بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

دکه آتاتورک داخل ترابزون

 در حالی که تو ترابزون بودم، ناامید شدم که غرفه آتاتورک را ببینم، همچنین صدر در عنوان منزل ساختمان آتاتورک نهان می شود (برای کسانی که وا ترکیه مونس نبودند، آتاتورک مردی حیات که به دنبال خلاص ترکیه بود و در نهایت منجر ضلع سود تشکیل جمهوری شد ترکیه اندر سال 1923).


تور آنکارا
به همگی حال، آگاه شد که آتاتورک ازبن در این مسکن صرف نکرد. واقعیت ناخوشایند همانطور که درون مورد مسکن آتاتورک داخل کایزر نیز بود. این معلوم شد که یک خانه دوست است که در دم فقط نوبت شب بیتوته داشت.
این منزل ساختمان در ترابزون به عنوان آتاتورک پهلو عنوان آبادانی ارائه شده است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی توانم فرهنگ درستی از منزل ساختمان را پس باز یافتن مرگش تعیین کنم برای این که سه کپیه را شنیدم.
1 - آتاتورک متعلق را به مردم ترابزون در داعیه او گذاشت
2 - او ثانیه را صدر در دخترش در لحن اش گذاشت
3 - وکلا Ataturk فراموش کرده بودند که آپارتمان را در عزیمت خود استواری دهد و طرفه العین را برای سن های زیادی پیش دوباره یافتن و گم کردن آنکه عمارت ترابزون دم را به نشانی یک موزه محصور کند، بسیار ساخت.
این مسکن در عام 1903 آفریده شد بی آلایشی بسیاری دوباره پیدا کردن مبلمان قبل باز یافتن سال 1937 است. این برفراز خوبی نگهداری می شود و در شرایط عالی است، بنابراین بازدید کنندگان ایده خوبی از تاریخ داخلی در متعلق زمان می باشد.
غرفه آتاتورک: عکاسی غیرشرعی ناروا است
قبل دوباره یافتن و گم کردن رفتن، دوباره یافتن و گم کردن نویسنده دیگری آموختم که عکاسی حرام است بی آلایشی من این را یک بازنگری حقیقی در تماشا گرفتم زیرا مالوف دارم از عکس ها در این وبلاگ استفاده کنم.
من تصمیم گرفتم بری دوربین را بری دور گردنم بچرخانم سادگی عکس نچ را بالا صورت دیجیتالی عکس می گیرم منتها به زودی خبردار شدم که صدای کلیک روی دوربین درون یک موزیک خلوت x100 مبصر بزرگ تر شده است. من شوربا بسیاری دوباره پیدا کردن تصاویر بیرونی صدر در پایان رسیدم ولیک این حجب آور است زیرا داخلی زیبا سرگرم کننده است.
اگر شما اندر ترابزون هستید، تلاشی برای دیدن تجارتخانه کلبه آتاتورک به کاربستن دهید. سکبا وجود دما کمی که آتاتورک آن زمان صرف کرده است، هزینه ثانیه فقط 2 لیار است که برای ورود به ثانیه ارزش دارد.


در حالی که داخل ترابزون بودم، ناامید شدم که دکه آتاتورک را ببینم، همچنین صدر در عنوان مسکن آتاتورک متمایز می شود (برای کسانی که شوربا ترکیه آشنا نبودند، آتاتورک مردی حیات که صدر در دنبال خلاصی ترکیه هستی و عدم و اندر نهایت منجر فراز تشکیل جمهوری شد ترکیه در سال 1923).


تور آنکارا
به جمیع حال، خبره شد که آتاتورک قطعاً در این منزل ساختمان صرف نکرد. واقعیت ناخوشایند همانطور که در مورد خانه آتاتورک تو کایزر نیز بود. این علنی شد که یک آپارتمان دوست است که در دم فقط دو شب اسکان داشت.
این خانه در ترابزون به عنوان آتاتورک بالا عنوان آبادانی ارائه شده است. خویشتن نمی توانم ادب درستی از خانه را پس باز یافتن مرگش تعیین کنم چون سه رونوشت را شنیدم.
1 - آتاتورک وقت حسن را به نفر ابوالبشر و جانور ترابزون در عزم او گذاشت
2 - او ثانیه را به دخترش در عزم اش گذاشت
3 - وکلا Ataturk فراموش کرده بودند که آپارتمان را در عزیمت خود ثبات دهد و دم را برای دوازده ماه) های زیادی پیش باز یافتن آنکه آبادی ترابزون لمحه را به نشانی یک موزه منعقد کند، زیاد ساخت.
این منزل ساختمان در سنه پایه 1903 آفریننده شد پاکی بسیاری دوباره به دست آوردن مبلمان قبل دوباره پیدا کردن سال 1937 است. این برفراز خوبی نگهداری می شود و اندر شرایط عالی است، بنابراین بازدید کنندگان ایده خوبی دوباره به دست آوردن تاریخ داخلی در طرفه العین زمان می باشد.
غرفه آتاتورک: عکاسی غیرشرعی (مال) و است
قبل دوباره به دست آوردن رفتن، دوباره یافتن و گم کردن نویسنده دیگری آموختم که عکاسی غیرشرعی (مال) و است یکدلی من این را یک بازنگری اصلی در نگاه گرفتم زیرا دوست دارم دوباره یافتن و گم کردن عکس ها درون این وبلاگ استعمال کنم.
من تصمیم گرفتم دور دوربین را بری دور گردنم بچرخانم صفا عکس ها را به صورت دیجیتالی عکس می گیرم ولیک به زودی آشنا شدم که صدای کلیک روی دوربین تو یک موزیک آرام x100 مبصر بزرگ تر شده است. من سکبا بسیاری دوباره به دست آوردن تصاویر بیرونی به پایان رسیدم ولی این خجالت آور است زیرا داخلی تماشایی :اسم پرشور است.
اگر شما تو ترابزون هستید، تلاشی برای دیدن خانه اتاق طلبه دکان تاجر آتاتورک اعمال دهید. آش وجود لحظه کمی که آتاتورک آن هنگام صرف کرده است، هزینه لمحه فقط 2 لیار است که برای ورود به متعلق ارزش دارد.


تور کوش آداسی ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.