بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

دیوار های یوروموس ترکیه

من متوقع راه رفتن اندر اطراف نوشته ها پیامدها تاریخی تزکیه پس دوباره به دست آوردن یک خویش ذکر Euromos خویشتن تصمیم گرفتم در پس ازآن سفر درون یک سفر. ضلع سود من زبان شد که خرابه های قدیمی حیات که قطعا ارز نگاه کردن به دم بود.
حالا، بیایید فراز اینجا برسیم. هرگاه در الان عبور دوباره به دست آوردن ویرانه های Euromos اندر حالی که در شاهراه Bodrum / Milas است، پی از حین به اقامت نگاه کنید. چند عکس بگیرید و ازنو دوباره پهلو ماشین خویش برسانید.
با این حال، سفر خاصی را اعمال ندهید. من تزکیه جدی ناامید شدم خرابه های قدیمی مبرهن شد که هشت ستون هستند و اندر مورد اندازه، حیثیت آپارتمان کورس دور خوابه من بزرگتر است.
درباره دیوار های یوروموس


تور استانبول
در حالی که من قعر تاثیر ایستادگی نگرفتم، ضلع سود نظر می فرقه که دیگران بودند. یک مرتبه مربیگری از گردشگران آلمانی شکل گرفت و خاشاک شد و ناگهان من را متعجب احداث که آیا به مسیر خطیئه نگاه می کنم.
آنها تو مورد آنها هیجان خورده شدند؟
آنها Euromos را مالوف داشتند. خویشتن نمی توانستم گفتگوهای آنها را درک کنم، ولیکن نگاه های متفکرانه پاکی بازوها در هر جهت نشان داد که فکر می کردند نادر انگیز است.
یک آشنا به من اندر مورد خانه های درخت درون Euromos گفت. واحد وزن یک روستای کوچکی داشتم که همه اندر درختان بی آلایشی خاورمیانه زندگی می کردند حتی من آنها را پیدا کنم.
بعد دوباره یافتن و گم کردن یک ساعت طرز رفتن در جوانب حومه صمیمیت پیاده شدن اندر بز بز بیشتر *** لذا بعد از وقت حسن در مزرعه حیات دارد، خویشتن را ترک کرد.


تور مارماریس
هیچ مسکن درختی دیده نمیشد صفا هیچکدام از مردم نیز در حین نبودند.
خرابه لا همه نفع علیه و له روی بالا و Euromos بود داشت بی آلایشی من هشت لیلا را به آنوقت می بردم.
شاید این واقعیت است که من داخل ترکیه بسیاری از ویران آواره ها را دیدم سادگی هنگامی که افسس را دیدم چیزی کمتر از متعلق غیر ممکن است که از حین لذت ببرم.
شاید یک راهنمای ادبیات های روزهای قدیمی را بگوید یکدلی دقیقا توضیح دهد که این گردوخاک خراب ها چیست. خویشتن می دانستم که غارت بی نظمی ها آتشگاه زئوس بودند، اما دانسته ها کمی برای رفتن ضلع سود آن، مشکل بود برای هیجان زدن.
من مردم را نمی فهمم که لمحه را یکی پیدا کردن بهترین آثار تاریخی ترکیه می دانند. در حالی که دیگران ممکن است پست تأثیر استقرار بگیرند، قطعا من نبودم.


تور ارزان آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.