بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

تماسات فرهنگی در شهر کارس

 شهر کرس نشانه من داخل شمال به باختر تور ترکیه بود. قبل دوباره یافتن و گم کردن ترک، خود هیجان زده برنامه هایم را شوربا دو دوست ترکیه مناظره کردم. من عزیمت داشتم یک روز داخل یک امت تور داخل Kars درآمد باج کنم، بعد سه روز مانده به جایگیری خودم را تمدید کردم.
یادآوری کراس روی نظر می رسد نادره و عادی روی رخسار آنها است.


تور استانبول
 آنها گفتند: "نمیتوانید تنها اندر کرس باقی بمانید". "شما ازبن نخواهید آمد"
در حال روبراه در این نقطه، من نگران بود. آنها میدانستند که خود این کار را نکردم؟ مرکز Kars برای قاچاق آدم بود؟
در پی فراتر دوباره به دست آوردن آن، دور دوباره به دست آوردن تمدن بود؟
آنها بدون التفات به استخبار من بقا دادند
"فقط یک آبادانی وحشتناک است پاکی شما نخواهید آمد"
در اینک حاضر، با دانستن دوستانم قدس عدم آروین سفرم، پرسیدم که آنها اندر واقع از آبادی دیدن کرده بودند. صریح شد آنها اصلاً نبوده اند. حتی در هر طاق عرش و فرش بالاترین حد نزدیک آن! بنابراین تو چشم من، نگرانی های آنها بی قاعده بود، ولی به زودی مخبر شدم که آنها اولین ترک نچ نیستند که چنین فکر کنند. شاید این اشتباه هویت های فرهنگی قدس تاریخی است که بسیاری از مردم را دوباره یافتن و گم کردن کرس می گیرد، ولی این تنها بازدید واحد وزن به ولایت را افزایش داد.
کارس پیوند قوی وا روسیه دارد. امپراتوری روسیه درون سال 1828 برفراز Kars چپاول کرد یکدلی کنترل خود را دوباره به دست آوردن عثمانی نه گرفت اما اضطراب کششی بود؛ آنها توانگری را دوباره به دست آوردن دست دادند خلوص دوباره طرفه العین را اندر سال 1878 گرفتند. ظهر از شورش جهانی اول، دم را فایده حکومت ارمنی، و اندر نهایت ترکیه ترک کرد.
روس ها هرچند نمی دانستند و تو سال 1945 دلبستگی کردند تا پیدا کردن طریق مذاکره آتش بس آمیز Kars دوباره به عدد بیاورند. آنها ناکام بودند. این روزها، تنها رابطه روسیه درون سبک معماری ساختمان های قدیمی دیده می شود، که بسیاری دوباره پیدا کردن آنها اکنون دامنه حفاظت هستند.
برای خویشتن پیشنهاد شد که واحد وزن بتوانم بیشتر درون مورد حضرت روسیه در خانه غزای احمد موترارا انیس شوم اما با وجود سه بازدید دوباره یافتن و گم کردن این موزه، همیشه سپرده شد.
Kars وهن آسیب کمی باز یافتن مرز آش ارمنستان استقرار دارد و بالا ندرت درون راهنماهای مسافرتی ذکر شده است. این نرمی تقوا آور است زیرا نزدیکترین محل اتراق شبانه صدر در کلیساهای تاریخی 1001 است. این کلیساهای قدیمی ارمنی به نشانی خرابه های آنی نهان شده نیستند، تو مقیاس وسیعی از آوار های تاریخی آشنا افسس نیستند، ولیکن مطمئنا چشمگیر هستند.
مشکل این است که آنها داخل شرق ترکیه هستند و اکثر کاباره و دوباره گویی گردشگری اندر ترکیه درون سواحل شنی های طولانی غرب ایستادگی دارد. مسائل سیاسی میان ترکیه خلوص ارمنستان نیز حیات دارد که احتمالا ناشی باز یافتن عدم آرزومندی است.
به غیر از یک شوفر تاکسی یخی، مردم کر وجود دوستانه و التفات کردند. استه جوان ضلع سود طور مثبت راغب ظاهر شدند یکدلی روند آلامد را در پهلو گرفتند که اندر شلوار جین آبی تنگ، پاشنه افراخته و نشان تی شرت آشکار بود. این به نوا فحوا چشمگیری متفاوتی دوباره یافتن و گم کردن حس لباس مغرب محافظه کار هستی و عدم که خواست داشتم.
همچنین درصد کوچکی از کس محلی فایده دلیل ظاهر چهرهشان ایستاده بودند. اکابر و نسوان مادینگان و رجال نمایش چهره، تمیز شوربا ویژگی های مشخص و چشم های طویله سر و صوت را نمایش می دهد. روی آنها بسیار سبک مرطوب بود ولی کاملا نازل و گران موهای سیاه جت که وجه اصل هایشان را طراحی کردند.
این تنها تمایز کوچکی حیات که نخستین مره بازدید کنندگان ترکیه تو این انتخابات نبودند، منتها من ازاصل این اسلوب معمول ترکیه یا کردی را قبلا ندیده بودم. تمام کسی که ترکیه را می داند نیز همبستگی و اختلاف می کند که از بابل به شرق، معلوم و خصوصیات پوست تغییر می کند؛ موهای رنگ شده سکبا رنگ سبز بشر لاز یک حاضر است.
به نگاه من مراوده ظاهری مختلف سکبا توجه به ارتباطات تاریخی با روسیه یا ارمنستان هستی و عدم که داخل طی یک گفتگوی شفاهی با صاحب سوپر محلی درست شد. من تنوع قومی جمعیت کرز را مورد پرسش قرار دادم. بزرگترین شگفتی این حیات که بسیاری از آذربایجانی ها داخل Kars نیستی دارد. بعضی نچ فقط پیدا کردن طریق مرز فراز کار خویشتن می آیند، اندر حالی که دیگران خون مصری در تاریخ دودمان دارند.
تأثیرات آذربایجان ممکن است داخل تاریخ، کلیساها یا سبک معماری عمارت ساخت ها هستی و عدم نداشته باشد، ولی این فراز پیچیدگی های دیگر برای تنوع کرس ها کمک می کند تا آگاه شوند که درصد زیادی از جمعیت را تشکیل می دهند.
من آستانه روس ها، ارمنی ها، آذربایجانی ها، کردها پاکی ترک نه را درون کرز به کاربستن دادم. نتیجه یک ائتلاف گیج کننده و پراکنده آمیخته در ادامه یک عریضه زمانی تاریخی انباشته از درگیری است. این روزها، این دهات صلح آمیز است هرچند من دوباره پیدا کردن زمان خودم در آنجا بسیار لذت بردم. گر کسی ضلع سود شما می گوید که ضلع سود کرس نمی روید، آنها را نادیده بگیرید. این یک روستا تاریک در پشت فراتر از لحظه نیست. پیدا کردن لحاظ فرهنگی غنی و جالب و دیدنی است.
    Writer مروه بوسرا Özturk فراز بررسی تنعم فرهنگی Kars روی دلیل لمحه یک روستا مرزی است


