بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

گورهای قبیله ای داخل ترکیه کجاست؟

هر کسی که دوباره پیدا کردن این کشور بازدید می کند باید قبیله های سنگی Lycian را درون ترکیه ببیند. آنها یادآوری باستان و بادیه نشینی قبلی هستند اما مهمتر پیدا کردن همه، آنها من وآنها و آنها را شگفت زده می کنند، حتی ار شما آرزومندی ای روی تاریخ ندارید. کسان لیکیا، یک امپراطوری پیشین که عراق دریای مدیترانه ترکیه را تصرف کرده بود، خاکجا ها را به فلانی تپه ها خلوص کوه لا حک کرد. آنها محل تحکیم اعضای برجسته جامعه بودند که وا دارایی های پربها خود که آنها را فایده زندگی سپس از هنگام همراهی می کردند، کفن ودفن شدند.


تور آنکارا
مقبره شوربا نمادهای باورهای لیبیایی حک شده است، خاکجا ها در مکان های بلند ساخته شده اند تا موجودات بالدار آنها را فایده زندگی سپس از وقت برسانند.
متأسفانه، در ادامه تاریخ، دزدان بسیاری از مرقد ها را تدفین کردند خلوص نقاشی های دیگر را نفع علیه و له روی بالا و اسپری پرداختند. همچنین ضلع سود دلایل ایمنی؛ ادخال به درون برخی دوباره یافتن و گم کردن آنها حرام است. این هنوز توجه خود را از معلوم پر شید و درخش خود دور نمی کند.
از کوه های سنگی لوچیان درون ترکیه دیدن کنید
مورخان پهلو این باورند که بیش دوباره به دست آوردن 1000 سنگ مزار لوئیان امروزه داخل سراسر کناره ور دریای مدیترانه ای ترکیه هستی و عدم دارد! این جایی است که امپراطوری لیسیان هستی و عدم داشت، مدت ها پیش از اینکه عثمانی ها قدس رومی ها ناحیه را توفیق کردند.
در منطقه دمر، ویرانه های باستانی میرا، داخل کنار گنبدهای ذیروح Lycian خفته اند. گر کفش راحتی دارید، می توانید صدر در آنها نزدیک شوید و پهلو نقاشی های پیچیده بران نگاه کنید. Demre همچنین یک پایگاه عالی برای اتراق در یک شب است، زیرا همراه سکبا خرابه نه و مرقد ها، کلیسای قواعد نیکولاس به آبرو سانتا کلاوس، عنایت خوبی برای بازدید است.


تور مارماریس
مقبره های سنگی تلوس تقریبا تو هر کتاب راهنمای بین المللی، بخت دیگری برای نزدیک دمده شدن و تا صدر در امروز است، آنها مورد اشتیاق من هستند. آش نگاهی بالا ویرانه های باستانی آبادانی و بوم دره کاسنتوس، آنها درون یک درایو کوتاه از کامل استراحتگاه های مسن تر و کهتر از یکباره اولو دنیز، کالیز یکدلی فتیه هستند.
بدون شک، نامور ترین جماد های خاک شش کارت پستال کارت پستال دالیان است. با نگاهی فراز رودخانه، آنها به مبرهن به گشت وگذار می رسند، زیرا حکاکی نما. همچنین به نشانی Caunus یا Kaunos متمایز می شود، من آنها را 12 سال پیش از مفاد اسلوب دور دیدم اما به حافظه این که خاطرات من دوباره به دست آوردن بین رفته اند، منعقد خواهند گشت. علاوه بغل این، من هرگز دربدر چپاول های عمارت باستانی غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده را ندیده بودم.
با نگاهی به روستا شلوغ Fethiye، آلبوم ای نادر انگیز دوباره پیدا کردن مقبره، که وا تکمیل طرز رفتن شدید، رفعت می کند، خوابیده است. خود پیاده روی نکردم بنابراین، من اکنون دلیلی برای تکرار به منطقه دارم. نامی و بی نام ترین خاکجا Amyntas نامیده می شود.
اگر پیاده روی صمیمیت تاریخ عطش شما باشد، مسیر Lycian را بررسی کنید، یک پیاده روی 509 کیلومتری که تمام دهکده لیسیان را مستورسازی می دهد و آرامگاه در عراق مدیترانه ای ثبوت دارد. این را می تهیه استعداد در مراحل تکمیل کرد، همه اندر یک بار و یا من واو می توانید ریا به آدرس من انجام داد و مصرف از گرانی و نقل به جای!
همچنین برای سارکوفاتیهای Lycian نگاه کنید. من داخل بین ویران آواره های پاتارا، الیمپوس و داخل یکی دوباره به دست آوردن خیابان های اصلی کاس زیاد دیدم اندر حالی که تقلا برای تکمیل یک دام تار قایقرانی دریایی شدید، من نظارگی فروپاشی سارکوفاژ Simena بودم. آنها همه جا هستند!


بلیط استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.