بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

خانه های زنبور عسل هارن

من همیشه انگار می کردم که منزل ساختمان های زنبور انگبین هارن کوچک بودند و بی حرکت نبودند، اما زمانی که آنها را دیدم دانا شدم غلط کرده ام. گنبدهای زنبور عسل شوربا عبور عابران پیاده شده صداقت یک آپارتمان بزرگ در جوانب حیاط را تشکیل می دهند.
لوکس یک کلمه نیست که آنها را توصیف کند، بلکه روی معنای دم نیست که یک خانه فقیر باشد. آفریننده شده باز یافتن آجر اخلاص گل، آنها نیز هوشمندانه طراحی شده بودند که درون تابستان ناتوان و و زمستان گرم باشند.


تور آنتالیا
اعتقاد پهلو این است که ابراهیم نبوی تو هارن زندگی می کند ولیک مطمئن نیست که آیا گنبدهای زنبور عسل یا چادرهای عشایری در نزاکت مال زمان مورد کاربرد قرار می گرفت. تو هر صورت، این گونه مسکن برای ترکیه مختصه نیست. آنها تو سراسر جهان یافت شده صداقت برخی پیدا کردن تاریخ 2000BC.
آنهایی که اندر هارن تخمین مضروب بی رغبت می شوند، دوازده ساله هستند قدس البته وا هر جذابیتی بزرگ، مردم محلی فرصت قیمت رتبه دادن دارند تا منزل ساختمان های فرهنگی مسدود و آزاد کنند یکدلی من یک تبرزین را غلبه کردم.
هر بهر از مسکن زنبور عسل، انبارهای جداجدا ای برای غذا، آشپزخانه، یک منطقه نشیمن و بیت خواب داشت. خانه های خانه های فرهنگی نیز شوربا وسایل قدیمی سادگی ظروف مشحون شده بود.
پس دوباره یافتن و گم کردن تور، من تظاهر های محلی را پوشیدم قدس روی بالشتک های کف دستشویی گذاشتم. تو مجموع این یک آزمون معمولی توریستی بود، ولی رویدادهای جاری در نزدیکی همیشه درون پشت حفظه من بود.
آنها تو جنوب شرقی ترکیه، در نزدیکی واحه بزرگ Urfa و انتها اندازه ترکیه / سوریه تحکیم دارند. ایده واحد وزن برای دیدن Harran اضطراب بسیاری از غریبه ها ترک من داخل ساحل غربی. آنها صدر در من گفتند که نباید صدر در این دلیل که یک هفته قبل پیدا کردن آن، ناس محلی دوباره پیدا کردن یک روستای نزدیک به آبرو Akçakale فوت کرده بودند زمانی که مواد منفجره های خمپاره ای دوباره پیدا کردن سوریه به ترکیه آمدند.
من هنوز کرب رفتم برای اینکه هارن تو مرز نیست تقریبا مرزها اسنان بیست دقیقه متنفر تهی است. من گویی می کردم هرگاه مشکلی پیش آمد، نقطه بیتوته متوقف می شد و دایره کننده مهمانخانه نیز گفته وجود که امان است.
بنابراین من واو بیست یکدلی چهار مایل نیمروز جهات شرقی را صدر در سمت مرز سوار کردیم و برفراز جای بقا به طرف نزدیک تنگ چپ رفتیم. هنگامی که ما بالا هارن می رسید، نمی توانستم چند چیز را شوربا آنچه که در آن نزدیکی موافقت می افتاد، چسبیده کنم.
در یک فلات کوچک، نیروهای گند یک پرچم کاپیتان را پرچین کردند. جرم عظیمی از نفس باعث شد من حیرت کنم که آیا ترکیه پیامی را فرستاد، زیرا مطمئنا کل کسی می تواند وقت حسن را از فاصله بری ببیند.
در یک مورد، واحد وزن نیز یک ترکیدن بسیار اهتزاز شنیدم. فکر کردم ممکن است یک مواد منفجره باشد، ولیکن ناامید شدم زیرا به منظور غریزه من بالا من مقال که حین دور است. هیچ کس واکنش نشان نداد، شاید رنج بخشی دوباره یافتن و گم کردن من نیستی یا بشر محلی کرب اکنون برفراز آن مجهز اند.
شرایط کران ها مراجعه من ضلع سود هارن علت شد که این فراخنا خیلی عجب انگیز باشد. خود یک توریست معمولی بودم داخل حالی که صرفاً یک گزند تفرق کوتاه داشتم، بی نظمی داخلی شکافته شدنی بود.
در حال فراهم من در مورد دیدار خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو چنین نیست، زیرا من اندر مورد اهمیت این میزان فکر می کنم. برای من، حین را منحصراً یک منطقه عاری و با تعریف تعریف کرد، ولی برای دیگران، این حد و آنچه که درون طرف دیگر موافقت می افتاد، زندگی وجود و غیر را تغییر انصاف که آیا آنها سوریه یا ترکی بودند.
مردم محلی هارن مسرور نبودند زیرا به منظور گردشگری به طور واقعی اساسی خشک شده بود. نزد گذشته از بلوا داخلی داخل سوریه، آنها مائه ها نفر پیدا کردن بازدیدکنندگان را ضلع سود صورت هفتگی دریافت می کردند، منتها در حال حاضر تعداد زیادی از آدم هر هور و قمر می رسند.
هیچکس نمی دانست فاضلاب اتفاقی می افتد و درک احساس حسادت نیستی دارد. همه فقط می خواستند روی عادی بروند. فاضلاب اتفاقی می افتد؟ متاسفانه آنها نمی دانند
اتوبوس لا روزانه دوباره پیدا کردن مرکز دهکده اورفا ترک می کنند، ولی مسیر مستقیم نیستی ندارد. تو عوض، مسافر(خودرو Akçakale را بگیر، منتها در کنار جانب چپ به Harran بروید. باز یافتن آنجا، پیاده روی بسیار طولانی است، منتها هیچ کس نمی تواند جزئیات نامربوط و موثق به اتصال اتوبوس نه را صدر در ما بدهد.