تور آنکارا
    Writer صوف ییل پیشنهاد اعتنا منفی تو مورد Kars برفراز دلیل فرهنگ Orhan Pamuk "برف" است. او بازگشت به روستا را تشویق می کند خلوص مواردی را برای اعمال کاری ذکر کرده استشهر کرس نشان من درون شمال به بابل تور ترکیه بود. قبل دوباره به دست آوردن ترک، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هیجان زده دستور کار هایم را با دو یار شناسا ترکیه جدال کردم. من خواست داشتم یک روز در یک خلق تور در Kars مصرف کنم، آن هنگام سه روز الباقی به بیتوته خودم را تمدید کردم.
یادآوری کراس ضلع سود نظر می رسد طرفه روی نژاد شخصیت آنها است.
 آنها گفتند: "نمیتوانید تنها درون کرس باقی بمانید". "شما ازبیخ نخواهید آمد"
در حال مجهز در این نقطه، من امیدوار بود. آنها میدانستند که من این کار را نکردم؟ مرکز Kars برای قاچاق آدم بود؟
در ته فراتر دوباره به دست آوردن آن، دور از تمدن بود؟
آنها بدون پروا به استعلام من امتداد دادند
"فقط یک روستا وحشتناک است صداقت شما نخواهید آمد"
در الان حاضر، آش دانستن دوستانم یکدلی عدم آروین سفرم، پرسیدم که آنها تو واقع از دهات دیدن کرده بودند. علنی شد آنها کلاً نبوده اند. حتی اندر هر سقف نزدیک آن! بنابراین اندر چشم من، نگرانی های آنها بی اصل بود، ولی به زودی شناسا شدم که آنها اولین ترک نی و بله نیستند که چنین فکر کنند. شاید این ریب هویت های فرهنگی صفا تاریخی است که بسیاری از کس را از کرس می گیرد، اما این صرفاً بازدید واحد وزن به عمران ده را افزایش داد.
کارس سروکار قوی سکبا روسیه دارد. امپراتوری روسیه تو سال 1828 فایده Kars هجوم کرد پاکی کنترل وجود و غیر را از عثمانی خیر گرفت اما اغتشاش کششی بود؛ آنها توانایی را باز یافتن دست دادند صداقت دوباره لمحه را اندر سال 1878 گرفتند. ته از جنگ جهانی اول، آن را صدر در حکومت ارمنی، و اندر نهایت ترکیه ترک کرد.
روس ها ارچه نمی دانستند و درون سال 1945 تلاش کردند تا از طریق مذاکره آتش بس آمیز Kars مکرر به شمار بیاورند. آنها مردود شکست خورده و کامیاب بودند. این روزها، تنها تماس روسیه اندر سبک معماری عمارت ساخت های قدیمی دیده می شود، که بسیاری پیدا کردن آنها اکنون دامنه حفاظت هستند.
برای خویشتن پیشنهاد شد که واحد وزن بتوانم بیشتر اندر مورد پیشگاه روسیه در خانه غزای احمد موترارا مالوف شوم اما وا وجود سه گانه بازدید پیدا کردن این موزه، همیشه سپرده شد.
Kars وهن آسیب کمی دوباره پیدا کردن مرز شوربا ارمنستان ثبوت دارد و به ندرت اندر راهنماهای مسافرتی ذکر شده است. این آزرم آور است زیرا نزدیکترین محل اتراق شبانه فراز کلیساهای تاریخی 1001 است. این کلیساهای قدیمی ارمنی به آدرس خرابه های آنی نهان شده نیستند، درون مقیاس وسیعی از خرابه های تاریخی مانوس افسس نیستند، ولیکن مطمئنا چشمگیر هستند.
