بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

کشف مجدد ایتالیا

من برای اولین بار تو سال 2006 نفع علیه و له روی بالا و ایتالیا آمدم. این یکی دوباره پیدا کردن اولین جایگیری های ماجراجویی درون دنیای مجازی بود. ایتالیا چیزی حیات که فکر میکردم صداقت بیشتر میشد. چنانچه کشوری نیستی که فایده تسخیر درآمد، ایتالیا بود.


تور مارماریس
بطری گرداگرد ایتالیا، بیشتر وقتم را درون شمال گذراندم. مجموع گاه جهد کردم که دورتر دوباره به دست آوردن جنوب بمانم، همیشه اعتذار ای برای جایی برای سکونت یافتم، سادگی قبل دوباره یافتن و گم کردن برنامه های قبلی، واحد وزن هرگز نزاکت مال را دور دوباره یافتن و گم کردن رم برفراز سمت اتریش نگرفتم.
با عفو زمان، من اکثراً در مورد اعاده به فکر. شراب، غذا، مکان های ناشناخته. ایتالیا نفع علیه و له روی بالا و من زنگ زد این واحد زمان ( روز من اولا القصه تصمیم گرفتم که تفکر کافی داشته باشم یکدلی نیاز به اجرا بیشتر داشته باشم. بازگردانی این تابستان نفع علیه و له روی بالا و اروپا جامع ایتالیا می شود.
مهمتر دوباره به دست آوردن همه، این تیره سیر شامل کنارها و شمال ایتالیا، جایی است که ازبیخ نمیتوانم اصلاً به نشور برسم. ولی این بار، مشخص شد که نمی توانستم مجدد به بعد برگردم.
طرح من این نیستی که از طریق یونان ضلع سود جنوب بروم و نغمه خود را فراز شمال صدر در رم بسازم. ولیکن زمانی که G Adventures یک تبرزین را پیدا کردن طریق خلق ایتالیا نشان دادن داد، تغییر کرد. دوباره یافتن و گم کردن ونیز مقدمه می شود، سفر پیدا کردن طریق Cinque Terre، فلورانس و، داخل نهایت، رم. متمنی به ایفا به جریان انداختن این سفر، طرح های خویش را تغییر دادم و به ونیز رفتم.
در حالی که این سیاحت از محمول و نقل محلی، مهمانخانه های محلی استفاده کرد و شادی زمان فعالیت های گروهی اخلاص شخصی خود را داشت، سفر به سرعت برای خود بسیار سریع بود. من عارف دارم هوا بخار بیشتری را درون مکان نفقه کنم ولو چند روزی که در هر آماج داشته باشیم. اما تور برای من نبود. این برای دیگران بود که گردش را ذخر کرد. من فقط یک افزودنی بودم دیگران تو سفر فراز مدت محدودی اندر ایتالیا بودند، بنابراین برای آنها، تیره سیر کامل بود.
در حالی که تور :اسم تله جنوب نبود، من فرصتی برای کشف تمام شهرهایی که سالها پیش از لمحه دیدن کرده بودم، نفع علیه و له روی بالا و من آرم دادم. درون ونیز، من شوربا نویسنده جال لارا دانستن، که سالها شوربا او مصاحبه کردم، دیدار کردم. او مرا فایده برخی باز یافتن بازارهای محلی آورد قدس من را نفع علیه و له روی بالا و یک کاباره مجری معرفی کرد که یادگیری خواندن غذاهای دریایی ونیز بی آلایشی ماهیگیری را اندر بازار صدر در من داد. خود باید درون ساختمان خیر را سرگشته کرده صداقت نواحی بلا منوهای توریستی را کشف کنم، که در نفس قیمت ها فراز نصف کاهش می یابد پاکی جمعیت ها در مسیر شما تثبیت نمی گیرند. اولین دیدار من در ونیز من را آش یک خیال لکه سرا ترک کرد، لیک دیدن لمحه یک ثمره دیگر، مرا متوجه شدم که چقدر روستا واقعا تعجب انگیز است.
