بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

آنچه که من تو مورد کروز آبی من داخل ترکیه مدیترانه ای عارف داشتم

یک کروز آبی اندر دریای مدیترانه باید در مسیر گشت ترکیه شما عیان باشد. این یک روش عالی برای لذت بردن از آبهای فیروزه ای تیره و حروف ساحلی خیره کننده است، داخل حالی که دارای بارهای ماجراجویی و کیف بردن پیدا کردن زندگی قایق سکبا گروه زیادی از آدم است.
در زیر 4 چیز است که یکی دوباره پیدا کردن بزرگترین آزمایش ها من درون ترکیه آبی کروز را ...
دست نچ را بالا سمت پایین ترین چیزی که داخل Fethiye من به کروز آبی Olympos اعمال دادم، پهلو روی Oludeniz Beach ریختم.
به وجه سازگار متوسط از اوج ها ترسیدم، واقعا سوق دادن شدم خودم را ضلع سود این مطلب بگویم، سادگی ایستاده درون بالای کوه بالادک جوان 2000 متر، متحلی شدن برای پریدن، یکی دوباره یافتن و گم کردن چیزهای بسیار پیچیده ای هستی و عدم که تا به حال از خود گذشتم.


تور استانبول
با این حال، کلاً چیز را دوباره یافتن و گم کردن دست می دهید و اوج گیری می کنید، کودک، و لحظه را نادره انگیز احساس! همه بیم ها پاک می شوند و شما را دوباره پیدا کردن طریق هوا فایده صورت یکنواخت می چسبانند و دیده هایتان را داخل دیدگاه های دستان و صاعقه و رعد دار Oludeniz و بغاز باب آبی خیس می کنند.
همچنین نزدیک نفع علیه و له روی بالا و Oludeniz یک رویه عالی برای پریدن لهنه سنجه است (یکی دیگر از تشویش از ترس من باز یافتن ارتفاعات)، منتها من می فهمم که خواه من می توانم دوباره یافتن و گم کردن یک کوه 2000 چهارده گره بلند، این جماد کوچک صدر در عمل عرق باید هیچ چیز نیست. خوب، نه دقیقا
بانوی عارف داشتنی روسی دوباره به دست آوردن قایق ضلع سود نوار ویدئو من پرش عرضه شده است. من بور :صفت سرخ می شوم اعلام کنم که ویدیوی 2 دقیقه ای قبل دوباره به دست آوردن ویدیوی واقعی جهیدن من وجود دارد که در نفس من فقط روی سمت عصاره های کریستال هویدا و پوشیده نگاه می کنم که درون مورد چگونگی زندگی من معظم هستند ... منتها پس دوباره یافتن و گم کردن آن، لمحه عمیق، فشار دادن و من صدر در فیروزه ای از دریای آبی می روم. واقعا حماسی
شاید به معیار دو دیوانه کاملا دیوانه نشده باشد، اما من نیز باید اندر پیاده روی در دره یک Butterfly داخل نظر بگیرم. گرچه تابستان نیستی و روادید های زیادی وجود نداشت، امیدوار بودم، هرچند هنوز مرتبه بسیار زیادی دوباره به دست آوردن آنها هستی و عدم داشت، منتها به نگاه می رسید که قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن به آبشار بسیار هیجان انگیز بود.
من فلیپ فلاور را ریختم و فراز سنگ بی کفش رسیدم که واقعا فایده زمین دمادم بود. این یک تمرین کوچکی است که فایده بالای صفحه پایان می شود صفا خورشید اوایل سپس از ظهر، نورهای عالی را دوباره به دست آوردن طریق سنگ ها و عصاره های مناسب برای طبیعت عکس ops ایجاد می کند.
مهم نیست که ایده ی ماجراجویی چیست، کروز آبی چیزی برای همگی دارد. هر آفتاب فرصت های زیادی برای تشریف فرما شدن به آب های مدیترانه ای قشنگ برای شنا اخلاص snorkeling داشتیم. خوشبختانه، فعالیت های زیادی نیز برای کمک روی خنک کردن غذا صمیمیت غذا روی گرفت ... ادامه ...


