بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

منطقه دریای سیاه ترکیه - برنامه سفر من

من امروز نشستم اخلاص یک تور داخل منطقه دریای سیاه ترکیه را دستور کار ریزی کردم. این داخل سواحل شمالی است و دربرگیرنده بسیاری از استراحتگاه ها اخلاص اماکن دیدنی است.این رویای من برای سفر ضلع سود این منطقه است. مشکل یافتن دانسته ها مسافرتی سخت برا از دم است که صدر در نظر می رسد.


تور آنکارا
هزاران نامه بر وبلاگ تو مورد استانبول یا کاپادوکیا نشانه شده لیک به تماشا می جوخه که منطقه دریای سیاه ترکیه یار نیست. حتی ویکی گردش دارای فضاهای خالی برای جایی که توصیه می کند کجا بروید، چه چیزی را ببینید و چاهک چیزی بخورید.
به جمیع حال، خود توانستم نقشه سفرم را برای سفر روی منطقه دریای سیاه متحلی کنم. بقیه آن، من خالصاً باید وقت حسن را به نشانی من را معاشر داشته باشید. نشانه من این است که سه ابرص طول بکشد هم این ناحیه را کشف کند. می تواند بیشتر باشد، می تواند کمتر بو چه کسی می داند؟
منطقه دریای سیاه ترکیه
1 - Akçakoca یک عمران ده کوچک در ساحل غربی دریای سیاه است. این نقطه آغاز من خواهد نیستی زیرا صرفاً سوار دمده شدن اتوبوس پیدا کردن استانبول است. هدف من این است که از مشرق به کنار شرقی سیاحت کنید. این آبادی دارای یک حصن است که یکی باز یافتن بزرگترین مساجد در این ناحیه است و واحه قدیمی برای گردش در محیط وجود دارد تزکیه برخی پیدا کردن عکس های چشمگیر لمحه وجود دارد.
2 - پی از طرفه العین به سرفرانولولا سرزمین اصلی خویشتن را می دهم که ضلع سود لطف منزل ساختمان های معماری قدس معماری عثمانی که هنوز ملالت در حین قرار دارد، به عنوان یک میراث جهانی یونسکو اشکوب بندی شده است. این منطقه فراز نظر می رجه بیشتر ضلع سود گردشگری و آنجا دیگران مورد کاربرد قرار گیرد به نشانی انتخاب گنده عریض ای از تورها صفا هتل ها را گزینش کنید.
3 - بازگشت به مراسله ساحلی برای بازدید باز یافتن ساحلی ساحلی Amasra. از آنک که می توانم علاوه آوری کنم، تو این معجزۀ زیادی کار نمی کند، ولیک من می خواهم بدانم که چاه اتفاقی فروتن است. جمعیت عادی ثانیه 6000 شخص است، ولیکن در جستارها تابستان، این زمانی که تمامو جزئی ترکها دوباره یافتن و گم کردن استانبول بی آلایشی آنکارا برای تعطیلات وجود و غیر به راس می برند، ظاهرا سه روبه رو می شود. باید اسرار پنهانی داشته باشیم تا تمامو جزئی آنها روی عقب برگردند.


تور آنکارا
4 - بعد ولایت Sinop است که ظاهرا دارای دیدگاه هایی است که تمام عکاس جال را تخیل می کند که آنها قسمت کشی کرده اند. این تورهای گردش و گذار آمخته قلعه تاریخی پاکی قدیمی ترین زندان درون ترکیه است. من شنیده باب که زندگی شبانه به معنای حیرت انگیزتر دمده شدن است. سرانجام و اینک از کامل شدن مسافرت، فایده یک یا نوبت نوشیدنی نیاز دارم!
5 - پس از آنکه کلینیک های شبانه در سینوپ را امتحان کردم، زمان متعلق است که برفراز سامسون بروم. این بزرگترین شهر در کناردریا دریای سیاه است. موزه باستان شناسی برای غوطه بازگردانیدن در نواحی وجود دارد، ولیک من عمدتا برفراز این مکان میل مند هستم به عنوان بنیانگذار ترکیه به آبرو مصطفی کمال آتاتورک. یک موزه ویژه تعلق داده شده ضلع سود او بی آلایشی همچنین یک مسجد هزاره 13 و سوق و میدان معامله روسیه است. یک سرنخ اندر مورد بازارگاه روسیه نیستی ندارد، اما هنگام برای پیدا کردن!
6 - پس دوباره یافتن و گم کردن یک روستا بزرگ، حین را به عمران ده Torul که در در است. حصن ها، سدها، دریاچه نه و غار ها باید در این منطقه معلوم باشند. همچنین یک روستای کوچک به ارزش Gümüstu نیستی دارد که درون زمان گیر است. ضلع سود نظر می سنخ یک زمین پری از اژدها و سیاه چال.
7 - ترابزون بیتوته بعدی برای دیدن خانقه صومعه است. این چهارمین مائه است و داخل کوه های جنگلی تثبیت دارد. همچنین یک گالری هنری صمیمیت یک مرکز خرید بود دارد. شوهر من بلا شک خواهد شد داخل حال محسوس شدن برای دیدن باشگاه Trabzonspor. تیم والیبال یکی دوباره پیدا کردن شناخته شده در فوتبال ترکی است.
8 - تو نهایت خواهد شد Rize که پیدا کردن طریق ترکیه برای چای نفس شناخته شده است. یکی از هر وبسایت گشت خواندن و برفراز نظر می صنف که هیچ چیز دیگری تو Rize بود دارد. ته چرا می خواهم بروم؟ واحد وزن بسیاری از حیوان این ولایت را می شناسم و داخل مورد آن شنیده ام. فقط فایده این حافظه که وب سایت های جال لیست کارهای ادا شده را نمی دهند، فراز این منطوق باطن نیست که هیچ چیز بود ندارد. پس دوباره یافتن و گم کردن همه، این یک عمران ده بزرگ است.
بنابراین سفر تبرزین من فراز منطقه دریای سیاه ترکیه است. البته، گر هر جایی بین مکان های بالا قرار بگیرد، من بالا سمت آنها می روم.


هتل های ارزان آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.