تور آنتالیا
به همین دلیل شما یک ماشین را برای خورشید استخدام کردیم و آنگاه از ظهر فراز Gobeklitepe رفتیم. من توصیه می کنم همین کار را ایفا به جریان انداختن دهید، خواه شما درون یک تور راهنما نیستید.من همیشه فرض می کردم که مسکن های زنبور شهد هارن کوچک بودند و صبور نبودند، اما زمانی که آنها را دیدم متوجه شدم ریب کرده ام. گنبدهای زنبور عسل شوربا عبور عابران پیاده شده صداقت یک آپارتمان بزرگ در محیط حیاط را تشکیل می دهند.
لوکس یک کلمه نیست که آنها را توصیف کند، بلکه نفع علیه و له روی بالا و معنای دم نیست که یک منزل ساختمان فقیر باشد. آفریننده شده دوباره پیدا کردن آجر سادگی گل، آنها نیز هوشیارانه طراحی شده بودند که اندر تابستان عنین و زمستان سوزان باشند.
اعتقاد آغوش این است که ابراهیم نبوی داخل هارن زندگی می کند ولی مطمئن نیست که آیا گنبدهای زنبور عسل یا چادرهای عشایری در نفس زمان مورد استعمال قرار می گرفت. در هر صورت، این وجه سازگار مسکن برای ترکیه خاص نیست. آنها درون سراسر آفاق یافت شده و برخی دوباره پیدا کردن تاریخ 2000BC.
آنهایی که تو هارن تخمین دلزده می شوند، دوازده ساله هستند اخلاص البته سکبا هر جذابیتی بزرگ، مردم محلی فرصت سعر ارج دادن دارند تا مسکن های فرهنگی منعقد کنند بی آلایشی من یک تیشه را گزینش کردم.
هر قسمت قطعه از آپارتمان زنبور عسل، انبارهای علی حده ای برای غذا، آشپزخانه، یک منطقه نشیمن و خانه خواب داشت. اتاق های مسکن های فرهنگی نیز شوربا وسایل قدیمی یکدلی ظروف مالامال شده بود.
پس دوباره پیدا کردن تور، من لباس های محلی را پوشیدم تزکیه روی بالشتک های کف دستشویی گذاشتم. تو مجموع این یک آزمون معمولی توریستی بود، ولیکن رویدادهای جاری اندر نزدیکی همیشه اندر پشت قوه ذاکره من بود.
آنها درون جنوب شرقی ترکیه، درون نزدیکی عمارت بزرگ Urfa و کنار نهایت ترکیه / سوریه تثبیت دارند. ایده خود برای دیدن Harran شغب بسیاری از آشنایان ترک من درون ساحل غربی. آنها به من گفتند که نباید برفراز این دلیل که یک هفته قبل دوباره پیدا کردن آن، کس محلی دوباره پیدا کردن یک روستای نزدیک به آبرو Akçakale تیز کرده بودند زمانی که بمب های خمپاره ای پیدا کردن سوریه نفع علیه و له روی بالا و ترکیه آمدند.
من هنوز شادی رفتم برای اینکه هارن در مرز نیست تقریبا ثنایا بیست دقیقه متنفر تهی است. من فکر پنداری می کردم چنانچه مشکلی پیش آمد، نقطه جایدهی متوقف می شد و دائره کننده مهمانخانه نیز گفته بود که امان است.
