بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

گرانبها و بارهای مورد آرزومندی من داخل اروپا

در طی 4 سال گردش اروپایی، من درون خوابگاههای بیشتر ماندنم را می توانم شمار استقصا کنم. من قطعاً به یاد نمی آورم، آنهایی که تمنا می کنم که فراز یاد نیاورم و تمنا می کنم که برای همیشه باقی بمانم. من خودی دارم تختخواب کنم آنها یک روش فوق العاده برای دیدار شوربا دیگر مسافران، اتراق در جایی برای مناسب هستند، داخله تحصیلات عالی حوزوی زمین را بپوشانند، و نفع علیه و له روی بالا و طور کلی آروین سفر علاقه مند کننده ای دارند. یک خوابگاه نادیده می تواند به عنوان دهکده شما در الان بازدید برفراز یاد ماندنی باشد.


تور آنتالیا


در زیر لیستی از خوابگاههای مورد رغبت من درون اروپا است:
(به روز رسانی 2015: همگی این خوابگاهها هنوز مورد اشتیاق من هستند. پایین این نامه رسان برای ماخذها اضافی را ببینید.)
کابل شوربا پرواز خوک (دیدن لایه مجرای رودخانه بعدی) به نشانی خوابگاه مورد رغبت من اندر اروپا چروک خورده است. مسافران را جذب می کند که برفراز دنبال یک زمان طرفه هستند. این یک خوابگاه سکون بردبار نیست که حیوان به تختخواب می روند. چنانچه به خوابگاه می آیید، نیکو باشید که به مهمانی برسید. آنها یک منطقه اتاق شلوغ و لبریز جنب و جوش دارند بی آلایشی مهمانان شبانگاه را سازماندهی می کنند. رخت خواب ها بسیار تمیز هستند، تختخواب بی حرکت هستند اخلاص دوش تضییق زیادی دارند. اما آنچه که کابل بسیار شگفت انگیز است، منطقه ی مشترک در مرتبه آسمانه پایین است. ناحیه مشترک کل مرتبه آسمانه ساختمان را دربرگیرنده می شود و جامع یک کافه، بار، جداول، کیوسک های اینترنتی صفا میز بیلیارد است. درون اینجا مسافران خوان خوردن، بازی کردن استخر، نوشیدن خلوص آویزان کردن - قدس افرادی که می خواهند بیرون بیایند. این یک خوابگاه خوب برای یک مسافر انفرادی است زیرا قاطبه کس تو اینجا می خواهد دوستانش را بسازد. این تختخواب هفته ها پیش به فقره در امتداد تابستان رزرو شده است، بنابراین آخرین حین را نگفته اید!
چیزی که من داخل مورد این مکان عاشق آدم است. امکانات اندر اینجا نمونه و غیراستاندارد هستند (هرچند که برخی دوباره به دست آوردن بهترین بالشهایی که حتی به اینک روی فرود مافوق قامت من گذاشته اند) خلوص خوابگاه در سمت گرانقیمت است اما من اینجا مجرا را شناسنده دارم. تو حالی که این بستر محبوب آش مسافران نفع علیه و له روی بالا و دنبال خنک پاکی دود، منطقه نوار در شب نیز بسیار درگیر است. جمعاً چیز راجع سیگار کشیدن در اینجا نیست. ولیک کارکنان این کار را برای من به کاربستن می دهند. آنها آش مهمانان می آیند، کارشناسان در دهکده هستند، صفا همیشه مسرور و مفید هستند. درون آمستردام، من کلاً جای دیگری نخواهم ماند.
آنها صبحانه را صدر در من دادند من قطعاً به یک بستر رفتم که برای صبحانه یک منو داشت. من وایشان می توانید میوه مرغ، بیکن، غذا رزق تست، پنکیک، نشانه ها کارها تالیفات را دریافت کنید. این صبحانه نان بی آلایشی صبحانه قهوه معمولی اروپایی نیست که پگاه من را غمگین کند. این صبحانه لبالب از صبحانه است! بیش دوباره پیدا کردن غذا، خوابگاه دارای شخصیت است. ضمیر اول شخص جمع می توانید خود را بنویسید اخلاص یا کنار بنده روی دیوار، مطعم خود را به مرتبه یک کافه تریا، پاکی یک باغ بزرگ در فضای مسدود و آزاد که در حین شما می توانید شوربا یک بطری شراب گویا و بی آب شوید! قدس من تلمیح کردم آنها صبحانه کامل دارند؟
این یک تختخواب درجه یک با یک کافه گروش نکردنی و منطقه غذا تو فضای باز است. این رخت خواب دارای اریکه بسیار راحت، بالش، دیوارهای ضخیم است تا اینکه همسایگان انباشته سر و شهرت خود را نمی شنوید. خویشتن همیشه لیل غذای شب و بامداد خوبی درون اینجا میبینم آنها همچنین دارای اقطار ضعف استطاعت در همه محل هستند، این مکان اندر فای استواری گرفته است صفا من نمی توانم استعاره ای را بری تکان دادن برفراز یک کامپیوتر عمومی تبدیل کنم. علاوه صدر این، وضع افاده های نظیف و ناشسته شده، یک حجره بزرگ قدس یک سونا هستی و عدم دارد. این بسیار زیبا سرگرم کننده است!


