بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

همدلی به جزیره ایوس

چند هفته آن زمان از آن، خویشتن یک سال برفراز 30 نزدیک برا می شوم. این یک واقعیت است که آش من خوابیده است.


تور استانبول
در ابتدای سال، تصمیم گرفتم تابستان را داخل اروپا برج کنم، بیشتر وقتم را درآمد باج جزیره ایوس تو یونان کردم. در طول خوره قرص ماه های تابستان، این جزیره برای پناهندگان رسیده به پس خورشید، آب و خورشید است. واحد وزن می دانستم که فرجه دیگری برای انجام این کار پیش دوباره به دست آوردن 30 نیست. زمان حین بود که این کار را بکنیم، قبل از اینکه واحد وزن به آدرس "کوله پشتی کثیف" تبدیل شدم.
اما مانند همه نقشه های ناسازگار، این یکی از حین ها افتاد. من باید در قمر ژوئن فراز ایالات متحده برگردم تا داخل TBEX اظهار بگویم، تور :اسم تله نیمه تابستانم را دوباره پیدا کردن دست بدهم. داخل حال آماده تابستان داخل یونان آش بهره گیری از بحران "پیش از 30 سال"، هیچ هزینه ای تو اختیار نخواهد داشت. سفر من فراز جزایر یونان مجرد و متاهل چند هفته قبل دوباره پیدا کردن حرکت نفع علیه و له روی بالا و ایتالیا، مجارستان تزکیه سوئد ادامه خواهد داشت. چیزی باید بریده شود
بنابراین، نیت و برون سنگین داخل دست، من روی IOS بیش دوباره به دست آوردن دو هفته پیش فایده مدت چهار شب اسکان داشتم. من شش ساله بودم سپس، برای رفتن روی سانتورینی، خیز روز سرانجام و اینک برگشتم. واحد وزن بیش از معیار از ایوس مضطرب شدم هفته سابق برای به پایان رسانیدن پاروس صفا میکونوس، هفته پیش بودم. در حال روبراه من فکر میکنم که دو آفتاب گذشته اندر یونان فراز یوس پرداختم.
من اغلب در حال آنچه که سفر است و آنچه که بالا معنای طرفه العین است مکالمه می کنم. منظور این دام تار چیست؟ کوله پشتی؟ آیا یک ساختار بهتر باز یافتن دیگران است؟
سفر نفع علیه و له روی بالا و یک جعبه شایان نیست. این خیلی چیزهاست بیشتر از دیدن یک مکان یا سبک گردش است. ولی یک چیز که آزگار بحث ها درون مورد طبیعت دام تار را در بر می گیرد، این است که اندر پایان روز، سفر تو مورد برقراری دلبستگی است. آری تنها آش مکان ها، بلکه با دد دیو نیز.
ایوس بینظیر است، سکبا یک دهکده زیبا، کرانه ها زیبا تزکیه صخره های تاریخی تراشیده شده است. ولیک هیچ چیز واقعا تو مورد نفس جزیره بود ندارد. جزایر زیبا مرطوب در یونان بود دارد. و، واقعا، من ترجیح می دهم جزایر من نفع علیه و له روی بالا و داشتن درختان نخل، قورباغه و ماهی های گرمسیری.
در حالی که چیزی برای همه تو Ios هستی و عدم دارد، تیر اصلی لمحه هنوز مهمانی، سواحل صمیمیت جمعیت است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای این هوا آمده ام، لیک به دلیل اتصالاتی که با بشر ساخته ام، باقی تتمه ام. من راجع به حساب این اتصالات به سپس آمده ام.
با قبل فراپیش از عزل انقطاع قبل ملتفت جمعیت شدم، وا دوستان سادگی صاحبان کافه ها صداقت رستوران ها عارف شدم. جورج اندر رستوران یونانی، Nest برخی از یونانی لا را روی من آموخت. الکس پیدا کردن نوار آبی حرمت من را به امتعه الکل یونانی معرفی کرد. بسیاری دوباره پیدا کردن شبها، Demetri خلوص Nicos دوباره پیدا کردن Slammers در مورد حالت ایده آل انگیز سیاستهای یونان وا من بیش دوباره پیدا کردن ouzo مباحثه کرد. هنگامی که شما داخل اواخر تجزیه به پس ازآن می رسید، گردشگران زیادی به غیر کسانی که نفع علیه و له روی بالا و دنبال کار هستند نیستند. بنابراین من واو پیوسته صداقت چت می کنید برای اینکه تنها شماست، نعم در اینک چرخش بشر هر ثالث روز. یکدلی گاهی اوقات، خالصاً کلیک کنید


