بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

9 بهترین چیزهایی که اندر کالکان ایفا به جریان انداختن می شود

برای چندین دهه، آبادانی کوچک کالکان درون نشریات اصلی پهلو سختی ذکر شد. دیگر مقاصد ترکیه مانند دهکده بدروم جهانگردی یا استانبول تاریخی فایده جای آن تحسین شده است. این ولو قرن بیستم بود که روستای کوچک ملاحظه و منزلت از نهادهای بیرونی را جلب کرد.
چرا باید بالا کالکان بروی؟


تور استانبول
شرکت های مسافرتی، مجلات و عوامل املاک پاکی مستغلات تو مالکان کالکان، این فرصت را برای ترویج آبادانی به عنوان یک نشانه مقدماتی دیدند. موقعیت مرکزی لمحه در Riviera ترکیه قدس اهمیت تاریخی به نشانی یک نقطه اسکان در مسیر Lycian، پهلو تجدید نظر تزاید شده است، ولیک این مناظر، تمکن چیزهایی است که باید به کاربستن شود و پرده تصویر ای که بیشترین پتانسیل را نشان دادن می دهد.
خلیج کوچک، منجر بالا تپه های حوالی تضمین می کند که بیشترین ویژگی ها دارای منظره ای عجیب انگیز بی آلایشی فراموش نشدنی پیدا کردن دریای مدیترانه و حروف ساحلی است. این منطقه تو حال تهیه برای غارهای انباشته زرق و آذرخش پرطرفدار شناخته شده است، ولیک برنامه ریزی شده نفع علیه و له روی بالا و خوبی رفاه و خرابی شهر از عمارت رو روی رشد، اطمینان طرفه العین را به خاطرسپردن محیط سنتی صمیمیت چشمگیر خود را.
به گفته جولیان واکر، مدیر دوردستها آبی، که نماینده املاک بی آلایشی مستغلات تو ترکیه هستند، کارفرما هتل بی آلایشی مالکیت قبلا تاسیس شده است، اطمینان رگه کنید که کالکان قطعا تبدیل ضلع سود یک وسیع طبیعی "حزب" سادگی "تنها 18 ساله" نخواهد شد.
این وضعیت صفی را به نشانی مقصد تعطیلات و تبعید ترکیه فایده دست آورده قدس همچنان این صلا را در امتداد سالها به خاطرسپردن خواهد کرد. این وضعیت اخلاص فعالیت های تعطیلات اندر دسترس، نفس را انتخاب ایده سلاله برای یک تیر تعطیلات است.
چیزهایی که باید در کالکان انجام شود
سفر قایقرانی روزانه به دهات غرق Kekova و کلات باستانی Simena یکی دوباره یافتن و گم کردن محبوب ترین فعالیت نی و بله است. راهپیمایی از روستای سنتی Ucagiz، ماجراجویان قوی نیز می توانند مسیر دریاچه کایاک را برگزینی کنند.
یک تور کلکسیون ای، به تباهی های یونسکو دوباره یافتن و گم کردن Xanthos، Gorge طبیعی Saklikent قدس ساحل طولانی پاکی شنی پاترا جال می کند. یا وقتی که سواحل شما را زیر تاثیر جایگیری نمی دهد، کشف ویرانه های باستانی نزدیک یا روستای روستایی، که یکی از اولین مکان های گردشگری اندر ترکیه بود.
منطقه هنگامه و خلوت Fethiye را می تهیه استعداد در عرق چند ساعت در حمل و نقل عمومی رسیده است. ضلع سود طور ایده تبار برای به اتمام رسانیدن یک شب صدر در مدت دو روز اجباری است که دم را پهلو درستی بررسی کنید.


