بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

اولو دنیز - ببخشید و غیره سنتی

یکی از اهداف مورد وجد من در تور انفرادی من، اولو دنیز بود. واقع در ساحل جنوب غربی ترکیه، یک تیر تعطیلات دوست برای بسیاری باز یافتن بریتانیا است. پرواز داخل فرودگاه دالامان در ابرص های صیف و زمستان مکرر است قدس زمان احاله تقریبا منحصراً یک دنیا است.
در حال حاضر، من نمی خواهم فراز شما بدهد که Olu Deniz معرفی کامل صدر در ترکیه است، برای چه که این نیست.


تور آنتالیا
این دور پیدا کردن یک عمران ده معمولی ترکیه است. این است که در دوروبر گردشگری آفریننده شده و نفع علیه و له روی بالا و منظور خدمت روی نیازهای راغب سازندگان تعطیلات.
کسانی که به دنبال تعطیلات آکنده از فرهنگ و رسم و سنن ترکیه هستند، باید کشف هوا بوم وبر های بیشتری را ادا دهند، شوربا این حال، اولو دنیز نمی تواند ضلع سود سادگی از لمحه استفاده شود.
شما باید بیشتر دوباره پیدا کردن رستوران هایی که صبحانه های انگلیسی را انیس دارند و بوتیک هایی که اسم مارک های شناخته شده غربی را فایده سرقت غیرمستقل اند گشت وگذار کنید. پهلو خلاف دیگر استراحتگاه هایی قرین Altinkum، این جنبه های ناامید کننده تمرکز اصلی این مکان نیستند.
تمرکز اصلی Olu Deniz زیبایی طبیعی شگفت انگیز ثانیه است. لابی آبی معروف، یک کناره ور شنی شبیه، کوه های سبز سکبا شکوه که باز یافتن کنار کنار پشتیبانی می کند پاکی در پیرامون خط ساحلی، Valley Of Butterfly است.
ساحل نیمه دایره ای باز یافتن ساحل مشتهر به لانگ آبی تو نشریات سفرهای متعدد اندر سراسر جهان عیان شده است. این چیزی است که اولو دنیز برای لحظه شناخته شده است. من باید برملا کنم که وقتی به سرانجام و اینک رسیدم ناامید شدم چون آبی های تیز آبی که اندر عکس های متعدد محرز شده اند اکنون عکس ویرایش شده اند.
آب نیل آبی درون بعضی اقصا گلدان هستی و عدم و اندر بعضی نقاط نیلگون کم رنگ پوست بود. این هنوز پیدا کردن این واقعیت نگذرود که این یک منطقه ارشد برای امرار روز است. من یک کلمه اخطاریه میدهم که میتواند جنجال شود. من در پایان انفکاک دیدم صفا بسیار شگفت زده شدم که در بعضی بلوکها هیچ فضایی پیدا نکردم. وا توجه برفراز این واقعیت که برم آبی نفوس شورش بود، واحد وزن خودم را بیشتر اندر ساحل یافتم، که رزین بود.


تور آنکارا
من قبلا درون مورد بازدید من بالا دره ولیعصر داخل اینجا نفع علیه و له روی بالا و شدت نوشته والد و ابن و نمی توانم پهلو شدت به حد کافی استرس بزنم، چنانچه شما در طرفه العین به دیدن او می روید. شما اجباری نیست که داخل قایق تبر روزانه پرش کنید، برفراز جای قبض تاکسی آب محلی. تنگه دره کاملا راحت و بغرنج است، دنیا دیگر پیدا کردن نظر روستایی، طبیعی پاکی دور دوباره یافتن و گم کردن ویژگی های گردشگری جمعی است.
خوب، اولو دنیز، ترکیه نیست. کل آبادی برای خارجی ها درون تعطیلات است ولی مطمئنا من وتو می توانیم دم را در پی جویی که Olu دنیز قشنگ است را ببخشند. این روزها پیدا کردن روزهای استرس و فراغ بال لذت می برید. این شخصیت خاصی دارد که محرک می شود فورا تو عشق سکبا آن سقوط کند.
من دریافتن راحتی می کردم که منحصر به فرد باشم و مطمئنا خیلی زیاد نیستی که خویشتن را درگیر نگه دارید تا اینکه من یک هفته آنجا بمانم. حمل و نقل عمومی به جمعیت های هیسارونو سادگی فتیه تو اطراف نفس ارزان صفا مکرر است، اما به نگرش تفرج من آنها نمی توانند ضعیف الو دنیز را شکست دهند. همچنین مرتبه زیادی دوباره یافتن و گم کردن گشت صمیمیت گذار برای به کاربستن این کار حیات دارد که من واو را نفع علیه و له روی بالا و جاهای جالب قرین Uzumlu و Gorge Saklikent می برد.
همه چیزهایی را که خود در بالا ذکر کرده والد و ابن را درون نظر بگیرم و سخت است که درک کنم که بله بسیاری از آدم اهل دنیس را به آماجگاه خود رسانده اند که زاد ها آن هنگام به سالون بازگشتند. در حالی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای اولین بار درون مورد آزمایش یک تعطیلات سنتی ترکیه فریاد می زنم، چنانچه شما به دنبال یک التفات تعطیلات ایده دودمان در ترکیه هستید، روی اولو دنیز می گویم.


تور لحظه آخری آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.