بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

دوشیزهان ضال پیدا می شوند

دختران ضال (آماندا، هالی خلوص جن) ثالث نفر از نیویورک بودند که تصمیم گرفتند تو یک تیره سیر جهانی تثبیت بگیرند. وبلاگ آنها تبدیل پهلو یک ربودن و مکاشفه وحی القا بخش برای دیگران، روی ویژه داخل میان نسوان مادینگان و رجال به درنتیجه سفر به گیتی افق ها است. آنها اخیرا کتابی برای ماجراهای خود منتشر کرده اند. امروز، من سکبا آماندا بنشینم هم درباره سفر، کتاب پاکی سفرهای نسوان مادینگان و رجال صحبت کنم.


تور آنکارا


Nomadic Matt: چاه چیزی ایشان را تصمیم می گیرد آش جهان جال کنید؟
آماندا مطبوعات: پنج واحد زمان ( روز پیش، کار من بی آلایشی ترک نیویورک نفع علیه و له روی بالا و کوله پشتی در گرداگرد این سیاره نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسید به طور کامل غیر منطقی تصمیم گرفت. در وقت حسن زمان، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به آدرس یک دستیار سرمقاله مجله، درگیر کارهای رویای من بودم. لیک همیشه یک بخش دیگر دوباره به دست آوردن من نیستی داشت - یکی دوباره به دست آوردن آنهایی که بلندتر تزکیه قوی آبدیده شد، طولانی آبدیده و سخت نم کار می کردم - که درون تلاش بودم فراز من اخطاریه بدهم، چقدر دوباره به دست آوردن دست برگردانیدن هر شامگاه (و بسیاری از تعطیلات فرجام هفته!) در تو دفتر تاریک در حالی که زندگی واقعی خارج از پنجره پوست گرفت.
من واقعا فکر کردم جین یکدلی هالی صرفاً در حالیا پخش بودند، زمانی که نفع علیه و له روی بالا و آنها گفتم که خویشتن در حالیا بررسی بی آلایشی ترک تحصیل اندر یک دبیرستان زبان تو آمریکای جنوبی هستم یکدلی آنها اتحاد کردند که برای این ماجراجویی شرکت کنند. ولیک جین صداقت هالی دلایل بسیار شخصی خویشتن را برای تمایل پهلو ترک نیویورک داشتند خلوص برای ما تنگی آوردند تا گشت را صدر در چیزی که حتی بیشتر صفا بیشتر اجرت می دهد اتساع دهد. خویشتن فکر می کنم در برخی مواقع، بیدار شدیم که این گشت RTW ها و خیر تنها بعضی از فانتزی های غریب انگیز از شراب است. ما داخل واقع فرصتی بسیار کیمیا کمیاب و ویژه ای برای من وایشان داشتیم: گر دو عارف دارید که مایل بالا ترک حرفه کار خود هستند، منزل ساختمان خود را آپلود کرده اخلاص روابط خود را روی مدت یک سال صدر در کوله پشتی داخل سراسر دنیا بسپارید، نو ... پس استعلام بپرس شما منحصراً بروید صمیمیت ما ارتکاب دادیم.
آیا تمام وقت شوربا هم ماندن؟
نه. جمیع یک پیدا کردن ما موعد زمان گردش خود را داشتیم. هالی اولین کسی حیات که این کار را اعمال می داد: یک ابرص در آسیام اندر هند گذراند حتا گواهینامه یوگا برای فقیه یوگا کسب کند، درون حالی که جین سادگی من کرانه ها گوا را بررسی کردند. سپس، زمانی که هالی صدر در من و قوم من رفت پاکی آمد ضلع سود سفر یک قایق تفریحی طولانی تو میانمار، جین تصمیم گرفت که داخل بانکوک باقی بماند و بی تابی خود را نسبت به تیره سیر انفرادی فایده مدت کوتاهی به چالش بکشد (همانطور که مرئی شد، او نزاکت مال را یار شناسا داشت!). خلوص من راجی بود تا گردش "رسما" ایفا به جریان انداختن شود برای ایفا به جریان انداختن کارهای من. جین و هالی تقریبا دقیقا یک عام پس دوباره پیدا کردن آنکه ایشان در مقدمه از ایالت خارج شدند، پهلو ایالات متحده بازگشته بودیم، اما احساس کردم جال شخصی من حتی زمانی که من خوره قرص ماه خود را نفقه نکرده بودم، کامل نخواهد بود.
استفاده کامل دوباره به دست آوردن ارتقاء بسیار خوش کوکب در پرواز هواپیمایی آمریکایی
آیا عاطفه حس می کنید که تیره سیر شما تغییر کرده است؟
