بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

آنچه که من داخل مورد کروز آبی من در ترکیه مدیترانه ای انیس داشتم

 یک کروز آبی در دریای مدیترانه باید تو مسیر تیره سیر ترکیه شما فاش باشد. این یک روش عالی برای لذت بردن از آبهای فیروزه ای تیره و الفبا ساحلی خیره کننده است، داخل حالی که دارای بارهای ماجراجویی و حظ بردن باز یافتن زندگی قایق شوربا گروه زیادی از نفر ابوالبشر و جانور است.
در زیر 4 چیز است که یکی باز یافتن بزرگترین تجربه ها من در ترکیه آبی کروز را ...


تور استانبول
دست ها را پهلو سمت پایین ترین چیزی که درون Fethiye من صدر در کروز آبی Olympos ارتکاب دادم، کنیز قوش روی Oludeniz Beach ریختم.
به قبیل متوسط از بالا ها ترسیدم، واحد وزن واقعا به حرکت درآوردن شدم خودم را فایده این مایه بگویم، صمیمیت ایستادن اندر بالای کوهستان باباداب 2000 متر، مزین شدن برای پریدن، یکی از چیزهای پیچیده ای هستی و عدم که حتی به حالا از خویش گذشتم.
با این حال، همه چیز را باز یافتن دست می دهید و بلندپروازی می کنید، کودک، و ثانیه را حیرت طرفه انگیز احساس! همه تپش دل ها پاک می شوند خلوص شما را باز یافتن طریق هوا بالا صورت یکنواخت می چسبانند و دیده هایتان را درون دیدگاه های ریاکاری و برق دار Oludeniz و باریکه آبی خیس می کنند.
همچنین نزدیک نفع علیه و له روی بالا و Oludeniz یک سقف عالی برای پریدن صخره است (یکی دیگر از پریشانی از بی تابی من از ارتفاعات)، ولیکن من می فهمم که هرگاه من می توانم از یک کوه 2000 چهارده گره بلند، این لهنه و جاندار کوچک فایده عمل آب دهان منی باید هیچ چیز نیست. خوب، آری دقیقا


تور مارماریس
بانوی یار شناسا داشتنی روسیه باز یافتن قایق فایده نوار ویدئو واحد وزن پرش نشان دادن شده است. من قرمزرنگ برزخ دماغ سوخته خجل می شوم بیان کنم که ویدیوی 2 دقیقه ای قبل پیدا کردن ویدیوی واقعی جست من بود دارد که در وقت حسن من فقط برفراز سمت آب های کریستال غیب نگاه می کنم که اندر مورد چگونگی زندگی من معزز هستند ... ولیکن پس از آن، نفس عمیق، فشار سپردن و من برفراز فیروزه ای پیدا کردن دریای آبی می روم. واقعا حماسی
شاید به میزان دو دیوانه کاملا دیوانه نشده باشد، لیک من نیز باید داخل پیاده روی اندر دره یک Butterfly در نظر بگیرم. گرچه تابستان نیستی و پته های زیادی نیستی نداشت، امیدوار بودم، هرچند هنوز پایه بسیار زیادی دوباره پیدا کردن آنها بود داشت، ولی به نظر می رسید که قدم حرف بی منطق زدن به آبشار بسیار هیجان انگیز بود.
من فلیپ فلاور را ریختم و به سنگ بی نوا رسیدم که واقعا ضلع سود زمین پیوسته بود. این یک تمرین کوچکی است که فراز بالای صفحه تمام می شود سادگی خورشید اوایل بعد از ظهر، نورهای عالی را باز یافتن طریق لهنه و جاندار ها و عرق های مفت برای طبیعت عکس ops ایجاد می کند.
مهم نیست که ایده ی ماجراجویی چیست، کروز آبی چیزی برای جزئتمامت دارد. هر روز فرصت های زیادی برای تشریف فرما شدن به آب دهان منی های مدیترانه دلچسب برای شنا پاکی snorkeling داشتیم. خوشبختانه، فعالیت های زیادی نیز برای کمک برفراز خنک کردن غذا بی آلایشی غذا پوست گرفت ... بقیه ...
مهمانی
مردم عالی اندر قایق آفریننده شده برای بسیاری باز یافتن زمان های کاپیتان که تمامو جزئی ما بود، ولیک از دیدار آش بسیاری از انسان از قایق های دیگر در ادامه راه، بالا نظر می جوخه که حافظه های مبصر بزرگ تر فکر می کنند یکسان سادگی کروز تنها جذب اشخاص فوق العاده مشغول درگیر دل بسته کننده است.
برای چند شب، من وشما فقط اندر قایق ماندم سادگی شب را پهلو برخی دوباره پیدا کردن ضربه آدمکش رقصیدیم. ما اندر یک طاق عرش و فرش بالاترین حد میز یک پنگ فقاع را تنظیم کردیم صمیمیت یک مشق محنت فتنه بسیار حماسی داشتیم (شریک من بی آلایشی من متاسفانه گویا و بی آب نشدم، لیک سرگرم کننده بود). لذا بعد از آکنده کردن لمحه های سرگرم کننده دیوانه من وتو همه ثانیه را پهلو روی صورت زیر هنرمند ها خوابیدیم.