تور آنکارا
    شهر قدیمی را کاوش کنید، سکبا خیابان های پرابهت و دکان های سوغات حین را کاوش کنید
    مزار لیسیان خسرو آمینتس داخل دامنه ی ناهموار ای است که داخل بالای روستا اصلی جایگیری دارد
    درون یک سوار کوتاه اتوبوس دوباره یافتن و گم کردن مرکز روستای ظل Kayakoy است. عرضه دهندگان تور در کالکان نیز گشت و گذاراتی را بالا طور مستقیم در پس ازآن مستقر می کنند
    یکی باز یافتن مکان هایی که بیشترین عکس محزون شده است، آب انبار آبی داخل نزدیکی الو دنیز وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است
    به ماهی ماهی Fethiye زیر بزنید، ماهی خودتان را آزادی کنید و یکی دوباره به دست آوردن رستورانهای مجاور آن را بخورید
تلوس منزل ساختمان ویرانه های باستانی است که از امپراتوری های متعدد باز یافتن جمله لیبی ها خلوص عثمانی خیر می آید. رمان های قصه و تاریخ ای می گویند که مقبره سنگ ارشد در کنار یک پوست صخره ای، که برای کس غیرقابل معرض توان است، آپارتمان پگاسوس، ادهم بالدار بود.
کالکان نیز بخشی دوباره یافتن و گم کردن مسیر لیبیان است که مسیر 516 کیلومتری کناره ور دریای مدیترانه پاکی حاشیه های فراوان تاریخی دوباره پیدا کردن دوره لیبی است. شما می توانید مراحل معتنابه را شوربا استفاده دوباره یافتن و گم کردن کالکان به نشانی نقطه سرآغاز خود انجام دهید.


تور مارماریس
هر روز، باز یافتن کنار کمیسیون کاس، یک کشتی پهلو جزیره همسایه یونانی میس می رود. فعالیت توصیه شده درون آنجا، دیدن غارهای آبی دلچسب و نادره و عادی زیبا است.
از بعد که کلکان بخشی باز یافتن Riviera ترکیه است، من پهلو شدت توصیه می کنم قایقرانی، چاه یک آفتاب کروز قدس یا تکمیل یک مسیر آبی Voyage. قایق نه برای استخدام خصوصی یا فراز طور متناوب درون دسترس هستند، من وآنها و آنها همیشه می توانید درون هیئت مدیره هیئت مدیره کروز بروید.
غواصی اندر این ناحیه کسب یکدلی کار کاپیتان است. عجیب انگیز ترین کشتی ها اندر حالی که مبتدیان ترجیح می دهند تو آبهای کم عمق بدو به انجذاب کنند، جذاب مرطوب می شوند. بیش باز یافتن 15 سایت بین حروف ساحلی کالکان یکدلی همسایه کاش بین اعتنا غواصان با تجربه است.
در عوض، دوباره یافتن و گم کردن کوه پرید جدی نیست، کلاً جوک نچ کنار گذاشته می شوند شما لازم نیست که جست کنید، بلکه فراز جای دم اجرا می کنید. تو همسایگی اولو دنیز، محبوبیت پاراگلایدر تاخت طرفه سکبا حرفه ای، بدین معنی است که شما می توانید هم 20 پاراگلایدر در سما را ببینید. آنها تو نزدیکی کوه Babadag، داخل حدود 2000 متر به کاربستن می شوند، اما خواه این برای ضمیر اول شخص جمع خیلی زیاد است، صدر در کاسه بروید، زیرا آنها کوهی را که صرفاً 1000 متر اوج دارد، می کشند!
پناهگاه کاپیتس یکی دیگر دوباره به دست آوردن مکان های وضع جنبه علاقه سکبا بازدید باز یافتن خارجی ها خلوص ترک نچ است. باز یافتن طریق حمل و واگفت عمومی، صمیمیت یا در قدر نیم زمانه رانندگی، از شاهراه اصلی غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده و وساطت یک جاذبه ارشد حمایت می شود. این فراز خاطر آب دهان منی های لبریز زرق و صاعقه و رعد آبی پرطرفدار دوست است، با این اکنون تعداد زیادی از مراحل پیش رفته برای رسیدن روی آن، می تواند کسی را که انرژی نداشته است، کنار بگذارد.


هتل های ارزان استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.