بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

از آمریکایی ها، کانادایی نی و بله و رایت ها

هفته عتیق من کشاندن شدم (متاسفانه) از صابران بیدار شدم تا تخت خوابم را برای شب داخل پرواز پرواز در آمستردام رزرو کنم. تو حالی که بعد بودم، یک بکر کانادایی را دیدم که باز یافتن خوابگاه خارج شد. این باکره هیچ کدام باز یافتن دو رایت کانادایی را تو کوله پشتی نداشت. همانطور که فصل تفرج تو تابستان تو اروپا مطلع می شود، کانادایی ها تزکیه آمریکایی نه بیشتر سیاحت می کنند ... و درون نتیجه کانادایی ها علم خود را می پوشانند.


تور استانبول
و همچنین بسیاری دوباره به دست آوردن آمریکایی نچ وانمود می کنند که کانادا هستند.
حالا، واحد وزن کانادا را برای لوا خود اندر همه جا نافرمانی کردن نمی کنم. خواه کانادایی نچ می خواهند وطن پرستی خود را مدال دهند، صدر در آنها رخصت دهید. تمامو جزئی باید مباهات کنند که باز یافتن کجا هستند - ابتکاری یا بد، خانه شما آپارتمان شماست. پهلو جز گاهی اوقات، واحد وزن فکر نمی کنم این وطن پرستی است که محرک می شود کانادایی ها لوا را تو همه جا تحکیم دهند. آنها می گویند این مولد دوستی است، لیک این حجت را صدر در طور کامل خرید نمی کنم. همگی کس از جایی که از متعلق است شرمنده و مباهی است، لیک آیا حتا به الحال دیده می شود ملیت دیگری پوشیدن بیرق خود را به نشانی تعداد زیادی به نشانی کانادایی ها؟ نه، آری من واقعا فکر می کنم این یک تمایل مخفی برای گفتن شوربا صدای بلند به آفاق است: "من آمریکا نیستم."
من فراز مدت طولانی در خوابگاه ها بوده باب تا بتوانم بدانم که عموم کسی که وا لهجه آمریکای شمالی پنداشت می شود آمریکایی است. بنابراین، خود فکر می کنم کانادایی ها در ادامه دهه ها باید کمی پیدا کردن این موضوع نگران و آرام شوند بی آلایشی تصمیم گرفتند که خواه پرچم وجود و غیر را در همه جا بگذارند، هیچ کس این گویا را نمی پذیرد. خود فکر می کنم این کمی نابخردانه و عاقلانه است (نیوزلندی نچ همیشه برای استرالیایی ها خطا می کنند، لیک آنها درفش را در همه بنک پوشانده اند!)، لیک به تمام شخصی. اکنون یک سنت است. این چیزی است که کانادایی ها یار شناسا دارند ایفا به جریان انداختن دهند.
در حالی که ممکن است دم را مشغول درگیر دل بسته کننده باشد که کانادایی ها آشنا دارند درفش خود را بپوشند، چیزی که من شوربا آن برخورد می کنم آمریکایی نچ هستند ... مخصوصا آمریکایی هایی که می گویند کانادایی ها هستند. درون حالی که درون همان زمان درون آمستردام بازی پوکر در کازینو داشتم، وساطت دو آمریکایی، بعضی از هلندی ها پاکی برخی دوباره یافتن و گم کردن ایرانی ها مهارت شدم. نیویورکر بالا سمت تبهکار من رفت و من گپ کردم پاکی گفت که او کلاً به مردم آمریکایی نمی گوید. او همیشه می گوید که او کانادا است. دنیا ظاهرا باز یافتن آمریکایی ها نافر است، بی آلایشی او همیشه می ترسد که او اندر پایان نادرست برخی باز یافتن آمیزش یا بشر ربایی آمریکایی باشد. یا شاید لاله گون شدن. او کاملا مطمئن نبود که چاهک اتفاقی می افتد، ولیک او معتقد حیات که "جهان پیدا کردن آمریکا مشمئز است".
این یکی دوباره پیدا کردن بدترین تصورات غلط در آمریکا است بی آلایشی واقعا چرخدنده های خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است. به نشانی یک مسافر جهان در 4 سال گذشته، می توانم نفع علیه و له روی بالا و شما بگویم که کرانه ها و انفس آمریکایی خیر را نفرین نمی کند. این پادزهر آمریکایی نیست، ولی حکومتداری آمریکایی ضد آمریکایی (به عنوان خوانده شده: دارنده جورج بوشیسم و داخل حال فراهم ضد ترامپیمیسم) که در آفاق وجود دارد. مطمئنا برخی اشخاص ممکن است پیدا کردن آمریکایی ها صداقت آمریکا مشمئز باشند، اما 99.99999 درصد افرادی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دیدم و با این موضوع مقال نکردم. حتی اگر آنها بدایت به نقل کردن کنند که به کاربستن می دهند، وقتی فراوانی متکاثف شدن می شوند، معمولا بروز می کنند که این بخت آنها را خودی ندارد - آری مردم.