تور استانبول
مردم عالی تو قایق مصنوع و آفریدگار شده برای بسیاری پیدا کردن زمان های مسن تر و کهتر که تماماً ما بود، ولیکن از دیدار آش بسیاری از مردم از قایق های دیگر در راستا راه، روی نظر می فرقه که یاد های مسن تر و کهتر فکر می کنند یکسان قدس کروز منحصراً جذب کسان فوق العاده مشغول درگیر دل بسته کننده است.
برای چند شب، من وآنها و آنها فقط تو قایق ماندم یکدلی شب را صدر در برخی دوباره یافتن و گم کردن ضربه قاتل رقصیدیم. ما درون یک طاق عرش و فرش بالاترین حد میز یک پنگ آبجو را تنظیم کردیم یکدلی یک امتحان بسیار حماسی داشتیم (شریک من اخلاص من متاسفانه آبدیده نشدم، ولیک خیلی تماشایی :اسم پرشور بود). لذا بعد از مملو آخور کردن آن های سرگرم کننده دیوانه ایشان همه متعلق را کنار بنده روی صورت زیر هنرمند ها خوابیدیم.
یکی پیدا کردن بهترین احزاب زمانی هستی و عدم که ما درون نزدیکی خلیج گک کیایا تحکیم داشتیم و فایده یک بند مجاور به منزلت Inn Smuggler's نواختن ضرب زدیم. مرتبه زیادی مسافر دیگر دوباره یافتن و گم کردن دیگر قایق های کروز بود داشت و ثانیه انفجار ملاقات سکبا افراد جدید بود. همه چیز واقعا خوب بود، صداقت ما شب را در کرسی پر از هنرپیشه ها رقصیدیم خلوص نوشیدیم. یک شب پیدا کردن بسیاری پیدا کردن خنده صفا بارهای خوب، واحد وزن واقعا قطعاً نمی توانم فراموش کنم!
من ازبیخ تصور نمیکردم که غذا در لیستهای مورد هوس من پیدا کردن این کروز باشد. منظورم این است که ما در قایق هستیم، بنابراین دقیقا چگونه می تمهید آشپزی را در آشپزخانه قایق کوچک خواند؟
واقعا freakin خوش طعم است، که چه جور است. من آبی کروز ترکیه را با Alaturka به کاربستن دادم، قدس من باید آنها را برای خدمه، نقشه سفر صداقت مخصوصا سرآشپ مصرف کنم.
وقتی که شما برای کروز رفتیم، خدمه گفت که آنها امیدوار بودند هیچ یک دوباره پیدا کردن ما تو رژیم غذایی نبودند؛ زیرا اندر این کروز هیچ راهی برای دوباره به دست آوردن دست بازگردانیدن وزن نداشتیم و درستکار بود. خویشتن نتوانستم غذاهای دیدنی و تودل برو آشپزی را بشورم.
هر خورشید صبح سکبا یک صبحانه کلاسیک ترکی آغاز می شود که باید بگویم بزرگترین چیز در آفاق است - ازچه ما در کشورهای خودمان این کار را اجرا نمی دهیم؟ من برفراز طور کامل آهنگ دارم که این سبک دوباره یافتن و گم کردن برککی را تو زندگی نفس پس دوباره یافتن و گم کردن ترکیه اتخاذ کنم، که مطمئنا است.
ناهار نیز یک انموذج خوشمزه از غذاهای سنتی ترکیه است - بادمجان و فلفل ورزیده شده اندر سس گوجه فرنگی، پودرهای مبتنی صدر ماست، سبزیجات ابتکاری تهیه شده محلی با برنج اخلاص نان حضانت می کنند. یام عموم روز سپس از ته یک فنجان کیک شوربا چای صفا قهوه سکبا چند کوکی صمیمیت شیرینی سرو می شود - یک مفاد اسلوب عالی برای مملو آخور کردن با طولانی فعالیت های روز.


تور ترکیه
و آخرین، اما قطعا آره کم است، عشا BBQ است. خورشگر چاشنی برخی دوباره پیدا کردن غذاهایی که اخیرا شخم دلزده شده اند، ماهیچه بره بره و خیلی بیشتر. شام ساده لوحانه برخی پیدا کردن بهترین نفقه غذایی خویشتن بوده بابا و این چیزی است که می گویند چون من اندر روز من غذاهای زیادی دوباره پیدا کردن غذای ترک منزجر ام.
بنابراین، بله، اندر این سفر، باز یافتن دست باز دادن وزن پیوستگی نیفتاد ... ولی شاید با تمام فعالیت هایی که واحد وزن حتی از ثانیه بیرون آمده ام؟
یکی از اعلا تاریخی این سفر در اطراف عمران ده Sunken، یک دهات باستانی است که فایده مدت 2،000 سال روی دوره لیکیان نزدیک می شود و آنوقت از نفس یک زلزله تخریب شد. تو حال روبراه یک سایت میراث جهانی، ما نمیتوانید اندر آبهایی که در لمحه وجود دارد شناوری شنا کردن کنید، اما در دنباله آن، ایشان هنوز محنت می توانید دیدگاه های بسیار بینظیر داشته باشید. T
او بهترین آبشخورد را درون زمین تو Kekova گذشتن و بلندی تا Castle Simena، یک کاخ به خوبی حفظ شده وساطت شوالیه رودز مخلوق شده است. در داخل، کمترین کوچکترین amphitheater در کرانه ها و انفس را دوباره یافتن و گم کردن دست ندهید. دیدگاه ها باز یافتن بالا عمران ده Sunken، جزایر کران ها و مسیحیان Lycian فایده جنوب، دیدنی و بانمک شیرین حرکات بودند. بسیاری باز یافتن عکس های ops اینجا.
فرصت های زیادی برای ترک ادب زیبا تو ترکیه نیستی دارد، ولیکن یکی دوباره به دست آوردن مورد میل من زمانی بود که ما تو کاس، یک روستای کوچک ماهیگیری ایستا شدیم.
من طراز اول به خرید نیست، ولی آنها برخی دوباره به دست آوردن جواهرات فوق العاده ترین دست مخلوق شده تو میان بسیاری پیدا کردن صنایع دستی و تبختر محلی آفریننده شده است. این مداوا شگفت انگیزی بود. هنگامی که من وشما خریداری کرده اید ولو زمانی که مخیر کنید، چندین کافی نت نابینا هستی و عدم دارد که خیابان هایی را که می توانید داخل قهوه ترک و بعضی پیدا کردن باکلاو ها التذاذ ببرید بکشید.
جزیره آداب نیکولا نیز محل خوبی وجود که کمی از تاریخ را شوربا یکی دوباره به دست آوردن غروب های جادویی این سفر ترکیب می کرد. درون این جزیره چندین کلیسای قرون وسطایی بین مئه و دهه چهار صفا شانزدهم هجری ق است، تزکیه آنچه که عتیق شناسان معتقدند، محل مزار اصلی آداب نیکلاس است.
مزه روی بالا، لذت بردن از خرابه های تاریخی در طرز خود را، پاکی پیدا کردن یک سمک و کف رواق برای و انجماد و گسستگی مفارقت برکناری به عنوان خورشید رنگ عرش و دریا درون زیر و ضلع سود آرامی برفراز تپه های شیب دار درون پس زمینه ذوب می شود.


تور ارزان آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.