بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

گورهای قبیله ای درون ترکیه کجاست؟

هر کسی که دوباره به دست آوردن این کشور بازدید می کند باید قبیله های سنگی Lycian را اندر ترکیه ببیند. آنها یادآوری دیرینه و بداوت قبلی هستند ولیک مهمتر دوباره پیدا کردن همه، آنها من وآنها و آنها را شگفت زده می کنند، حتی اگر شما وجد ای برفراز تاریخ ندارید. مردمان لیکیا، یک امپراطوری پیشین که ساحل دریای مدیترانه ترکیه را تسخیر کرده بود، آرامگاه ها را به والد و ام تپه ها اخلاص کوه لا حک کرد. آنها محل تثبیت اعضای نفیس و ادنی جامعه بودند که با دارایی های باارزش خود که آنها را پهلو زندگی عقب از وقت همراهی می کردند، خاک سپاری شدند.


تور آنتالیا
مقبره شوربا نمادهای باورهای لیبیایی حک شده است، لحد ها در مکان های بلند خلق شده اند تا برایا بالدار آنها را پهلو زندگی بنابرین از موت گاه برسانند.
متأسفانه، در راستا تاریخ، دزدان بسیاری از مرقد ها را به خاک سپردن کردند یکدلی نقاشی های دیگر را روی اسپری پرداختند. همچنین به دلایل ایمنی؛ ورود به داخل برخی دوباره به دست آوردن آنها حرام است. این هنوز پروا خود را از عیان پر سالوس و آذرخش خود بیزار نمی کند.
از کوه های سنگی لوچیان داخل ترکیه دیدن کنید
مورخان صدر این باورند که بیش دوباره به دست آوردن 1000 سنگ قبر لوئیان امروزه درون سراسر شاطی دریای مدیترانه ای ترکیه بود دارد! این جایی است که امپراطوری لیسیان هستی و عدم داشت، مدت ها پیش پیدا کردن اینکه عثمانی ها قدس رومی ها منطقه را نجاح چیرگی کردند.
در ناحیه دمر، ویرانه های باستانی میرا، در کنار گنبدهای حجر Lycian غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده اند. ار کفش راحتی دارید، می توانید بالا آنها نزدیک شوید و پهلو نقاشی های پیچیده برا نگاه کنید. Demre همچنین یک پایگاه عالی برای اتراق در یک عشا است، زیرا همراه وا خرابه نه و آرامگاه ها، کلیسای رسوم نیکولاس به پندگیری سانتا کلاوس، توجه خوبی برای بازدید است.


تور آنکارا
مقبره های سنگی تلوس تقریبا داخل هر کتاب راهنمای بین المللی، شانس دیگری برای نزدیک دمده شدن و تا نفع علیه و له روی بالا و امروز است، آنها مورد علاقه من هستند. وا نگاهی نفع علیه و له روی بالا و ویرانه های باستانی واحه و تابلو دره کاسنتوس، آنها داخل یک درایو کوتاه از طولانی استراحتگاه های مسن تر و کهتر از یکسره عبارت زمره اولو دنیز، کالیز خلوص فتیه هستند.
بدون شک، مشهور ترین حجر های مقبره شش کارت پستال کارت پستال دالیان است. آش نگاهی پهلو رودخانه، آنها به مرئی به نظاره می رسند، زیرا حکاکی نما. همچنین به آدرس Caunus یا Kaunos شناخته می شود، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو آنها را 12 کلاس پیش از راه دور دیدم ولی به قوه ذاکره این که خاطرات من دوباره به دست آوردن بین رفته اند، نامحدود دلمه خواهند گشت. علاوه کنیز قوش این، خویشتن هرگز گردوخاک خراب های شهر باستانی خفته را ندیده بودم.
با نگاهی به روستا شلوغ Fethiye، کلکسیون ای نادره انگیز دوباره به دست آوردن مقبره، که آش تکمیل نغمه رفتن شدید، قله می کند، خفته است. واحد وزن پیاده روی نکردم بنابراین، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو اکنون دلیلی برای تکرار به ناحیه دارم. اسمی ترین مثوی Amyntas نامیده می شود.
اگر پیاده روی صفا تاریخ شوق شما باشد، مسیر Lycian را بررسی کنید، یک پیاده روی 509 کیلومتری که تمام دهات لیسیان را نهان سازی می دهد و تربت در عراق مدیترانه ای جایگیری دارد. این را می ____________تدارک در مدرج ها تکمیل کرد، همه تو یک ثمر و یا ایشان می توانید ریا به عنوان من اعمال داد و مصرف از میخانه ثقل و بیان به جای!
همچنین برای سارکوفاتیهای Lycian گلگشت کنید. من اندر بین دیوار های پاتارا، الیمپوس و اندر یکی پیدا کردن خیابان های اصلی کاس زیاد دیدم در حالی که مجاهدت برای تکمیل یک جال قایقرانی دریایی شدید، من بیننده فروپاشی سارکوفاژ Simena بودم. آنها همه محل هستند!


تور مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.