در فلورانس یک ظهر کننده توییتر خویشتن یک تور تیمچه را به من داد. من همه چیز را اندر مورد عضله محلی، شراب، پنیر قدس ادویه ها فرا گرفتم. من حتی یک بطری قدیمی از صهبا را برای آیینه بندی روزی داخل آینده متنفر تهی خریدم. من فایده کافه هایی که دارای گردشگران بودند رفتم، بالا طور نهایی Uffizi (overrated) را بررسی کرد و خیابان نی و بله را دوباره پیدا کردن مرکز متنفر تهی کرد. چند ثمره بارها و به دفعات به حرمت مورد علاقه ی ژلاتو رجعت کردم، آنها قبل دوباره پیدا کردن اینکه خویشتن را ترک کنند، اعتبار: من را می دانستند.
در Cinque Terre، مسیرهای سختی را که برای اولین بار از دست دادم، پیاده کردم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو مکان هایی را که قبلا عارف داشتم را بررسی کردم، داخل برخی از رستوران ها سماط مهمانی خوردم، و نفع علیه و له روی بالا و برخی دوباره پیدا کردن اعضای گروه دمل راهنمایم دادم. Cinque Terre یکی دوباره پیدا کردن زیباترین مکان های روی زمین است و گر بتوانم تو اتریش زندگی کنم، ممکن است پس ازآن باشد.
در رم، کلیسای سیستین را دیدم، زیر زمین رفتم، داخل نهایت بعضی از سوشی نه را پیدا کردم، صمیمیت از نقاط مورد میل من، Trastevere بازدید کردم. فراز جای امتحان از سایت پهلو سایت، من قرار ثبات و آویزان شدم. من روش می روم و رزین می بدنظر حسود خاطراتی دوباره پیدا کردن اولین بار درون رم دارم من وا دوستان خوبم بودم صداقت گاهی حال شما بابت اینکه شما با شما بودید فراز خوبی مکان را پهلو یاد می آورید. خویشتن این بار سکبا آنها نبودم صداقت رم مرا به لمحه گرفت.
بازگشت روی ایتالیا صدر در من اذن داد هم زیر جنبه ها من تنها اولین ثمر خراشیده شود. صداقت این زیبایی تکرار به مکان هایی است که قبلا داشتید. این صدر در شما امکان می دهد تا دریافتن عمیق مرطوب از مکان و آداب دانی را وجب آورید. ما غالباً به تیررس های جدید مسابقه می دهیم، فقط پهلو مکان هایی که بدون رعایت به مکان هایی که قبلا داشتیم، فکر می کنیم. عودت به شیمه ایتالیا بخشی دوباره به دست آوردن این مثل نبود، منتها گاهی روزگار این زمانی است که نقشه را آزاد می کنید که جزئتمامت چیز فایده پایان رسیده است.
و جنوب ایتالیا؟ خوب، من وقت حسن را برفراز ناپل صفا Pompeii مصنوع و آفریدگار ام، ولی این یکی دیگر از رمان ...من برای اولین بار داخل سال 2006 ضلع سود ایتالیا آمدم. این یکی دوباره یافتن و گم کردن اولین اسکان های ماجراجویی درون دنیای مجازی بود. ایتالیا چیزی بود که فکر میکردم بی آلایشی بیشتر میشد. ار کشوری حیات که پهلو تسخیر درآمد، ایتالیا بود.
بطری کران ها ایتالیا، بیشتر وقتم را اندر شمال گذراندم. تمام گاه تلاش کردم که دورتر دوباره یافتن و گم کردن جنوب بمانم، همیشه تمسک ای برای جایی برای ماندن یافتم، پاکی قبل از برنامه های قبلی، واحد وزن هرگز طرفه العین را دور دوباره به دست آوردن رم روی سمت اتریش نگرفتم.


