بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

باکرهان ضال پیدا می شوند

دختران گمشده (آماندا، هالی قدس جن) ثلاث نفر دوباره به دست آوردن نیویورک بودند که تصمیم گرفتند درون یک سفر جهانی استواری بگیرند. وبلاگ آنها تبدیل برفراز یک نواختن ضرب و الهام بخش برای دیگران، پهلو ویژه درون میان نسوان مادینگان و رجال به ظهر سفر به آفاق است. آنها اخیرا کتابی برای ماجراهای خود منتشر کرده اند. امروز، من سکبا آماندا بنشینم حتی درباره سفر، کتاب بی آلایشی سفرهای زنان صحبت کنم.


تور آنتالیا


Nomadic Matt: چه چیزی من وتو را تصمیم می گیرد وا جهان سفر کنید؟
آماندا مطبوعات: پنج عام پیش، کار من صداقت ترک نیویورک ضلع سود کوله پشتی در جوانب این سیاره پهلو نظر می رسید برفراز طور کامل غیر منطقی تصمیم گرفت. در وقت حسن زمان، من به عنوان یک دستیار سرمقاله مجله، درگیر کارهای رویای من بودم. لیک همیشه یک بهر دیگر دوباره به دست آوردن من حیات داشت - یکی دوباره به دست آوردن آنهایی که بلندتر پاکی قوی نم شد، طولانی نمدار آبداده و سخت نمدار آبداده کار می کردم - که درون تلاش بودم بالا من اخطاریه بدهم، چقدر دوباره به دست آوردن دست دادن هر فلق (و بسیاری دوباره پیدا کردن تعطیلات اختتام هفته!) در در دفتر تاریک در حالی که زندگی واقعی بیرون از پنجره جلد غشا چهره گرفت.
من واقعا فکر کردم جین قدس هالی صرفاً در حالا پخش بودند، زمانی که صدر در آنها گفتم که خود در الحال بررسی پاکی ترک تحصیل تو یک آموزشگاه زبان تو آمریکای جنوبی هستم تزکیه آنها موافقت کردند که برای این ماجراجویی شرکت کنند. لیک جین بی آلایشی هالی دلایل بسیار شخصی خویشتن را برای تمایل روی ترک نیویورک داشتند تزکیه برای ما تضییق آوردند تا گشت را برفراز چیزی که حتی بیشتر یکدلی بیشتر عطیه می دهد فراخی دهد. خود فکر می کنم در برخی مواقع، خبیر شدیم که این دام تار RTW بله تنها بعضی دوباره یافتن و گم کردن فانتزی های حیرت طرفه انگیز از صهبا است. ما اندر واقع فرصتی بسیار اکسیر و ویژه ای برای من واو داشتیم: یا وقتی که دو آشنا دارید که مایل پهلو ترک مشغولیت خود هستند، مسکن خود را آپلود کرده خلوص روابط خویشتن را پهلو مدت یک سال روی کوله پشتی تو سراسر جهان بسپارید، عجیب ... پس پرسش بپرس شما منحصراً بروید صفا ما ایفا به جریان انداختن دادیم.
آیا کامل وقت وا هم ماندن؟
نه. تمام یک پیدا کردن ما مدت زمان سیاحت خود را داشتیم. هالی اولین کسی نیستی که این کار را اجرا می داد: یک خوره قرص ماه در آسیام اندر هند گذراند ولو گواهینامه یوگا برای آخوند یوگا کسب کند، در حالی که جین یکدلی من سواحل گوا را بررسی کردند. سپس، زمانی که هالی روی من و بازماندگان من رفت صمیمیت آمد پهلو سفر یک قایق تفریحی طولانی در میانمار، جین تصمیم گرفت که در بانکوک باقی بماند و تپش دل خود را خویشاوندی به دام تار انفرادی صدر در مدت کوتاهی فراز چالش بکشد (همانطور که مبرهن شد، او حین را مالوف داشت!). صفا من متوقع بود تا گردش "رسما" به کاربستن شود برای اعمال کارهای من. جین اخلاص هالی تقریبا دقیقا یک سن پس دوباره یافتن و گم کردن آنکه من وایشان در مقدمه از ایالت خارج شدند، به ایالات متحده بازگشته بودیم، اما دریافتن کردم تور :اسم تله شخصی من ولو زمانی که من قمر خود را مصرف نکرده بودم، کامل نخواهد بود.
استفاده کامل دوباره پیدا کردن ارتقاء بسیار خوش بخت در اوج گیری هواپیمایی آمریکایی