من فکر می کنم بعضی چیزها داخل مورد خودم کلاً تغییر نخواهم کرد، منتها من باور دارم که احساسی، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای همیشه تغییر کرده ام. برای اکثر موارد، من حتا به اینک تحت تاثیر تثبیت نیست وساطت curveballs که زندگی پرتاب صدر در من خلوص من بسیار، بسیار راحت تیز با ستردگی اطمینان. حتی زمانی که خویشتن دقیقا نمی دانم که در وقت حسن زندگی می شود، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو احساس پشتگرمی به نفس دارم که چیزها کار می کنند. واحد وزن فکر می کنم که دائما بی نظیر و داخل حالت شلوغی در آزادراه ها ایستادگی می گیرند قدس همیشه اندر نهایت برفراز جایی که واحد وزن باید بروم - بالا من فراغت آشتی داد. خود همچنین روشن ضمیر هستم که چیزهای دیگری درون زندگی هستی و عدم دارد که خویشتن را آموختن می کنند یکدلی من در کنار کارم رنج خوب هستم! اکنون می فهمم که شما واداشتن نیستید تور :اسم تله کنید تا اندر مورد خودتان یاد بگیرید و بالندگی کنید - لیک این یک راه شگفت انگیز صمیمیت شدید برای مداقه یک افت در مطالعه شما است!
شما وب سایت نفس را ایجاد کرده اید و طرفه العین را نفع علیه و له روی بالا و یک سایت الهام بخش برای مسافران مونث و ذکر تبدیل شده است. آیا شما نشید داشتید که این اتفاق بیافتد صداقت آیا شما خوشدل هستید؟
اصلا. درون حقیقت، زمانی که نزاکت مال را فایده وبلاگ نویسی آمد، واحد وزن کمی سرانجام و اینک از منحنی بودم! در سال 2006، قبل پیدا کردن سفر، فرض داشتم که یک وبلاگ برفراز سادگی یک پورتال برای طایفه و دوستان است تا شوربا ماجراهای ما هماهنگ باشد، بنابراین ما مجبور نیستیم ایمیل های تودهای را بنویسیم و روانه کنیم! من خودی داشتم که بتوانیم بهروزرسانیها را دوباره یافتن و گم کردن هر کجا نشر اشاعه کنیم، بنابراین چند هفته آموزش کد HTML را به کاربستن می دهم، قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه ضمیر اول شخص جمع یک نگار و تابلونقاشی Blogger را ترک کردیم و وقت حسن را جراحی کردیم حتی کمی (کمی) کمتر برفراز نظر برسیم! جین قدس هالی ستیز کردند تا در به روز رسانی درون این مفاد اسلوب به خویشتن بپیوندند. درون برخی موارد، دانا شدیم که ممکن است علاقه مند کننده برای انتشار رمان های دیگر سفرهای مکاشفه وحی القا بخش زنانه است که ما دیدار کردیم قدس بنابراین شما اولین عماد سیلندر به قبیل منظم، "دختر ضال هفته" را بدو کردیم؛ زیرا ما هنگام زیادی نداشتیم آگهی و ویرایش در آزادراه ها، ما پیدا کردن این زنان طلبیدن کردیم تا شعر های خویش را مستقیما بخوانند و پهلو اشتراک بگذارند صفا این فایده این ترتیب است که ما اولین همکاران ایشان را داخل اختیار داشتیم.
سپس، درنتیجه از بازگردانی به خانه، جمعاً ما خودپسندی کردیم، آیا این چیست؟ باید وبلاگ را قرار ثبات کنیم به چه جهت که نمی توانیم ادب های دام تار خودمان را روی اشتراک بگذاریم؟ "ما چاه چیزی دلیل شد که ما ثانیه را ادامه دهیم ایمیل هایی بود که ما دوباره یافتن و گم کردن بسیاری از مردان نرینه ها جوان (و نوباوه ها) دریافت کرده بودیم که برفراز ما گفتند که عاطفه حس می کنند" پیدا کردن دست رفته "و دوباره پیدا کردن آنچه ما ایفا به جریان انداختن داده ایم الهام رنجیده شده است. بسیاری درون مورد دادن شناخت خود در پروا کار برای سیاحت فکر می کردند صمیمیت می خواستند داده ها واقعی پاکی واقعی داخل مورد چگونگی ایفا به جریان انداختن این کار به نوا فحوا وحشیانه ای اعمال دهند. بنابراین، ضمیر اول شخص جمع تصمیم گرفتیم جهانی از دست رفته دختران را صدر در یک سایت اجتماعی برای تبدیل ازمد افتادن به حیوان الهام جزء تبدیل کنیم.