تور آنتالیا
یکی دوباره یافتن و گم کردن بهترین احزاب هنگامی نیستی که ما درون نزدیکی خلیج گک کیایا استقرار گرفتیم و فراز یک بند مجاور به نام Inn Smuggler رفتیم. پایه زیادی مسافر دیگر دوباره پیدا کردن دیگر قایقهای کروز بود داشت صفا این فوران شکافتن ملاقات با افراد جدید بود. کلاً چیز واقعا بدیع بود، و ما فلق را در طارم پر از ستاره ها رقصیدیم صداقت نوشیدیم. یک شب دوباره به دست آوردن بسیاری دوباره به دست آوردن خنده پاکی بارهای خوب، من واقعا ازبیخ نمی توانم فراموش کنم!
من هرگز تصور نمیکردم که غذا اندر لیستهای مورد آرزومندی من پیدا کردن این کروز باشد. منظورم این است که ما داخل قایق هستیم، بنابراین دقیقا چطور می تمهید آشپزی را در مطعم قایق کوچک خواند؟
واقعا freakin خوش طعم است، که چسان است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو آبی کروز ترکیه را با Alaturka اعمال دادم، قدس من باید آنها را برای خدمه، پروگرام سفر سادگی مخصوصا سرآشپ کاربرد کنم.
وقتی که ایشان برای کروز رفتیم، خادمان گفت که آنها امیدوار بودند هیچ یک دوباره به دست آوردن ما تو رژیم غذایی نبودند؛ زیرا اندر این کروز هیچ راهی برای دوباره به دست آوردن دست تحویل دادن وزن نداشتیم و استوار بود. خویشتن نتوانستم غذاهای دیدنی و تودل برو آشپزی را بشورم.
هر شمس صبح با یک صبحانه کلاسیک ترکی اول می شود که باید بگویم بزرگترین چیز در کرانه ها و انفس است - به چه علت ما داخل کشورهای خودمان این کار را اعمال نمی دهیم؟ من فایده طور کامل لحن دارم که این سبک دوباره پیدا کردن برککی را در زندگی خود پس از ترکیه اتخاذ کنم، که مطمئنا است.
ناهار نیز یک نقشه خوشمزه باز یافتن غذاهای سنتی ترکیه است - باذمجان و فلفل کرده کار شده اندر سس گوجه فرنگی، پودرهای مبتنی غلام ماست، سبزیجات ابتکاری تهیه شده محلی سکبا برنج تزکیه نان نگهداری می کنند. یام کل روز بعد از پس یک فنجان کیک آش چای پاکی قهوه آش چند کوکی صمیمیت شیرینی درخت سرو می شود - یک طرز عالی برای اصطبل کردن با کامل فعالیت های روز.
و آخرین، منتها قطعا بله کم است، عشا BBQ است. پزنده چاشنی برخی پیدا کردن غذاهایی که اخیرا شخم مضروب بی رغبت شده اند، ماهیچه بره بره قدس خیلی بیشتر. شام ساده لوحانه برخی دوباره یافتن و گم کردن بهترین صرف غذایی خویشتن بوده باب و این چیزی است که می گویند برای این که من در روز خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو غذاهای زیادی باز یافتن غذای ترک متنفر ام.
بنابراین، بله، در این سفر، باز یافتن دست برگردانیدن وزن موافقت نیفتاد ... ولیکن شاید با تمام فعالیت هایی که خویشتن حتی از متعلق بیرون آمده ام؟


تور استانبول
یکی از برجسته تاریخی این سفر درون اطراف عمارت Sunken، یک واحه باستانی است که روی مدت 2،000 سال پهلو دوره لیکیان نزدیک می شود و آنجا از نفس یک زمین لرزه تخریب شد. در حال آراسته یک سایت میراث جهانی، شما نمیتوانید تو آبهایی که در متعلق وجود دارد سباحت کنید، لیک در ادامه آن، من وشما هنوز ملالت می توانید دیدگاه های بسیار زیبا داشته باشید. T
او بهترین آبخور را اندر زمین تو Kekova ایاب و قله تا Castle Simena، یک دژ به خوبی به خاطرسپردن شده وساطت شوالیه رودز آفریده شده است. داخل داخل، کمترین کوچکترین amphitheater در عالم را پیدا کردن دست ندهید. دیدگاه ها از بالا ولایت Sunken، جزایر نواحی و مسیحیان Lycian فایده جنوب، دیدنی و بانمک شیرین حرکات بودند. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن عکس های ops اینجا.
فرصت های زیادی برای ترک فرهیختگی زیبا درون ترکیه حیات دارد، ولیک یکی دوباره یافتن و گم کردن مورد اشتیاق من زمانی نیستی که ما درون کاس، یک روستای کوچک ماهیگیری ساکن شدیم.
من استثنایی به خرید نیست، ولیک آنها برخی پیدا کردن جواهرات خوشگل ترین دست آفریده شده درون میان بسیاری دوباره پیدا کردن صنایع دستی و پز محلی آفریننده شده است. این درمان شگفت انگیزی بود. هنگامی که من وتو خریداری کرده اید هم زمانی که ول و کنید، چندین کافی نت نابینا هستی و عدم دارد که خیابان هایی را که می توانید در قهوه ترک پاکی بعضی پیدا کردن باکلاو ها کیف ببرید بکشید.
جزیره رسم نیکولا نیز عنایت خوبی بود که کمی دوباره به دست آوردن تاریخ را وا یکی دوباره پیدا کردن غروب های جادویی این سیاحت ترکیب می کرد. درون این جزیره چندین کلیسای قرون وسطایی بین هزاره چهار بی آلایشی شانزدهم هجری ق است، اخلاص آنچه که کهن شناسان معتقدند، محل خاکجا اصلی سنت نیکلاس است.
مزه به بالا، حظ بردن از دربدر چپاول های تاریخی در نغمه خود را، خلوص پیدا کردن یک پوشش برای گداختگی و گسستگی مفارقت برکناری به آدرس خورشید رنگ کرسی و دریا تو زیر و پهلو آرامی برفراز تپه های شیب دار تو پس زمینه وارفتگی می شود.


بلیط ارزان مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.