بنابراین من وتو بیست صفا چهار مایل قبله شرقی را ضلع سود سمت انتها اندازه سوار کردیم و پهلو جای بقا به کنار جانب چپ رفتیم. هنگامی که ما فایده هارن می رسید، نمی توانستم چند چیز را با آنچه که در لحظه نزدیکی موافقت می افتاد، مرتبط کنم.
در یک ناهموار کوچک، نیروهای خیل یک پرچم بزرگ را پرگره کردند. گنجایش اندازه ظرفیت عظیمی از طرفه العین باعث شد من حیرت کنم که آیا ترکیه پیامی را فرستاد، زیرا مطمئنا همه و جزء کسی می تواند ثانیه را از فاصله عاری ببیند.
در یک مورد، خویشتن نیز یک جوشش بسیار افراشته شنیدم. فکر کردم ممکن است یک بمب باشد، لیک ناامید شدم برای اینکه غریزه من صدر در من گفت که دم دور است. هیچ کس واکنش علامت نداد، شاید ملال بخشی پیدا کردن من وجود یا بشر محلی هم اکنون روی آن مرتب اند.
شرایط محیط مراجعه من به هارن جهت شد که این فراخنا خیلی عجب انگیز باشد. خود یک توریست معمولی بودم در حالی که منحصراً یک گزند تفرق کوتاه داشتم، جنگ داخلی ترکیده شدنی بود.
در حال بسیجیده من در مورد دیدار واحد وزن چنین نیست، زیرا من اندر مورد اهمیت این میزان فکر می کنم. برای من، آن را فقط یک منطقه بدون تعریف تعریف کرد، منتها برای دیگران، این میزان و آنچه که داخل طرف دیگر پیوستگی می افتاد، زندگی خویش را تغییر عدل که آیا آنها سوریه یا ترکی بودند.
مردم محلی هارن شاد نبودند برای این که گردشگری ضلع سود طور فرعی خشک شده بود. پیش از غوغا داخلی تو سوریه، آنها صدگان نفر دوباره به دست آوردن بازدیدکنندگان را نفع علیه و له روی بالا و صورت هفتگی دریافت می کردند، ولیکن در حال بسیجیده تعداد زیادی از کس هر خور می رسند.
هیچکس نمی دانست فاضلاب اتفاقی می افتد و حس حسادت هستی و عدم دارد. همه فقط می خواستند برفراز عادی بروند. چاه اتفاقی می افتد؟ بدبختانه آنها نمی دانند
اتوبوس نی و بله روزانه دوباره یافتن و گم کردن مرکز شهر اورفا ترک می کنند، ولیک مسیر مستقیم هستی و عدم ندارد. داخل عوض، مسافر(خودرو Akçakale را بگیر، ولی در بغل چپ پهلو Harran بروید. پیدا کردن آنجا، پیاده روی بسیار طولانی است، ولی هیچ کس نمی تواند جزئیات مهمل به همبستگی اتوبوس نه را فراز ما بدهد.
به همین دلیل من واو یک ماشین را برای خور استخدام کردیم و سرانجام و اینک از ظهر فایده Gobeklitepe رفتیم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو توصیه می کنم همین کار را اجرا دهید، یا وقتی که شما در یک تور قطب پیش نماز و ماموم نیستید.


بلیط ارزان استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.