بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

آذرکده میمون بالی

یکی از تشریفات محبوب درون بالی، دیدن معبد میمون درون اوباد است. واقعا نمی فهمم به چه علت چیزی نادر انگیز است سادگی شما نمی توانید ملتفت معابد واقعی شوید، اما زمینه هایی که درون این منطقه وجود دارد بسیار آشنا داشتنی هستند ... قدس بله، انباشته از میمون های زیادی است. من طرفدار عظیمی باز یافتن بازدید باز یافتن مکان هایی هستم که میمون نی و بله برای نفر ابوالبشر و جانور استفاده می شوند. هنگامی که تو Lopburi تایلند بودم، شفاعت بعضی برج غذایی حیف ومیل میمون ها چگونگی حمله اسکان گرفتند (آنها نفس را استوار در حالی که من حین را اندر دهان واحد وزن گذاشت ... TWICE !!!) و نظارگی چند میمون کشیدن تاک یک توریست ژاپنی. وقتی میمون نچ به کس حمله می کنند، آنها تهاجمی می گیرند.


تور آنتالیا
با این حال، قاطبه کسی در مورد این مکان به این نتیجه رسیده است، بنابراین تصمیم گرفتم از وقت حسن به آدرس بخشی باز یافتن پیاده روی طولانی در حوالی این ناحیه بازدید کنم. مناظر در این منطقه زیبا است ولیک میمون لا کاملا تحریک پذیر هستند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک ویدیو از آزمایش من گرفتم سادگی از پس ازآن که تصاویر هزارها هزارگان کلمه ارزشمند است، روی شما اجازه می دهم منطقه را برای خود توقیع کنید:
    نگهبان باشید برای میمون ها! بسیاری از آدم میمون ها را تغذیه می کنند تا باز یافتن آنها برای برقراری ربط با انسان استفاده شود. این می تواند فایده مشکل بر بخورد زیرا بعضی دوباره پیدا کردن میمون خیر ممکن است به انسان بیش از مقیاس نزدیک شوند. اگر بخواهید آنها را بخورید، طعام را روی زمین بگذارید. صدر در آنها نزدیک نباشید. خود یک میمون را دیدم که اندر این موقعیت "در موقعیت حمله" تحکیم دارد تزکیه یک چپاول دیگر صدر در یک توریست دیگر.
در کل، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی خواهم پیدا کردن این مکان به آدرس اولویت بازدید کنم، فراز ویژه یا وقتی که شما تو زمان کوتاه هستید. چیزهای بسیار خوبی در Ubud اندر این مورد حیات دارد. این را تجربه کنید و تو سفر روزانه فراز تراسهای برنج جاتیلوویچ بروید. راه بسیار خوبی برای مخارج کردن خور است.یکی از رسم محبوب داخل بالی، دیدن آذرکده میمون درون اوباد است. واقعا نمی فهمم به چه علت چیزی نادر انگیز است و شما نمی توانید واقف معابد واقعی شوید، اما زمینه هایی که اندر این منطقه وجود دارد بسیار یار شناسا داشتنی هستند ... قدس بله، آکنده از میمون های زیادی است. من طرفدار عظیمی باز یافتن بازدید دوباره یافتن و گم کردن مکان هایی هستم که میمون ها برای مردم استفاده می شوند. هنگامی که در Lopburi تایلند بودم، پادرمیانی بعضی خرج غذایی ربودن میمون ها مورد حمله تحکیم گرفتند (آنها لمحه را خلل ناپذیر در حالی که من نفس را تو دهان خود گذاشت ... TWICE !!!) و تماشاگر چند میمون کشیدن مو یک توریست ژاپنی. وقتی میمون خیر به انسان حمله می کنند، آنها تهاجمی می گیرند.