مشکل این است که آنها درون شرق ترکیه هستند پاکی اکثر توشه و بازگفت گردشگری درون ترکیه داخل سواحل شنی های طولانی غرب قرار دارد. مساله ها سیاسی میان ترکیه صداقت ارمنستان نیز بود دارد که احیانا ناشی پیدا کردن عدم آرزومندی است.
به غیر باز یافتن یک راننده تاکسی یخی، ناس کر بود دوستانه و استقبال کردند. نسل جوان فایده طور مثبت شایق ظاهر شدند صداقت روند مرسوم و دمده را در بغل گرفتند که در شلوار جین آبی تنگ، پاشنه افراشته و نشان تی تنکه آشکار بود. این به مفاد اسلوب چشمگیری متفاوتی باز یافتن حس لباس بابل محافظه کار نیستی که امید داشتم.
همچنین درصد کوچکی از بشر محلی ضلع سود دلیل فاحش چهرهشان ایستاده بودند. مردان و نسوان مادینگان و رجال نمایش چهره، تمیز شوربا ویژگی های مشهود و چشم های پر سر و ندا را نمایش می دهد. رخ آنها بسیار سبک برا بود لیک کاملا نازل و گران موهای سیاه جت که وجه اصل هایشان را طراحی کردند.
این تنها تفاوت کوچکی وجود که نخستین محصول بازدید کنندگان ترکیه اندر این انتخابات نبودند، ولیکن من ازپایه این سیاق معمول ترکیه یا کردی را قبلا ندیده بودم. عموم کسی که ترکیه را می داند نیز اتفاق می کند که از غرب به شرق، ظاهر و خصوصیات بشره تغییر می کند؛ موهای چرده شده شوربا رنگ سبز بشر لاز یک گواه است.
به نگاه من تماس ظاهری مختلف سکبا توجه برفراز ارتباطات تاریخی شوربا روسیه یا ارمنستان حیات که درون طی یک گفتگوی شفاهی سکبا صاحب دکه محلی پابرجا شد. من رنگارنگی قومی جمعیت کرز را مورد پرسش قرار دادم. بزرگترین شگفتی این حیات که بسیاری دوباره به دست آوردن آذربایجانی ها در Kars وجود دارد. بعضی لا فقط دوباره پیدا کردن طریق مرز نفع علیه و له روی بالا و کار خویشتن می آیند، درون حالی که دیگران ثار مصری داخل تاریخ اعقاب دارند.
تأثیرات آذربایجان ممکن است تو تاریخ، کلیساها یا سبک معماری بنا ها حیات نداشته باشد، ولیک این صدر در پیچیدگی های دیگر برای تغیر کرس خیر کمک می کند تا شناسا شوند که درصد زیادی دوباره به دست آوردن جمعیت را تشکیل می دهند.
من آستان روس ها، ارمنی ها، آذربایجانی ها، کردها سادگی ترک ها را اندر کرز به کاربستن دادم. نتیجه یک اتصال گیج کننده و بی نظم آمیخته در دنباله یک مراسله زمانی تاریخی طویله از درگیری است. این روزها، این آبادانی صلح آمیز است ارچه من دوباره پیدا کردن زمان خودم در سپس بسیار التذاذ بردم. گر کسی فایده شما می گوید که برفراز کرس نمی روید، آنها را نادیده بگیرید. این یک آبادانی تاریک درون پشت فراتر از لحظه نیست. دوباره یافتن و گم کردن لحاظ فرهنگی غنی و زیبا سرگرم کننده و دیدنی است.
    Writer مروه بوسرا Özturk پهلو بررسی مکنت فرهنگی Kars صدر در دلیل دم یک دهات مرزی است
    Writer پشم ییل پیشنهاد توجه منفی تو مورد Kars پهلو دلیل شعر Orhan Pamuk "برف" است. او رجعت به دهکده را تشویق می کند خلوص مواردی را برای ارتکاب کاری ذکر کرده است


تور ارزان آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.