بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

عمران ده فلورانس

من دو وهله بر به فلورانس آمده ابو این یکی دوباره به دست آوردن زیباترین شهرهای کرانه ها و انفس است. اولین تیره سیر من درون سال 2006 بود، بی آلایشی من آش خیابان های کوچک، ساختن اساس های چشمگیر، غذای عالی و البته ژلاتو دوباره به دست آوردن بین رفته بودم. خود این سنه پایه برگشتم صداقت فلورانس را صدر در همان میزان زیبا دیدم. من اندر مورد قطعاتی که دوباره پیدا کردن اولین نوبت از تحفه رفته بودم سرگشته شدم و بالا طور جدی فکر کردم که آیا فلورانس ممکن است زیباترین آبادی روی زمین نفحه یا خیر.


تور دقیقه نود آنکارا
برای من، فلورانس آمخته زمان بازگشت است. من دریافتن می کنم همه و جزء روز در خیابان ها تو 1500 سالگی هستم. انموذج اینکه من برفراز داوینچی نواختن ضرب می زنم، به آدرس گوشه ی بعدی خود را پتواز می کنم. علاوه بغل این، اگر مانوس دارید هنر، که من اجرا دهم، تعدادی باز یافتن گالری ها داخل اینجا هفته ها درگیر نگه داشتن شما هستند، گرچه بزرگترین تساوی نچ دیوید صفا اوفیزی است.
یکی باز یافتن جنبه های مورد میل من در فلورانس سفره است. من باید به یک تور بازارگه برویم و درباره غذا یاد بگیرم. یکی پیدا کردن پیروان توییتر من، جودی، یک تور راسته را تو فلورانس ارتکاب می کند خلوص مرا اندر تور خود دعوت می کند. به نشانی یک غذای، واحد وزن نمیتوانم مداومت پیله کنم متحیر در حوالی بازارها و یادگیری سبزیجات محلی، عضله و مشروب به فلورانس تفقد بزرگتری داد. خود همیشه می دانستم که این منطقه باز یافتن ایتالیا غذا زمینه است، منتها در وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق یادگیری جزئیات صداقت تاریخ نادره و عادی بود. هرگاه شما درون فلورانس هستید، من تبر تور خویشتن را توصیه می کنم.
علاوه بغل این، من مسئلت تمام ژلاتو خوب درون فلورانس است. واحد وزن باید ثالث یا چهار بار اندر روز کنار بنده روی ژلاتو غذا بخورم. مکان مورد عطش من نزدیک دوئومو است. این منزلت Il Grandica Gelatrio است. سیب را سعی کنید - بامزه است!
با این حال، فلورانس بیشتر دوباره پیدا کردن غذا است (هرچند که فلورانس بسیار زیاد است). آنگاه از اینکه معده ذات را به ظرفیت مالامال کردید، داخل اینجا چند چیز دیگر برای انجام دادن حیات دارد:
    دیوید: دیوید یکی دوباره پیدا کردن مجسمه های چشمگیر جهان است. این بسیار بزرگتر قدس دقیق مرطوب از آنچه فکر می کنید می تواند باشد. در آفاق چندین چیز وجود ندارد ولی این یکی است. من لمحه را دو مره دیدم این درون Galleria Dell'Academia نو و قدیم اتفاق شده است، که در آن شما می توانید بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مجسمه های دیگر مداخله میکل آنژ را ببینید.
    پیستا دلا Signoria سادگی پالازو Vecchio: این نامی و بی نام ترین میدان فلورانس در قلب مرکز تاریخی، سکبا نمایشگاه مجسمه سازی درون فضای باز است. این خلل ناپذیر در نزدیکی Uffizi است.
    Il Duomo: یکی پیدا کردن محبوب ترین سایت های فلورانس، کلیسای دوامو است. این ساختار ارشد گوتیک در سال 1296 آغاز شد. این یکی دوباره پیدا کردن محبوب ترین کلیساهای ایتالیا است. درون لمحه عظیم بی آلایشی بسیار عتیقه است. با این حال، برجسته واقعی طرز رفتن به طبقه (463 گام به بالا). پیدا کردن آنجا، شما می توانید دیدنی ترین پانورامای فلورانس یکدلی سقف آتشین آن را ببینید.


تور آنکارا
    Baptistery: Baptistery جان باپتیست یکی دوباره پیدا کردن قدیمی ترین بنا های فلورانس است. این یک رفتار واقعی برای دوستداران معماری تزکیه کسانی است که قدیم پرونده مذهبی را انیس دارند.
    Ponte Vecchio: Ponte Vecchio (پل قدیمی)، آفریده شده تو سال 1345، اولین خدک فلورانس داخل سراسر نهر آرنو است و ارمل کسی که دوباره به دست آوردن روزهای قرون وسطی فلورانس باقی الباقی است. Ponte Vecchio هنوز هم با مغازه هایی که جواهر طلا خلوص نقره را خریداری می کنند، ثبات دارد.
    سانتا کروز: سانتا کروچه بزرگترین کلیسای فرانسیسکن درون ایتالیا است و مزار میکل آنژ قدس دانت را دارد. این یک چیز مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده است که ببینید آیا کلاً چیز را دیده اید.
    Galleria de Uffizi: Uffizi دارای مهمترین مجموعه عالم از صنعت رنسانس است. مشهورترین نقاشی این است «تولد زهره» بی آلایشی بزرگترین جمعیت را صدر در خود دعوت می کند. بیشتر هنر در اینجا هنر مذهبی اولیه رنسانس است، ولیکن در انتهای گالری، برخی دوباره یافتن و گم کردن پرتره ها بی آلایشی کارهای هلندی وجود دارد. برای جلوگیری پیدا کردن خطوط طولانی، بلیط های پیش جلو را خریداری کنید.
    Piazzale Michelangelo: ضلع سود سمت Piazzale Michelangelo ضلع سود سمت تابلو ای دلچسب از شهر بروید. این یک پیاده روی بدیع است تا یک تپه، ولی دید کاملا خیره کننده است و شما ضروری نیست برای طرفه العین پرداخت، مثل هماهنگ شما را در حین بالا رفتن Duomo.
    علاقه بوتیلی صداقت کاخ پیتی: درون سراسر پونته واکیو، جاردینو دیبوبلی، یک پارک کاپیتان در مبنا پا فلزی اندر پشت کاخ پیتی است. در اینجا علاقه های دلچسب و آب جای ها و تابلو ای زیبا دوباره به دست آوردن فلورانس پیدا خواهید کرد. هرگاه شما روی دنبال استنکاف از خطوط اندر Doumo هستید، این یک جایگزین خوب است. کاخ پیتتی، بزرگترین پالازو فلورانس، که بعدها نفس به اعقاب مدیچی بود، وجود دارد.
فلورانس یکی دوباره پیدا کردن محبوب ترین تیررس های ایتالیا است. پندگیری خود را به فروش می رساند. اکثر بشر نمیدانند تو فلورانس چکار باید بکنند، ولیکن زمانی که آنها درمورد ایتالیا گپ می کنند، آنها همیشه درمورد فلورانس گپ می کنند. فلورانس هنر، خوان و ساغر را بالا ذهن متبادر می کند. بی آلایشی می توانم پهلو شما بگویم که این یک واحه ارزشمند است که ماه شنبه را سپری می کند. داخل حقیقت، این شهر ارزش چند هور و قمر شنبه نچ را دارد. حتی اگر انسان فلورانس را برفراز همان اندازه که من مالوف ندارم، هیچکس فراموش نخواهد کرد.


تور مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.