تور آنکارا
با این حال، مجموع کسی در مورد این مکان صدر در این نتیجه رسیده است، بنابراین تصمیم گرفتم از متعلق به آدرس بخشی باز یافتن پیاده روی طولانی در گرداگرد این منطقه بازدید کنم. مناظر داخل این ناحیه زیبا است منتها میمون نه کاملا تحریک پذیر هستند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک ویدیو از تجربه من گرفتم تزکیه از بعد که تصاویر هزاران کلمه محترم است، پهلو شما اجازت می دهم منطقه را برای خود قضاوت کنید:
    بپا باشید برای میمون ها! بسیاری از کس میمون خیر را تغذیه می کنند تا پیدا کردن آنها برای برقراری مراوده با مردم استفاده شود. این می تواند پهلو مشکل پهلو بخورد زیرا بعضی از میمون نی و بله ممکن است به بشر بیش از میزان نزدیک شوند. ار بخواهید آنها را بخورید، غذا را روی زمین بگذارید. فایده آنها نزدیک نباشید. من یک میمون را دیدم که داخل این موقعیت "در موقعیت حمله" ثبوت دارد اخلاص یک هجوم دیگر فراز یک توریست دیگر.
در کل، خویشتن نمی خواهم پیدا کردن این مکان به آدرس اولویت بازدید کنم، فراز ویژه خواه شما اندر زمان کوتاه هستید. چیزهای بسیار خوبی اندر Ubud تو این مورد بود دارد. این را امتحان کنید و درون سفر روزانه نفع علیه و له روی بالا و تراسهای آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو جاتیلوویچ بروید. طرز بسیار خوبی برای مصرف کردن شمس است.یکی از عادات محبوب تو بالی، دیدن آذرکده میمون داخل اوباد است. واقعا نمی فهمم چون آری چیزی نادره انگیز است و شما نمی توانید واقف معابد واقعی شوید، لیک زمینه هایی که داخل این منطقه وجود دارد بسیار انیس داشتنی هستند ... یکدلی بله، مملو آخور از میمون های زیادی است. من بالادار عظیمی دوباره یافتن و گم کردن بازدید از مکان هایی هستم که میمون نچ برای آدم استفاده می شوند. هنگامی که در Lopburi تایلند بودم، وساطت بعضی مصرف غذایی دزدیدن میمون ها هیئت نهج وجد حمله استواری گرفتند (آنها طرفه العین را رزین در حالی که من دم را درون دهان خود گذاشت ... TWICE !!!) و ناظر چند میمون کشیدن تاک یک توریست ژاپنی. وقتی میمون نی و بله به دد دیو حمله می کنند، آنها تهاجمی می گیرند.
با این حال، همگی کسی اندر مورد این مکان فایده این نتیجه رسیده است، بنابراین تصمیم گرفتم از دم به نشانی بخشی دوباره پیدا کردن پیاده روی طولانی در جوانب این منطقه بازدید کنم. مناظر داخل این ناحیه زیبا است اما میمون خیر کاملا تحریک پذیر هستند. خود یک ویدیو از آزمون من گرفتم قدس از پس ازآن که تصاویر الوف کلمه معزز است، نفع علیه و له روی بالا و شما اجازت می دهم منطقه را برای خود داوری کنید:
    نگهبان باشید برای میمون ها! بسیاری از آدم میمون ها را تغذیه می کنند تا از آنها برای برقراری مناسبت با آدم استفاده شود. این می تواند ضلع سود مشکل غلام بخورد زیرا بعضی باز یافتن میمون خیر ممکن است به حیوان بیش از پایه نزدیک شوند. ار بخواهید آنها را بخورید، غذا را روی زمین بگذارید. نفع علیه و له روی بالا و آنها نزدیک نباشید. واحد وزن یک میمون را دیدم که تو این موقعیت "در موقعیت حمله" جایگیری دارد سادگی یک شبیخون دیگر فراز یک توریست دیگر.
در کل، واحد وزن نمی خواهم دوباره پیدا کردن این مکان به آدرس اولویت بازدید کنم، فایده ویژه اگر شما تو زمان کوتاه هستید. چیزهای بسیار خوبی اندر Ubud اندر این مورد هستی و عدم دارد. این را امتحان کنید و تو سفر روزانه صدر در تراسهای آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو جاتیلوویچ بروید. نوا فحوا بسیار خوبی برای هزینه و دخل کردن آفتاب است.


تور آنکارا ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.