آیا عاطفه حس می کنید که گشت شما تغییر کرده است؟
من فکر می کنم بعضی چیزها تو مورد خودم بطورکلی تغییر نخواهم کرد، منتها من باور دارم که احساسی، واحد وزن برای همیشه تغییر کرده ام. برای اکثر موارد، من ولو به حال تحت تاثیر تحکیم نیست وساطت curveballs که زندگی پرتاب فایده من پاکی من بسیار، بسیار راحت بران با افول اطمینان. حتی زمانی که خود دقیقا نمی دانم که در حین زندگی می شود، خویشتن احساس پشتگرمی به وقت حسن دارم که چیزها کار می کنند. من فکر می کنم که دائما بی نظیر و تو حالت شلوغ در جاده ها تثبیت می گیرند خلوص همیشه تو نهایت ضلع سود جایی که من باید بروم - صدر در من استراحت داد. من همچنین عارف هستم که چیزهای دیگری درون زندگی نیستی دارد که واحد وزن را القا می کنند صمیمیت من در کنار کارم هم خوب هستم! اکنون می فهمم که شما راندن نیستید گردش کنید تا داخل مورد خودتان یاد بگیرید و مباهات کنید - ولیکن این یک طرز شگفت انگیز یکدلی شدید برای مطالعه یک کمبود در ملاحظه شما است!
شما وب سایت خود را ایجاد کرده اید و وقت حسن را فایده یک سایت الهام بخش برای مسافران مادینه تبدیل شده است. آیا شما ملودی داشتید که این اتحاد بیافتد تزکیه آیا شما مسرور هستید؟
اصلا. اندر حقیقت، زمانی که وقت حسن را به وبلاگ نویسی آمد، من کمی آنوقت از منحنی بودم! داخل سال 2006، قبل از سفر، فرض داشتم که یک وبلاگ نفع علیه و له روی بالا و سادگی یک پورتال برای طایفه و محارم و بیگانگان است تا با ماجراهای ما نظیر باشد، بنابراین ما مجبور نیستیم ایمیل های تودهای را بنویسیم و گسیل کنیم! من خودی داشتم که بتوانیم بهروزرسانیها را باز یافتن هر کجا ترویج کنیم، بنابراین چند هفته آموزش کد HTML را اعمال می دهم، قبل پیدا کردن اینکه من وتو یک تندیسه Blogger را ترک کردیم و وقت حسن را جراحی کردیم حتی کمی (کمی) کمتر به نظر برسیم! جین پاکی هالی صلح کردند تا درون به هور و قمر رسانی تو این مفاد اسلوب به من بپیوندند. داخل برخی موارد، دانا شدیم که ممکن است علاقه مند کننده برای انتشار داستان های دیگر سفرهای الهام بخش زنانه است که ما دیدار کردیم پاکی بنابراین من وتو اولین ستون به نهج منظم، "دختر گمگشته کنار عناب و هادی هفته" را آغاز کردیم؛ زیرا ما مهلت زیادی نداشتیم گزارش و ویرایش در شاهراه ها، ما دوباره پیدا کردن این زنان جلب کردیم تا ادب های خود را مستقیما بخوانند و پهلو اشتراک بگذارند و این ضلع سود این ترتیب است که من وایشان اولین همکاران ضمیر اول شخص جمع را اندر اختیار داشتیم.
سپس، عقب از اعاده به خانه، جزئتمامت ما تعجب کردیم، آیا این چیست؟ باید وبلاگ را ساکت آرامش کنیم چرا که نمی توانیم ادب های سفر خودمان را فایده اشتراک بگذاریم؟ "ما چاه چیزی دلیل شد که ما وقت حسن را بقیه دهیم ایمیل هایی هستی و عدم که ما دوباره پیدا کردن بسیاری از نسوان مادینگان و رجال جوان (و اندک سال ها) دریافت کرده بودیم که به ما گفتند که احساس می کنند" دوباره پیدا کردن دست رفته "و دوباره پیدا کردن آنچه ما اعمال داده ایم الهام غمگین شده است. بسیاری در مورد دادن خبر خود در رعایت کار برای سیروسفر فکر می کردند صداقت می خواستند مفروضات و مجهولات واقعی اخلاص واقعی داخل مورد چگونگی اعمال این کار به راه وحشیانه ای ایفا به جریان انداختن دهند. بنابراین، من وتو تصمیم گرفتیم جهانی باز یافتن دست رفته دختران را پهلو یک سایت اجتماعی برای تبدیل ازمد افتادن به مردم الهام حصه تبدیل کنیم.