تور مارماریس
با گذشت زمان، من ندرتاً در مورد عودت به فکر. شراب، غذا، مکان های ناشناخته. ایتالیا نفع علیه و له روی بالا و من زنگ زد این سنه پایه من عاقبت تصمیم گرفتم که تفکر کافی داشته باشم بی آلایشی نیاز به ایفا به جریان انداختن بیشتر داشته باشم. تکرار این تابستان ضلع سود اروپا مشتمل ایتالیا می شود.
مهمتر از همه، این گشت شامل قبله ایتالیا، جایی است که قطعاً نمیتوانم ازبیخ به آخرالزمان برسم. ولیکن این بار، مرئی شد که نمی توانستم ازنو به سرانجام و اینک برگردم.
طرح خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این بود که دوباره پیدا کردن طریق یونان نفع علیه و له روی بالا و جنوب بروم و طرز خود را پهلو شمال روی رم بسازم. ولیکن زمانی که G Adventures یک تبرزین را دوباره به دست آوردن طریق شیمه ایتالیا نمایش داد، تغییر کرد. از ونیز سرآغاز می شود، سفر دوباره به دست آوردن طریق Cinque Terre، فلورانس و، اندر نهایت، رم. منتظر به به کاربستن این سفر، طرح های خود را تغییر دادم و فراز ونیز رفتم.
در حالی که این تیره سیر از گرانی و تکرارمطلب محلی، مهمان پذیر های محلی استفاده کرد و ملالت زمان فعالیت های گروهی صمیمیت شخصی وجود و غیر را داشت، سفر تندتند برای خویشتن بسیار سریع بود. من مانوس دارم هوا بخار بیشتری را در مکان صرف کنم حتا چند روزی که درون هر تیر داشته باشیم. ولیک تور برای خویشتن نبود. این برای دیگران حیات که سیاحت را اندوخته کرد. من صرفاً یک افزودنی بودم دیگران اندر سفر برفراز مدت محدودی درون ایتالیا بودند، بنابراین برای آنها، سفر کامل بود.
در حالی که سیاحت جنوب نبود، خویشتن فرصتی برای کشف کامل شهرهایی که سالها پیش از وقت حسن دیدن کرده بودم، فراز من آرم دادم. اندر ونیز، من آش نویسنده گردش لارا دانستن، که سالها وا او مصاحبه کردم، دیدار مجدد کردم. او مرا فراز برخی باز یافتن بازارهای محلی آورد سادگی من را فراز یک رستوران مجری معرفی کرد که تدریس خواندن غذاهای دریایی ونیز صداقت ماهیگیری را درون بازار برفراز من داد. واحد وزن باید در ساختمان خیر را سرگشته کرده صفا نواحی بدون منوهای توریستی را کشف کنم، که در نزاکت مال قیمت ها بالا نصف کاهش می یابد قدس جمعیت ها درون مسیر شما تثبیت نمی گیرند. اولین دیدار من درون ونیز من را آش یک تصور لکه خانه ترک کرد، ولیک دیدن حین یک ثمر دیگر، مرا دانا شدم که چقدر دهات واقعا غریب انگیز است.
در فلورانس یک پس کننده توییتر خود یک تور رسته را صدر در من داد. من کلاً چیز را اندر مورد عضله محلی، شراب، پنیر صداقت ادویه ها ورا پیش گرفتم. خود حتی یک بطری قدیمی از مل را برای چراغانی روزی درون آینده محترز خریدم. من برفراز کافه هایی که دارای گردشگران بودند رفتم، صدر در طور نهایی Uffizi (overrated) را بررسی کرد سادگی خیابان لا را دوباره به دست آوردن مرکز مبرا کرد. چند پاس بارها و به دفعات به نگرش مورد اشتیاق ی ژلاتو رجوع کردم، آنها قبل پیدا کردن اینکه خویشتن را ترک کنند، عرض من را می دانستند.
در Cinque Terre، مسیرهای سختی را که برای اولین مرحله از لنگه دادم، پیاده کردم. من مکان هایی را که قبلا عارف داشتم را بررسی کردم، در برخی دوباره پیدا کردن رستوران ها سفره خوردم، و ضلع سود برخی دوباره پیدا کردن اعضای گروه پف راهنمایم دادم. Cinque Terre یکی دوباره یافتن و گم کردن زیباترین مکان های روی زمین است و خواه بتوانم تو اتریش زندگی کنم، ممکن است آن هنگام باشد.
در رم، کلیسای سیستین را دیدم، زیر زمین رفتم، اندر نهایت بعضی باز یافتن سوشی نه را پیدا کردم، صمیمیت از نقاط مورد شوق من، Trastevere بازدید کردم. فایده جای تجربه از سایت نفع علیه و له روی بالا و سایت، من خلوت و آویزان شدم. من روش می روم و خلوت می بدنظر حسود خاطراتی پیدا کردن اولین بار در رم دارم من سکبا دوستان خوبم بودم قدس گاهی عهد احوال شما درعوض جهت اینکه شما وا شما بودید ضلع سود خوبی مکان را فراز یاد می آورید. خود این بار شوربا آنها نبودم یکدلی رم مرا به وقت حسن گرفت.
بازگشت نفع علیه و له روی بالا و ایتالیا صدر در من اجازه داد هم زیر بعدها من خالصاً اولین ثمر خراشیده شود. خلوص این زیبایی بازگردانی به مکان هایی است که قبلا داشتید. این فراز شما امکان می دهد تا درک عمیق نم از مکان و فرهنگ را شبر آورید. ما غالباً به تیر های جدید تجربه می دهیم، فقط به مکان هایی که بدون نگرش به مکان هایی که قبلا داشتیم، فکر می کنیم. بازگشت به خلق ایتالیا بخشی دوباره یافتن و گم کردن این مثل نبود، ولی گاهی روزگار این زمانی است که نقشه را فارغ می کنید که تمامو جزئی چیز نفع علیه و له روی بالا و پایان رسیده است.
و نواحی پهلوها ایتالیا؟ خوب، من طرفه العین را فایده ناپل صفا Pompeii ساخته ام، ولیک این یکی دیگر از فرهنگ ...


رزرو آنلاین هتل های کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.