبا توجه به تصمیم تنگ حوصله من تحقیق نکردم اما شوربا وجود نبود پروگرام ریزی، سفر فوق العاده بود.
من محارم و بیگانگان جدید ترکیه را ساختم، گیرایی کشش های توصیه شده را چگونگی بررسی استواری دادم، غذاهای نادره غذا خوردم، و فقاع را نوشیدم. وا این حال، من نفع علیه و له روی بالا و طور کل جعد امید شده پادرمیانی کلاهبرداری سفر، هدف قرار سپردن گردشگران خارجی است.
در واقع، همچنین کلاهبرداری بالا من نوبت بار درون دو روز انجام شد!
هنرمندان کلاهبرداری قطعا اعتماد به نزاکت مال دارند، لیک بیشتر هشدار دهنده، میزان مرتبه است. آنها سعی دارند ناس را برای چند سکه کهنه کنند.
آنها داخل تلاش برای به دست آوردن صدها یورو، دلار یا پوند هستند.
پس دقیقا فاضلاب اتفاقی افتاد؟
کلاهبرداری سفر درون کلیسای عادات جان و آتشکده آرتمیس درون سلکوک
پذیرنده مهمان پذیر من گفت کاخ سلکوک روی دلیل حفاری سپرده شده است. بنابراین من روی جای Basilica شعایر جان رفتم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به فلانی دروازه اصلی مفاد اسلوب می رفتم. یک مرد روی دنبال سخاوتمند مشکوک بود، امید اندوه انگیز بود، ولی از دید کارکنان پنهان الباقی بود. او فربه بود، درون شلوار جین پاکی تی زیرشلواری کوتاه پوشیدنی ولی به نگاه می رسید نفع علیه و له روی بالا و طور سنتی هوشمند. آش وجود ظاهرش، زنگ اخطار زنگ زدند.


تور آنتالیا
 دوربین من کنیز قوش گردن من گروه زده نیستی و خویشتن فکر کردم او کوشش می کند نفس را اختلاس کند. اندر عوض، آش استفاده از انگلیسی کامل نزدیک، او پرسید آیا خویشتن می خواستم قلعه سلکوک را ببینم.
"هیچ کس نمی تواند لمحه را ببیند، دم را برای حفاری ها راستی زنهار و خیانت است." من عوض دادم
"من کارمندانی هستم که پهلو روی حفاری ها کار می کنند؛ من ما را برفراز ورودی خصوصی می آبگیر "
قلعه سلکوک راستی زنهار و خیانت شده است
من می خواستم حصن را ببینم ولیکن نمی خواستم برای داخل کردن غیرقانونی بالا سایت های تاریخی زندانی شود، بنابراین من شروع به نغمه رفتن کردم یکدلی این مرد آنگاه از من گریز کرد. او چهار سکه را از جیب خویشتن و وا صورت مستقیما تولید کرد، ابتیاع خود را آغاز کرد.
"این سکه بسیار قدیمی است، پیدا کردن زمان های رومی. از آنک که من وآنها و آنها یک بی بی زیبا هستید، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک سکه برای 100 یورو صدر در شما می فروشم. من وشما می توانید لمحه را برای بخورک و بسیار بیشتر پس دوباره پیدا کردن رفتن به مسکن "
این جواد تحصیل کرد. او به یک سکه استعاره کرد و گفت که خسرو بیزانس کنستانتین را مدال داد. مشکل این اطلاعات این وجود که کنستانتین فاسق بود، زیرا پایداری داشت نقش پیکر تندیس های او و تصویر های سکه بلا ریش علامت داده شود.
این جواد یک خدیو دیگر را درون یکی باز یافتن سکه های دیگر آرم داد. من قطعاً از او شنیده بودم، اما پرتره اخت کلارک کنت، سوپرمن بود!
من گفتم: "آنها بسیار تازه هستند، خود آنها را شناخت دارم، لیک شما نباید آنها را به نشانی عتیقه فروشی نچ فروخت، آنها جعلی هستند، بنابراین ایشان باید آنها را سوغاتی بنامید".
این سخی به افترا من و خلف از نفس خشم بروز انزجار کرد، برای اینکه من شوربا افتخار او را قاضی کردم که بهتان می گوید. من بدو به طرز رفتن کردم او مرا لذا بعد کرد و صدر در آرامی تغییر صدای او را تغییر داد. او به منزلت مادرش محصول داده وجود که آنها واقعی هستند. ظاهرا او را از ملاحظه حفاری که در آنوقت استخدام شده نیستی بردند.
"اگر این برقرار است، گفت:" آنها نفس به بخت هستند سادگی من نمی خواهم اقلام دزدی شده را خریداری کنم. "
بحث داغی همراه شوربا ادعاهایش که مادرش بیمار بود، خواجه مرده بود، یکدلی او برای پرداخت هزینه های سنگین داشت. پهلو آرامی قیمت سکه نی و بله کمی کاهش یافت.
به یاد داشته باشید: قیمت در فاتحه 100 یورو برای یک سکه بود
قیمت نهایی فاضلاب بود؟
6 یورو برای جمیع چهار سکه!
سکه های جعلی داخل ترکیه فروخته می شود
من برای سوغاتی هایم جلا کردم، یادآوری ذهنی برای تحقیق گشت مشاور، و سرانجام و اینک درباره او را فراموش کردم. با این حال، خور بعد، من فایده انتهای دیگر واحه رفتم تا آذرکده آرتمیس را ببینم.
در حالی که شوربا گرفتن عکس، یک مرد محلی به نغمه افتاد و وا من گفتگو کرد. ما حظ بردن را تغییر دادیم و آنوقت سه سکه تولید کردیم. مشابه سودا مشابه سرآغاز شد. او تقاضا کرد که در حرمت حفاری کار می کند صداقت مالکیت اوست.