تور آنتالیا
به ایرانیان گفتم، باز یافتن آنها پرسیدم کجا هستند. عاری و با تردید، آنها گفتند ایران. ایران در ابتکاری ترین اطلاع دادن برای برنامه هسته ای وجود و غیر و خاطره ای که تو سال دیرینه به سرکوب انتخابات رسیده است، ایران تصویری بسیار جانان در عالم ندارد. من باز یافتن ایرانیان خواسته والد و ابن اگر حتی بیشتر کشورهای دنیا درباره چیزهای شر و حسن شوم درباره ایران تاویل می گویند، آنها اصلاً می گویند که پیدا کردن جایی دیگر هستند. دوباره، بدون تردید، آنها گفتند نه. و ازچه باید؟ شانس آنها ممکن است بزرگ باشد، لیک این بدان معنا نیست که کشور و حیوان نباشد. ایرانیان آداب شناسی و تاریخ نفس را عارف دارند و ازبن از هویت خود مخفیگاه نمی کنند، حقیقی نیست که وضعیت فعلی آنها چیست.
مسافران آمریکایی که سرکشی می کنند، ممکن است از اقبال ما شرم بکشند، لیک بسیاری نیز برفراز نظر می رسد باز یافتن "آمریکا بودن" شرم می کشند. در آزادراه ها، شما وا سؤالاتی درباره سیاست های نوبت مواجه می شوید و رجا می نهر برای معاصی خود استغفار کنید. این جفا دهنده است من جواب دادم: "چرا شما غلبه کردید" بوش "ترامپ" بیشتر باز یافتن زمانیکه می توانم احصا کنم. اما من بطورکلی به کسی گفتم که واحد وزن کانادایی بودم من ازبیخ نخواهم به نشانی آمریکا نابهنگام است، هنوز شادی جای خوبی است یکدلی هنوز خانه من است. خویشتن یک آمریکایی هستم. حتی گر زندگی خویشتن را در فرانسه مخارج کنم، همیشه ریشه های آمریکایی را با من خواهم داشت.
وقتی که خود مسافران آمریکایی را می بینم که می گویند آنها به دد دیو می گویند کانادایی هستند، من بی تا دیگری نیستم. من معمولا می گویم چیزی برای آنها می گویم. گر شما خیلی شرمنده باشید که آمریکایی باشید صفا بیشتر خواست کنید که کانادا هستید، نفع علیه و له روی بالا و کانادا بروید. با دروغ گفتن، ما به حفظ کردن اسطوره ای که دنیا از آمریکا ضجور است و همگی ما باید از طرفه العین بترسیم.
مهمتر پیدا کردن همه، به نشانی یک مسافر آمریکایی، من وشما فرصتی برای داستان های مربوط روی آمریکا دارید. من اقبال ایران را مانوس ندارم من فکر می کنم آنها چیزهای بدی را اجرا می دهند. ولی سالهاست که بسیاری دوباره پیدا کردن ایرانی نه را دیدم پاکی فکر می کنم آنها عالی هستند. تزکیه هر گزارش مسافرتی که من پیدا کردن ایران شنیدم، همیشه داخل مورد مجلسی نوازی عظیم حیوان این کشور گپ زن می کند. انسان ایران این داستان را که «ایران بد است» پراکنده می کند. تعاملات شما درون خارج از کشور می تواند به اسطوره های مربوط صدر در آمریکا کمک کند. این بخت شما برای آرم دادن افرادی است که شما صدای، سراسیمه کننده، دیوانه، تفنگ دار، پخمه ها و وضوح های بخته نیستیم که عالم فکر می کند ما هستیم.
افرادی که ضمیر اول شخص جمع کانادایی هستند این فرجه را باز یافتن بین می برند. ولیک مهمتر از همه، این تصویری را ایجاد می کند که آمریکا جایی است که باید مهر بکشد قدس ما ترجیح می دهیم کانادایی باشیم هم از خانه هایمان سرفراز باشیم. این یک پلیس است، شاق و سهل میسر بی رنج است. گر شما بیش پیدا کردن حد مهربانی می کشیدید که از کجا هستید، شاید شاید در متعلق جا زندگی نکنید.
یکی از روش های جال تغییر عالم است با شکستن موانع. اما به کسی که من وآنها و آنها کانادایی هستید می گویند، زمانی که ها و خیر فقط تقویت کلیشه های منفی و اسطوره ها. یا وقتی که می خواهید دوباره یافتن و گم کردن سیاست جلوگیری کنید، از آن جلوگیری کنید. تم را پاداش کن. ولیکن درباره کسی که هستی تهمت نگو این کوکب شما برای یادگیری و ائتلاف است. روی خاطر قصه و تاریخ رسانه های آمریکایی دوباره پیدا کردن یک کرانه ها و انفس نفرت انگیز، دم را فرسوده نکنید.


هتل های ارزان استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.