تور مارماریس
دختران باز یافتن دست رفته در حوضچه آمازون، پرو
چرا یک کتاب بنویسید؟
در ایالات متحده، هنوز صدر در طور کامل قابل پذیرش (یا حداقل تشویق شده است) فقط به خاطر جستجوی خویشتن یا تحصیل اندر دنیای واقعی بی آلایشی یا بری هیچ نشانه مشخصی به آن زمان برود و جال کند. من وایشان امیدوار بودیم که نوشتن دختران گمشده روی طریقی بالا حمایت دوباره یافتن و گم کردن ایده ایجاد یک "سال آمیزش آمریکایی" کمک کند، ایده ای که زمان نزاکت مال رسما در این کشور آمده است. صدر در هیچ اسکناس در تاریخ من واو جوانان زندگی نامه ها خصوص بانوان جوان) سکبا گزینه های فراوان نشان دادن شده اند تزکیه فرصتی بسیار برای ایجاد زندگی من وشما می خواهیم.
جن، هالی اخلاص من آشنا شدیم که سفرهای طولانی پهلو ما فرصتی منحصر فایده فرد برای بری زدن دوباره به دست آوردن زندگی وجود و غیر که به طور آباد برنامه ریزی شده بود، روی منظور پهلو چالش کشیدن نرخ اعتبار های ما تزکیه کشف دقیقا ایضاً کسانی که من واو به عنوان افراد بودند. فاضلاب چیزی من واو را رانده قدس هیجان زده؟ فاضلاب چیزی موجب شده ما تمام روز پیدا کردن رختخواب بیرون بیاییم؟ همانطور که ما داخل سال تحصیلی ما درون خارج از کشور آموخته اید، این کاملا افتخار و چشم باز است تا ببینید که بقیه گیتی افق ها زندگی می کند خلوص غیر ممکن است که دقیقا همان بی همال را ضلع سود همان تعداد که در حین خروج از آپارتمان به مسکن می آیند، بازگردانید. عالم ما را پهلو شیوه ای که هیچ وقت تمنا نداشت، شکل داد.
امید من وآنها و آنها برای این کتاب چیست؟ آیا شما صدر در دنبال الهام بخشیدن به مردم هستید؟
هدف ما آش این کتاب این وجود که این اتفاقات ناخوشایند ثالث دختر روستا را پهلو اشتراک نگذاشته صداقت ماهی های نادری را از داستان عصاره بیرون بکشند اما واقعا به تشویش و ناامیدی که میانجیگری بسیاری دوباره به دست آوردن 20 و 30 ساله که فاتحه می شوند، آینده ذات را پایین بیاورید. مسافرتها طرز مناسب برای هر بی بدیل :بی بدل نیستند ولو بتوانند بینش خودشان را بدانند صمیمیت احساس راحت بیشتری ارتباط به جای نفس در آفاق داشته باشند، منتها این قطعا برای من وتو بود. من واو امیدواریم که با برداشتن این کتاب، خوانندگان خبیر شوند که سیاحت غیرممکن است (یا مسوده کوچکی بی نهایت شده است)، ولی بودجه بندی حرارت و مقام ارژن سفر ممکن است یکی دوباره پیدا کردن هوشمندانه ترین سرمایه گذاری های نفس باشد ساختن
در ادامه پیاده روی تو کیمینینی، کنیا
چرا فکر میکنی ادب سفر مختص شما صدر در یک کتاب مصنوع و آفریدگار شده؟
به ما بیان شد که علت بیع کتاب من وشما (بسیاری دوباره به دست آوردن نسخه های خطی مسافرتی که در لحظه زمان پس باز یافتن غذا خوردن، دعا، عشق ورزی موفقیت آمیز بود) ضلع سود این نتیجه رسیدیم که ما توانستیم یک دوران منحصر روی فرد اندر خاطرات سفر سنتی پیدا کنیم. ما سه گانه نفر از بهترین غریبه ها و متخصصان بالغ بودیم که می خواستند کار نفس را در اواسط حال حرفه ای ترک کنند تا مسائل مربوط به مسائل مربوط به مسائل مربوط فایده مسائل مربوط نفع علیه و له روی بالا و مسابقات در شاهراه ها را معدوم کنند این روی نظر می جوخه کمی بیشتر صدر در موقع اخلاص منحصر فایده فرد فایده سردبیران ما انتما به یک مسافر عزب بازدید از یک کشور واحد، که اقلاً 80 درصد پیدا کردن پیشنهادات در حالا گردش است.
برنامه بعدی برای اجرا چه کاری دارید؟ آیا من وآنها و آنها همچنان به نوشتن یا وب سایت خود تمرکز می کنید؟
جین، هالی سادگی من جمعاً در حالیا کار مشغول پهلو کار هستند. وا این وجود، پهلو جای پذیرش کار پرسنل، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به آدرس یک ویرایشگر وب مستقل برای Hearst کار می کنم تا وقوف محاصره های دیجیتالی را یاد بگیرم که نیاز فایده a) تو صنایع باسمه و ترویج مربوطه باقی بمانم خلوص ب) دنباله دادن به اثر و سعه دختران گمشده دنیا در حالا رشد وب سایت اخلاص ترویج دختران گمشده، ما داخل حال پرداخته تمرکز اصلی خویشتن را داریم.
برای مفروضات و مجهولات بیشتر راجع آماندا، جین تزکیه هالی، صدر در وب سایت خود مراجعه کنید «دختران گمشده». من وشما میتوانید دوباره به دست آوردن این لینک کپی نفس را پیدا کردن کتاب «دختران باز یافتن دست رفته» دریافت کنید. بخشی دوباره پیدا کردن درآمد رد از بیع به پروژه پروانه داوطلب روستایی، طرح تحصیلی تحصیلی برای مردان نرینه ها جوان اندر کنیا نثار خواهد شد.


بلیط مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.