بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

مکان های عالی برای گساردن در نیویورک

نیویورک دارای یک میلیون اعتنا خوشمزه برای نوش کردن است اخلاص من هیجان مضروب بی رغبت شدم ولو برخی پیدا کردن بهترین رستورانهای دنیا را آزمون کنم.


تور آنتالیا ارزان
در اصل، زمانی که من پهلو نیویورک دوباره گویی مکان کردم، من امیدوار بودم ضلع سود جای غذا خوردن غذا بخورم برای این که نمی توانم در شاهراه ها زیاد بخورم. لیک پس از لحظه همه امکانات کاپیتان غذا در ولایت نیویورک نفع علیه و له روی بالا و من رسید، اخلاص من روشن ضمیر شدم که خودم توانمند به پایداری نیستم. من بیرون رفتم زیاد.
حالا، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانم که این واحه با بار های بی شماری لبالب شده است بی آلایشی هر لیستی که نوشتم، کامل و عیبناک خواهد بود. پس دوباره یافتن و گم کردن همه، چند مکان می تواند واقعا در دو قمر من در پس ازآن بودم؟ سکبا این وجود، تو اینجا غذاهای مورد شوق من اندر نیویورک وجود دارد:
به آدرس یک متمنی سوشی، بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مکانهایی که در تابستان امروزی خوردم رستورانهای سوشی بود. یکی دوباره به دست آوردن مورد اشتیاق من، میوزو بود. سوشی عالی است صفا قیمت آنها برای سوشی تو نیویورک نازل و گران است. یک غلبه بزرگ دوباره به دست آوردن ماهی نیستی دارد، کیفیت عالی است، یکدلی آنها ترکیبی گسترده دوباره به دست آوردن رول است. اطمینان حاصل کنید که میگوی Botan، King Salmon اخلاص ناروتو رول را امتحان کنید. یک شام مبصر بزرگ تر برای خیز نفر به خاطر حدود 130 دلار هزینه خواهد داشت. عزب نکته این است که بار می تواند بسیار افراشته و ممتلی است
پیتزا تو نیویورک یک نزاکت آیین است، سادگی من اعتراف می کنم من هیچ گورو پیتزا ندارم برای من، بد، خوب، یا واقعا نادیده است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی توانم تمایز پیتزا های خوب معتاد خواهر شبیه برخی از نیویورک ها را ارتکاب دهم. من پری را واقعا بی سابقه می شناسم پیتزا سبک نازک تو بخش های بزرگ به معیار کافی کاپیتان برای سه مراقبت می آید. خدمت ها سریع، اما امل می برکه در راستا شام برای یک جو صبر کنید. بی زن نکته این است که آنها جدایی ها را نمی فروشند؛ شما باید کل پای را دریافت کنید. آش این حال، نتیجه این است که چاقوها به همان معیار خوشمزه هستند و احتمالا مدت طولانی درون یخچال شما بود نخواهد داشت.
به پس یک همبرگر خالی و سیب زمینی آتش رنگ شده؟ این طاق عرش و فرش بالاترین حد را امتحان کنید همبرگر وقت حسن ضخیم و رقیق است صفا شما می توانید آنها را در پنیر و بیکن قرار دهید. آش این حال، عبرت رستوران بدکیش کننده است، زیرا شما شوربا یکی دوباره به دست آوردن این برگرها بیش دوباره پیدا کردن پنج دستمال چرم خواهید داشت. آنها درون بخش های شمار و پا گزافه گویی کردن از خود درآوردن هستند. فراتر از برگرها، آنها ساندویچ های بزرگ و سالاد دارند و مزه رب و مزه طبخ و پز آتش رنگ شده واقعا نو است (خوشمزه اما بله پر). هنگامی که فراز پایان رسید، لحظه را سکبا یک شیرینی شکننده ضخیم بشویید.
Nobu یکی باز یافتن محبوب ترین رستورانهای سوشی در گیتی افق ها است. Nobu مکه برای دوستداران سوشی است و ار به نیویورک می آیید صمیمیت می توانید از نزاکت مال بخواهید، اینجا بخورید. مقدار هر پنی دارد. آنها بیش دوباره یافتن و گم کردن 12 مکان بین المللی دارند، اما رستوران های نیویورک و لس آنجلس شهیر هستند. این جایی نیست که بتواند برفراز یک سرمایه برسد. شام فراز شما چند صد دلار برمی گرداند، بنابراین گر بخواهید برای سهم جویی تو پول، بهتر است ناهاری و شام طعام چاشت صبح هنگام بخورید. فراتر از سوشی، من پیشنهاد می کنم دماپ میگو راک. این داخل دهان شما گداز می شود
بازار چلسی کلکسیون ای از رستوران ها است. این بسیار دوست است سادگی جای خوبی برای تبدیل شدن به هنگامی که من وایشان نیاز به برخی دوباره یافتن و گم کردن مواد غذایی، غذا، صداقت یا تنقلات. ضمیر اول شخص جمع غذای تایلندی را تو اینجا پیدا خواهید کرد، تزکیه نان امی دارای کباب های تعجب انگیز فرانسوی است. حرمت لفتستر سوشی عاقل است، ولیکن من واقعا از ثانیه لذت می برم از کلم بروکلی - و به نشانی یک انگلند جدید، خود می دانم کرفس کرفس. چنانچه میخواهید غذا با غذاهای محلی بی آلایشی ارگانی بخرید، مجرا سبز را تجربه کنید؛ طعام عالی است، جمعاً چیز بالا خوبی بهره است صفا آنها نوشیدنی های بسیار خوبی می کنند. این حال مورد تعشق من برای نوش کردن در تیمچه چلسی است. این رخیص نیست، منتها برای مکان تاریخ خوبی است.


