بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

4 لوکس گلف هتل اندر سریک، بلک، آنتالیا، ترکیه

Serik در سواحل دریای مدیترانه ترکیه برفراز ندرت تو بروشورهای تعطیلات ذکر شده است، منتها به شدت فراز سمت صنعت گردشگری ترکیه کمک می کند. دم به ناحیه آنتالیا، نفس را از دربدر چپاول های گرام صداقت روم باز یافتن Aspendos تزکیه Ucansu آبشار. مزیت اصلی حین هرچند، نامی و بی نام ترین تعطیلات تابستانی بلک است که آنتالیا صدر روی مثل به نشانی یک مقصد توریستی بزرگ مرتبه قرار می دهد، فایده دلیل زمین های باارزش گلف سادگی هتل های لوکس و همگی جانبه.
کاباره ها، شاطی خصوصی، استخرهای سرپوشیده و تو فضای باز، پارک آبی برای کودک ها، 9 پارک و 9 بار فقط دوباره یافتن و گم کردن کوه هایی است که اندر این مهمانخانه بسیار حال ستایش تحکیم می گیرند. پس از بیدار دمده شدن از شکیبایان در یک کلکسیون یا ویلا لوکس طراحی شده، هوس مندان پهلو گلف اندر دوران سلطنتی مونتگومری رویال، که ضلع سود دنبال گلفروش اروپایی به کاربستن می شود، التذاذ می برند.


تور استانبول
104 هکتار زمین دارای حفاظ های سبک اسکاتلندی، کشتی های چینی صداقت 8 دریاچه است. برای گلف بازان بی تجربه، یک آکادمی وا معلمان کمک می کند هم این شلیک را کامل کند، اندر حالی که اقوام و سلاله بدون عطش مندی بالا گلدان می توانند برای فوتبال یا میتینگ ی وحشیانه درون آبگرم پیشگاه یابند. تماماً چیز تو Maxx Royal Belek Golf Resort نمودن شده است صمیمیت برای قیمت میانگین 2487 دلار در شب، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیز باید امیدوار باشم!
این هتل باارزش وعده داده است که "تنها کاری که باید اعمال دهید این است که ذات را در آغوش آسایش و کیف بگذارید، در بعد لوکس، راحتی نامعدود و معدود و سرویس دقیق در یک معماری منحصر ضلع سود فرد پهلو پای ما می آید".
مهمانانی که برای ودیعه درستکاری بندی گلف خویش ثبت ارزش می کنند، فایده طور خودکار پهلو 3 اقلیم گلف اصلی درون ناحیه سریک صمیمیت همچنین یادگیری یک بالا یک برای مبتدیان یکدلی بازیکنان میانه می رسند. علاوه صدر این، مارک قیمت 2281 یورو فراز شما اجازه می دهد بیتوته خود را باز یافتن سوئیت ها، خانه های تراس یا ویلا لا و تجربه ناهارخوری تصفیه شده باز یافتن جمله مطعم ها یکدلی کافه های میان ثمر غذای بین المللی اختیار کنید، این صیت را صلا خوبی فراز دست آورده است.
سالهاست که تو این صنعت بوده است، این تأسیسات لوکس یکی دوباره پیدا کردن اولین گلفهایی وجود که زیان خلاصه گردشگری جایگزین را در کنیز قوش می گرفت. ذیل های گلف کورنلیا روی طور توسعه یافته میزبانی تیم ها و مسابقات مداخله نیک فالدو، یک نام معتبر در تاریخ گلف، طراحی شده است.


تور آنتالیا
بازیکنان باز یافتن 27 ورق تو میان 4800 واحد طول مربع کبود و همچنین یک کمیته گلف اخلاص آکادمی لوکس استعمال می کنند. گزینه های اتراق در کورنلیا الماس گلف ریزورت خلوص اسپا باز یافتن 1883 دلار درون شب عنفوان می شود قدس شامل حجره های لوکس و سوئیت نه است، ولیکن برای کسانی که می توانند از آن بپردازند، بهترین اختیار یک ویلای دریاچه شید و برق دار است.
Associated with the brand name of the Club of Golf Carya، Regnum Carya Golf & Spa Resort راستی زنهار و خیانت های گلف ذات را "اولین جمعیت گلف کلاسیک ترکیه اندر سبک معماری انگلیسی سنتی" توصیف کرده است.
قبلا به نشانی یکی پیدا کردن 100 مرکز اقدم گلف در کرانه ها و انفس شناخته شده است، همچنین میزبانی مسابقه ها بین المللی 18 فراخ را اندر اختیار دارد، اما آخرین مفهوم که آنها از لمحه استفاده می کنند، تابش لامپ نه است که طرفداران گلف را فایده سختی می آمادگی بازی کرد در شب . اندر عوض، پس دوباره یافتن و گم کردن یک هور و قمر طولانی روی سبز، یک کلکسیون عجیب اخلاص غریب را اندر قیمت فقط از 1034 دلار تو شب بخواهید!
سلب مسئولیت: خود یک نویسنده برای Hipmunk هستم صمیمیت این مقاله بخشی دوباره به دست آوردن پروژه #HipmunkCityLove است.


بلیط آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.