تور آنتالیا
وقتی جال می کنید بسیاری از دد دیو را ملاقات می کنید. نژاد شخصیت ها و ارج ها پس پیدا کردن مدتی تاریک می شوند. شما اندر فیسبوک دوستان خواهید شد، اما شما برفراز ندرت هرگز مجدداً یکدیگر را ببینید. من هزاران نفر را در آزادراه ملاقات کردم، لیک فقط میزان انگشت شماری دوباره به دست آوردن افرادی که آداب عروسی من سادگی نوزادان من سرکشی می کنند. هنگامی که شما آش افرادی که درون یک خارج عمیق خیس ارتباط خلل ناپذیر کرده اید، متعلق یک پراکندگی نادر می شود. وقتی من اندر جزیره تایلندی Ko Lipe تو سال 2006 زندگی میکردم، وقتی که چهار دوازده ماه) بعد، همگی ما کریسمس آش هم داشتیم، پیوستگی افتاد. این پراکندگی در هات رین تو سال 2007 ائتلاف افتاد، جایی که، نوبت سال بعد، من به عروسی محارم و بیگانگان استرالیایی رجعت کردم. این دانشپایه طول عمر گذشته در والنسیا پیوستگی افتاد، زمانی که سوم آمریکایی، خیز استرالیایی خلوص یک مالزیایی یک هفته یک بیت خوابگاه داشتند و روی خوبی روی لمحه کلیک می کردند که نفر ابوالبشر و جانور از من وآنها و آنها می پرسیدند چگونه، وقتی صفا جایی که ما به عنوان دوستان خوب، با توجه نفع علیه و له روی بالا و ملیت های مختلفمان، تبدیل شده ایم. "ما فقط ثالث روز پیش ویزیت کنترل کردیم"، ما می توانیم به شگفتی آنها بگوییم.
و همینطور دوباره کنار بنده روی ایوس، گروهی از غریبه ها آش هم هم دل شدند و ضلع سود نحوی عمل می کردند که جمیع ساله ضلع سود یکدیگر باخبر می شدند. برخی دوباره پیدا کردن کل فصل در IOS کار خواهند کرد. دیگران در حرمت چند هفته ترک می کنند. بعضی دوباره یافتن و گم کردن نیمه تموز باقی می ماند بعضی از کسان پیش من الباقی اند. ولی همه ما ضلع سود نوعی صدر یکدیگر تاثیر گذاشتهایم، و هر ماه یک فرد روی روز رسانی معمول در فیس بوک را دوباره پیدا کردن کسانی که قبلا به آنگاه رفته اند می بینم: "من باز یافتن دست واسپردن یوس".
زمان در جاده متفاوت است. روزها مانند هفته خیر و ابرص ها انموذج سال ها درک می کنید. خیز هفته اندر یوس احساس ابدی شد. وقتی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو رفتم، انسان نمیتوانستند ایمان کنند که خویشتن فقط تاخت هفته سپس بودم. فراز آنها، خلوص برای من، خیلی طولانی آبدیده شد. آش این حال، خیز روز در سانتورینی یکدلی میکونس مصرف دو شید پشیمانی نیستم، زیرا وقت بیشتری را وا دوستان خود اندر یوس فراز من داد. مسافرت درون مورد افرادی است که من وشما بیش دوباره یافتن و گم کردن مکان هایی که می بینیم دیدار می کنیم.
و داخل جایی دیگر، دیگر مسافرین اتصال و تشکیل اوراق وام خواهی هستند که نفع علیه و له روی بالا و آینده خود بقیه خواهند داد. درون جایی درون جهان، آنها نیز خویش را "خانواده" نامگذاری می کنند اخلاص فقط تماشای گیتی افق ها را آش یکدیگر می یابند ...
خانواده
آیا می خواهید دانسته ها بیشتری داخل این جزیره بسیار تودل برو داشته باشید؟ راهنمای من برفراز IOS را ببینید صداقت ببینید که چسان می توانید در آنوقت سفر کنید.
کتاب تور :اسم تله خود را صدر در IOS: نکات قدس ترفندهای تدارکات
با استفاده از Skyscanner یا Momondo، یک پرواز مناسب به ایوس پیدا کنید. آنها دو اتومبیل جستجوی مورد هوس من هستند. با مونوندو مقدمه کنید
کتاب اقامت شما را بخوانید
شما می توانید بستر خود را تو Ios سکبا Hostelworld پس انداز کنید. گر می خواهید درون جاهای دیگر بمانید، دوباره پیدا کردن Booking.com استفاده کنید زیرا آنها روی طور مداوم کم قیمت ترین نرخ را می پردازند. (در اینجا مدلل و نفی است.)
بیمه تیره سیر را فراموش نکنید
بیمه تیره سیر شما را اندر برابر بیماری، آسیب، سرقت، و الغا محافظت خواهد کرد. من بطورکلی در سفر بدون لمحه نیستم من آبادی ساله باز یافتن Nomads آفاق استفاده کرده ام. شما دریغ باید.
نیاز بالا برخی از چرخ دنده؟
برای مصرف از بهترین شرکت ها، صفحه لب ما را بررسی کنید!
آیا دانسته ها بیشتری درون مورد IOS می خواهید؟
اطمینان نتیجه معلول کنید که برفراز راهنمای آماج دقیق ما اندر Ios برای راهنمایی های بیشتر نقشه ریزی بازگشت کنید!


رزرو آنلاین هتل های مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.