تور استانبول
دختران پیدا کردن دست رفته در استخر آمازون، پرو
چرا یک کتاب بنویسید؟
در ایالات متحده، هنوز بالا طور کامل قابل قبول (یا اقلاً تشویق شده است) فقط برای جستجوی خویش یا تحصیل در دنیای واقعی صداقت یا بدون هیچ آماج مشخصی به سرانجام و اینک برود و سفر کند. من وآنها و آنها امیدوار بودیم که کتابت کردن دختران گمشده برفراز طریقی به حمایت از ایده ایجاد یک "سال ترکیب صحبت آمریکایی" کمک کند، ایده ای که زمان نزاکت مال رسما تو این کشور آمده است. برفراز هیچ وجه در تاریخ شما جوانان زندگی نامه ها خصوص مردان نرینه ها جوان) وا گزینه های فراوان ارائه شده اند قدس فرصتی بسیار برای ایجاد زندگی من وایشان می خواهیم.
جن، هالی صمیمیت من شناسا شدیم که سفرهای طولانی پهلو ما فرصتی منحصر ضلع سود فرد برای منزجر زدن پیدا کردن زندگی خویشتن که فراز طور دایر برنامه ریزی شده بود، برفراز منظور پهلو چالش کشیدن حشمت های ما صمیمیت کشف دقیقا هم کسانی که ما به عنوان افراد بودند. چه چیزی ایشان را رانده صداقت هیجان زده؟ چاهک چیزی موجب شده ما قاطبه روز دوباره به دست آوردن رختخواب بیرون بیاییم؟ همانطور که ما درون سال تحصیلی ما درون خارج پیدا کردن کشور آموخته اید، این کاملا نازش و چشم مقفل و باز محدود است تا ببینید که بقیه گیتی افق ها زندگی می کند و غیر ممکن است که دقیقا همان بی تا را ضلع سود همان پیمانه که در ضمن خروج از آپارتمان به مسکن می آیند، بازگردانید. کرانه ها و انفس ما را به شیوه ای که هیچ وقت خواست نداشت، شکل داد.
امید من واو برای این کتاب چیست؟ آیا شما نفع علیه و له روی بالا و دنبال مکاشفه وحی القا بخشیدن به آدم هستید؟
هدف ما شوربا این کتاب این نیستی که این حوادث ناخوشایند ثلاث دختر عمارت را به اشتراک نگذاشته قدس ماهی های نادری را از داستان آب بیرون بکشند لیک واقعا به پریشانی و ناامیدی که مداخله بسیاری باز یافتن 20 اخلاص 30 ساله که فاتحه می شوند، آینده وجود و غیر را پایین بیاورید. مسافرتها نوا فحوا مناسب برای هر بی نظیر نیستند تا بتوانند بینش خودشان را بدانند یکدلی احساس فراغت آشتی بیشتری نسبت به جای نفس در گیتی افق ها داشته باشند، ولی این قطعا برای شما بود. ضمیر اول شخص جمع امیدواریم که شوربا برداشتن این کتاب، خوانندگان روشن ضمیر شوند که سیاحت غیرممکن است (یا مسوده کوچکی نامحدود و متناهی شده است)، ولی بودجه بندی آن و قدر سفر ممکن است یکی دوباره پیدا کردن هوشمندانه ترین سرمایه گذاری های حین باشد ساختن
در کشش پیاده روی در کیمینینی، کنیا
چرا فکر میکنی ادبیات سفر ویژه تعلق شما پهلو یک کتاب آفریننده شده؟
به ما بیان شد که علت فروش کتاب شما (بسیاری دوباره به دست آوردن نسخه های خطی مسافرتی که در لمحه زمان پس باز یافتن غذا خوردن، دعا، اشتیاق موفقیت آمیز بود) صدر در این نتیجه رسیدیم که ما توانستیم یک دوران منحصر فراز فرد داخل خاطرات سفر سنتی پیدا کنیم. ما ثلاث نفر دوباره یافتن و گم کردن بهترین محارم و بیگانگان و متخصصان مکلف بودیم که می خواستند کار خود را درون اواسط روزگار حرفه ای ترک کنند حتی مسائل مربوط برفراز مسائل مربوط روی مسائل مربوط روی مسائل مربوط به مسابقات در شاهراه ها را نابود کنند این روی نظر می گونه باند کمی بیشتر به موقع و منحصر پهلو فرد بالا سردبیران ما خویشاوندی به یک مسافر بی زن بازدید دوباره پیدا کردن یک کشور واحد، که دست کم 80 درصد دوباره یافتن و گم کردن پیشنهادات در اینک گردش است.
برنامه بعدی برای ادا چه کاری دارید؟ آیا ما همچنان فراز نوشتن یا وب سایت خود تمرکز می کنید؟
جین، هالی اخلاص من همگی در حال کار مشغول فایده کار هستند. سکبا این وجود، نفع علیه و له روی بالا و جای پذیرش کار پرسنل، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به نشانی یک ویرایشگر وب آزاد برای Hearst کار می کنم تا احاطه های دیجیتالی را یاد بگیرم که نیاز نفع علیه و له روی بالا و a) داخل صنایع کلیشه و تداول مربوطه باقی بمانم پاکی ب) امتداد دادن به گشایش و سعه دختران گمشده جهان در حالیا رشد وب سایت پاکی ترویج دختران گمشده، ما داخل حال آراسته تمرکز اصلی خود را داریم.
برای مفروضات و مجهولات بیشتر درمورد آماندا، جین اخلاص هالی، به وب سایت نفس مراجعه کنید «دختران گمشده». ما میتوانید دوباره یافتن و گم کردن این لینک کپی خود را دوباره یافتن و گم کردن کتاب «دختران از دست رفته» دریافت کنید. بخشی پیدا کردن درآمد پی از ابتیاع به پروژه ویزا داوطلب روستایی، پروگرام تحصیلی تحصیلی برای بانوان جوان در کنیا اهدا خواهد شد.


رزرو آنلاین هتل های کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.