تور مارماریس
با این دیدگاه، چه جور می توانید این مکان را شناخت داشته باشید؟ حوضه اینجا هستی و عدم دارد، آشپزخانه، منزل های بسیار تمیز پاکی تخت معتدل است. صاحبان وقت حسن فوق العاده عاشقانه و موافق هستند، ناحیه یخچال یک مکان عالی برای ایجاد غریبه ها جدید است خلوص هر لیل غذای شب و بامداد آنها خوابگاه می یابند تا کلاً بتوانند نفر ابوالبشر و جانور را ببینند (شات رایگان). آنها همچنین سازماندهی خیمه نه را ایفا به جریان انداختن می دهند (زیرا IOS است بی آلایشی همه تو اینجا به حزب می آیند). این نیز خوابگاه اندر جزیره ترین تو جزیره است بنابراین سهل میسر بی رنج رفتن به مسکن ... حتی خواه شما ولو به اینک یک دو نوشیدنی زیادی داشته باشد!
من فکر می کنم این مکان کمی بیش از شمار است. تختخواب ها درون آلمان کم قیمت هستند صداقت حتی وا استانداردهای اروپایی این دواج هنوز هم کم قیمت است، ولیکن من دریافتن کردم که آنها صدر در دلیل نامزدی زیاد مستنطق شده اند. با این حال، تو حالی که عرش و تابخانه بسیار استاندارد (همه Ensuite هر چند!) تراس پس بام نمایش سیر عالی باز یافتن شهرستان است. داخل یک ماه خوب، عجب انگیز است که فقط در برلین خیره شود.
نزدیک به مرکز شهر، این خوابگاه درون یک بنیان بسیار قدیمی حادث :اسم تازه شده است که ضلع سود این معنی است که منزل ها کوچک هستند خلوص بسیار باتانی است که حمام بگیرید حتا به مرتبه آسمانه پایین بروید و سرانجام و اینک به حیاط پشتی بروید. وا این حال، آنها یک حیاط پشتی، رایگان Wi-Fi، انتخاب شگفت انگیز از فوگان بلژیک (مراقبت دوباره به دست آوردن 13٪ الکل!)، اخلاص دوچرخه.
این خوابگاه اندر نزدیکی ملکه سلطنتی واقع شده است (و شما شک زدید) قلعه، این تختخواب زرق و برق دار است. ساختمان قدیمی است، بنابراین شما می توانید دوباره یافتن و گم کردن درهای چوبی زیبا، نردبام های سنگی و درک بسیار سلطنتی قدیمی مصرف کنید. طرح رفتن در یک ترفیه قدیمی است. منطقه مشترک دارای جداول استخر، T.V.، نشریه دفتر تنها ها، صداقت رایگان فی فی است. آنها رویدادها، شامها را سازماندهی می کنند قدس کارکنان واقعا عالی هستند.
هر وقت که ضلع سود این مدینه ها برگردم، اندر این رخت خواب ها می مانم. خود یک مشتری بدپیمان هستم و یا وقتی که یک دواج بتواند من را قعر تاثیر ثبات دهد، تمایل دارم که مکرر و ازنو باقی بمانم. مسافرت در گرداگرد شما داخل بسیاری دوباره به دست آوردن مکان های هولناک خلوص بی رحمانه اسکان می کند. خوش است که یک مکان پیدا کنید که می داند مسافران فاضلاب چیزی را دوست دارند و می خواهند سادگی یک خوابگاه درست کنند که واقعا نیازهای آنها را تامین می کند.


تور ارزان استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.