تور آلانیا
بعدها در دم روز، خود برخی از کس محلی را داخل مورد این کلاهبرداری مورد پرسش قرار دادم. یکی گفت، او این کار را یک هفته ارتکاب داده بود، ولیک نمی توانست با چهره ای مستقیم کذب بگذارد، بنابراین پولی نگرفت. عارف او مجموع چند یک سکه جعلی روی یک آمریکایی برای 500 دلار فروخته است!
قانون مربوط ضلع سود عتیقه و نشانه ها کارها تالیفات باستانی تو ترکیه
    مشاغل در سایت های حفاری درون سرتاسر ترکیه سخت است و به آسانی سزاوار دریافت نیستند. تامین مالی این برنامه ها فایده طور معمول از دانشگاه ها، نهادها یا اختر ها نقش می شود. آنها صرفاً مورخان مجاز را اجازت می دهند؛ افرادی که دوباره به دست آوردن منابع مالی یا دانشآموزان تاریخ شاغل هستند، برای کشف مصنوعات کار می کنند. کارگران حفاری داخل این سایت ها صائب قانونی ندارند که ادعای مالکیت عموم چیزی را پیدا کنند، بنابراین حتی یا وقتی که واقعی باشند، من وآنها و آنها در اختلاس شرکت خواهید کرد.
    یک رسم در ترکیه، بیان می کند غیر قانونی است که کل عتیقه یا مصنوعاتی که بیش باز یافتن 100 سال باز یافتن کشور بیرون می شود، کاربرد شود. برای انجام این کار، نیاز فراز یک گواهی و اجازه خاص است. جمیع عتیقه یا نوشته ها پیامدها هنری که توسط بشر محلی پیدا می شود باید فایده نزدیکترین ارسی منتقل شود.
    فکر نکنید که می توانید از وقت حسن استفاده کنید. این مرد ایسلندی تو آنتالیا برای خرید سنگهای عتیقه از تیمچه محلی دستگیر شد.
پس دوباره پیدا کردن بازگشت، واحد وزن اینترنت را بررسی کردم یکدلی این کلاهبرداری در سلکوک دوباره یافتن و گم کردن سال 2007 ایفا به جریان انداختن شده است، باآنکه به نگرش تفرج می جمعیت که رونوشت های مختلفی هستی و عدم دارد اما آماج این است که قدر زیادی دوباره یافتن و گم کردن گردشگران بی نظیر وجب آورم!
بنابراین خواه از سلکوک بازدید می کنید، سهولت آشنا باشید خواه دوستانتان به آن زمان بروند، لطفا آنها را راجع این کلاهبرداری بگویید. هیچ کس سزاوار هنرمند شدن صدگان دلار نیست، فقط فراز این دلیل که آنها برای تاریخ وجد مند هستند. بنابرین از نشر این مقاله، من دوباره پیدا کردن مقامات پاسخی دریافت کرده ام.


تور دقیقه نود بدروم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.