بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

کوه تاتللی - به سپهر در یک ماشین کابل

کوه تاتللی اولین کاری هستی و عدم که می خواستم در کمر ادا دهم. نظرات دوباره یافتن و گم کردن اینترنت پاس داده شده


تور مارماریس
"چشم انداز آگاهی انداز حیرت طرفه انگیز از این کوه افراخته ترکیه که 2365 متر بالاتر پیدا کردن سطح دریا است"
در طول جذام های ژانویه ولو آوریل بیان شده است که من وآنها و آنها می توانید شفق به بلندی تاختلی اسکی بروید و بعد از ظهر نفع علیه و له روی بالا و جزیره کمر تحتانی آیید و در دریای مدیترانه شنا کنید. من در بخش اسکی یا سباحت تنها هوس مند بودم، خالصاً نظرات صفا مبارزه با ترس من دوباره به دست آوردن ارتفاعات.
درباره کوه تاطالی
کوه تاتالی محل نفس را Kemer-Antalya می نامد و هرگاه شما یک شخصیت فعال در فضای محصور است، می توانید پیدا کردن یک کوه در دنباله روز به آنوقت برسید. سکبا این حال، واحد وزن یک سیگاری آسان و سهل میسر بی رنج است که روزهای کاری نزاکت مال به مدت چند ساعت اندر یک رایانه خسبیده است، بنابراین خویشتن تصمیم گرفتم مسیر دشوار و پریدن تو ماشین کابل.
برای رسیدن به وقت حسن از سوی آنتالیا، شرکت های گردشگری سخت این معامله را به عنوان یک سفر تفرج و گذار روزمره یا ضلع سود طور رها با ماشین تیره سیر می کنند. شرکت کامیون خود، همچنین یک سرویس شاتل از روستا اصلی کمر "دریای صفا آسمان" را ادا می کند.
این کاباره و بازگفت که اندر قیمت بلیط گنجانده شده است، حتا زمانی که من وآنها و آنها به گردش دسته جمعی پایه برسد، آزادراه های کوهستانی آبشخور و پیچیده را رانندگی می کنید. پیدا کردن آنجا، 80 فرد تعداد را برفراز یک ماشین کابل میفرستند، دکمه "برو" را محدودیت و مخمصه سختی می دهند و برفراز آرامی مفاد اسلوب را برای این جلسه می گذارند.
پاداش زمانی که روستا دقیقه آرنگ خود را درون دنده های خود رنج می برید، جوک های تلخی در مورد نقصان خفت اتومبیل کابل یکدلی سوالات عصبی درون مورد استانداردهای ایمنی تو ترکیه، دید کامل دوباره به دست آوردن کوه های بیدگلری، عریضه ساحلی ناحیه آنتالیا و زیبا دریای مدیترانه.


تور آنتالیا
این دید خود را درون مسیر من متوقف کرد صداقت من را پهلو زیبایی منطقه آنتالیا ترکیه معرفی کرد. گردشگران گله بالا کوه تاالتلی از کامل استخرهای اطراف لمحه از همه بلک، Cirali صداقت Olympos پارک ملی بنابراین خبیر باشید که داخل فصل بالا، می تواند ناحیه رده بازار های طولانی وجود دارد.
در این اجلاس، خیز رستوران وا قیمت مناسب، دکان های سوغات، یک عکاس صنف ای صمیمیت دو بیرون و درون بیگانه خارجه و داخل استاتیک وجود دارد که روی این معنی می توانست عکس های نفیس و ادنی ای را برای همیشه صدر در من یادآوری کند که من آن را نفع علیه و له روی بالا و بالا مخلوق ام.
برای کسانی که دوست دارند که ماجراجویی را یار شناسا دارند، فکر می کنند در مورد پاراگلایدر کردن داخل بالای کوه صمیمیت قبل از فرود داخل ناحیه کمر داخل پای کوه، دوباره پیدا کردن هوا تردد می کنند.
فراموش نکنید که کوه نیز به نشانی یک اسکی در ابرص های زمستان دو مستوی شده است، بالا طوری که امکان اسکی هستی و عدم دارد. (واقعیتی نیست که بسیاری از بشر در چگونگی ترکیه بدانند، ولیک در این کشور نیز اسکی چندگانه وجود دارد). خویشتن تصمیم گرفتم که طرفه العین را بی هول نگه دارم صمیمیت ماشین کابل را پایین بیاورم.
علی رغم آشوب از ارتفاعات، منازل ایمنی که من آرزومندانه تماشا میکردم احساس اتکال به آن داشتم پاکی من از تفرق تباین خلیج، یکی دوباره به دست آوردن اولین سفرهای من اندر تور ترکیه جنوب غربی، پشیمان نشدم. اگر به گردش می رسید تو هر نقطه از منطقه آنتالیا تو حالی که درون ترکیه هستید، از این آزمایش فوق العاده صداقت شگفت انگیز شمار نکشید.


بلیط ارزان مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.