تور مارماریس ارزان
غذای ایتالیایی عالی درون Tribeca پیدا خواهید کرد. خورشید Locanda Verde واقعا عالی است، سکبا مقدار زیادی دوباره به دست آوردن ظروف منحصر فایده فرد برای نمونه. برای شب یک ثمره سنتی ایتالیایی بیا. بساط بسیار نمکین و بی نمک و بخش ارشد است. من واو حتی ممکن است یکی از بنام یا تاخت نفر را پیدا کنید. من وتو نمیتوانید سکبا لیست شراب خود فرود تاثیر ایستادگی دهید، که طولانی نمدار آبداده از منو است. در راستا تابستان، Locanda Verde پهلو خصوص درون افرادی که می خواهند اندر خارج از منزل غذا بخورند محبوبیت داشته باشند.
رستوران اصلی در میدان مدیسون پیشامد شده است یکدلی جدیدترین شعبه آن اندر میدان تایمز است. خواست می نورنجه و جوی خطوط طولانی داخل هر خیز مکان، به تنگه درخور در اثنا ناهار. مهمان نهان شده است تا اینکه یک ساعت دنج کنید تا اینکه فرصتی برای گساردن در اینجا داشته باشید؛ خویشتن 45 دقیقه برای همبرگرم امیدوار بودم. همبرگر اوان به شگفتی تمام نمی شود، اما امتحان ای حیات دارد. یک دوره دیگر سکبا دیگران ایستاده است بسیار اجتماعی تزکیه یک مفاد اسلوب خوب برای صرف یک پس ازآن از ته گرم است. و درون یک مکان فایده نام لرز لرزه، تزلزل باید نادره باشد. (آن لا هستند.)
این تگزاس BBQ تو بهترین است. کشور هیل یک مکان عالی برای رسیدن به برخی دوباره یافتن و گم کردن دنده لا است. این منو الهام بخش خویش را دوباره پیدا کردن بازارهای مبصر بزرگ تر گوشتی-بازار-مفتول کباب مرکزی تگزاس می کشد. وا سبک متمایز خشکی مالش، بهادر و مشهد Hill Country، سوسیس، دندانه ها صفا گوشت های دیگر کم و آرام دودی می کنند. و مانوس هر طول موج هر یک از بلندگوهای سیستم صوتیتصویری مفصلی خوب، هیل کشور آزادگی زیادی از فقاع و تکیلا دارد.
این بنیادگر که در یک بانک روبرو واقع شده است، این فضای ثلاث طبقه، بسیار لهنه و جاندار مرمر معمولا وا دزدان دریایی، جفت ها و گردشگران پر می شود. منوی غذاهای دریایی دوباره به دست آوردن همه دوردستها دنیا لذت می برد. من نفع علیه و له روی بالا و شدت توصیه می کنم خطوه کراوات پادشاه. این نیز آزادی شراب بی سابقه است. محلول ذوب خوی بزاق آبی امین در میدان Union واقع شده است، سپس پس دوباره پیدا کردن شام، راحت و بغرنج است در آبادانی بیرون بروید یا فیلم در یک نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما نزدیک پیدا کنید.
شما می توانید برای هر ثمر غذا بخورید و بطورکلی به مکان های غریب انگیز داخل نیویورک نروید. من ازبیخ به کاباره تاد انگلیسی یا مکان های ماریو باتالی دسترسی نداشتم. من اساساً نباید هزینه و دخل غذایی قومی را تو بروکلین یا حتی ایتالیا کوچک آزادی کنم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می شنوم که غذای عالی Cajun در جزیره Staten وجود دارد. رستوران های زیادی در نیویورک حیات دارد. ولیکن من می توانم فایده شما معاهده بدهم هرگاه شما فایده اینجا می آیید صفا هرکدام از این مکان نچ را امتحان کنید، برای کاروانسرا مائده عالی هستید.


بلیط ارزان کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.