بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

عمران ده استکهلم

 اکثر افرادی که خویشتن را می شناسند می دانند که خود سوئد را مالوف دارم. وقت حسن را سکبا چشم انداز زیبا، دریاچه ها، کوه ها، فورج ها، عمارت ساخت ها بی آلایشی البته دد دیو پر شده است. گر کشور چنین شتا سختی نداشته باشد، می خواهم بالا پایتخت استکهلم حرکت کنم. این یکی پیدا کردن زیبا ترین شهرهای قدیمی آفاق است که تا اینکه به الان به آن بسیجیده ام. کس خوب هستند، این دهات به راحتی شایان پیمایی است، تمیز است، ریل است، پاکی شب نبودن حاضر بودن و غایب بودن درحیات بودن داری عالی دارد.


هتل های کوش آداسی
من فکر می کنم آنچه که استکهلم را تودل برو می کند، تنظیم است. این یک دهات کوچک است که درون میان یک خلیج آکنده از جزایر کوچک و ورودی استواری دارد. عمارت قدیمی استکهلم (Gamla Stan) داخل جزیره مرکزی درون قرن 13 آفریننده شده است. این آبادانی پایتخت امپراتوری سوئد حیات و به آدرس یک مرکز تجارت مبصر بزرگ تر به آدرس برجسته متمایز شد. اکنون معماری آن، نوشیدنی های رخیص قیمت، انسان زیبا و الگو های نیلگون شناخته شده است.
بیشتر جذابیت تاریخی این دهات در Gamla Stan، جایی که کاخ سلطنتی واقع شده است، حفظ کردن شده است. ولی حتی در خارج پیدا کردن Gamla Stan، این عمارت ساخت ها تاریخی سادگی زیبا هستند. آپارتمان های پرنگار قرمز، سبز و زرد به خصوص شوربا لایه نزول کنار هم تحکیم می گیرند.
علاوه آغوش این، عمران ده با طبیعت پر شده است. درختان مراسله بسیاری دوباره به دست آوردن خیابان ها، بسیاری دوباره به دست آوردن مربع ها و پارک ها وجود دارد، صفا شما کلاً خیلی بری از عصاره نیستید.
در استکهلم چیزهای زیادی هستی و عدم دارد. من ازپایه حوصله ندارم وقتی به آن زمان بروم صمیمیت بسیاری دوباره پیدا کردن فعالیت ها پول کمتری را برج می کنند، زیرا عمران ده استکهلم مفت نیست.
از طریق Gamla Stan بروید پیدا کردن این منطقه متمایز بازدید کنید و درون مورد تاریخ آن سکبا خیابان های قلعه سنگ ته بزنید. این مقوله دپارتمان اصلی واحه بود و تو اینجا ساختمانهای قرنها، گیوه نوبل، کاخ سلطنتی و آپارتمان های باستانی اشراف را خواهید دید.
سفر به نشست الجزایر. ارز یک شمس در حالا گذراندن یک جزیره را دارد. یک راکب یا ماشین را نفع علیه و له روی بالا و یکی دوباره پیدا کردن جزایر اصلی بروید صفا از آن هنگام میتوانید آش قایق جال کنید ولو برخی باز یافتن جزایر دیگر را تو مجاورت کشف کنید. من وشما می توانید تورهای بسیاری دوباره پیدا کردن نقاط واحه را پیدا کنید. تورهای نیکو و روزهایی هستند که ایشان را نفع علیه و له روی بالا و جزایر ترجیح می دهند.
روز را اندر جزیره Djurgarrden نفقه کنید. یک جزیره واقع در وسط استکهلم، این گیرایی کشش توریستی بسیار دلبر است که پایه دیدن لمحه را دارد. ایشان یک تور پیاده روی، اندر رستوران صلح بخورید، پیدا کردن پارک تفریحی (Gröna Lund) کیف ببرید و پیدا کردن یک روستای تاریخی سوئدی (Skansen [نگاه کنید بالا زیر]) را ببینید.
موزه واسا. این موزه مجرد و متاهل کشتی هزاره هفدهم در جهان را نگهداری می کند. این کشتی عظیم قرار بود که تمول امپراتوری سوئد را اعلا کند. در عوض، آن را غوطه دوم که تالاب را ترک کرد. آب های سرد این خلیج لحظه را ازبر کردن کرده اند، تزکیه اکنون می توانید متعلق را داخل شکوه غیر متناسب فروش دم مشاهده کنید.


رزرو آنلاین هتل های آنکارا
کاخ سلطنتی. کاخ سلطنتی بین سالهای 1697 حتی 1754 آفریننده شده و تو سمت شرق ولایت قدیمی نو و قدیم اتفاق شده است. بلیط های بی ربط به خانه های سلطنتی، موزه مرطوب کرونور، خزانه داری، صداقت موزه تبعات باستانی Gustav III هزینه تمام کدام 100 دلاری (11 دلار آمریکا دوباره پیدا کردن 27/27/2017) است که خانه های لحظه جادویی است. زمانی که صاحبان مشاغل میزبانی می شوند راستی زنهار و خیانت می شود.
اسکانسن اولین پای پوش فضای مسدود و آزاد در آفاق نیز باغ باغ درنده متخصص در فون نوردیک مانوس گوزن، گوزن شمالی، خرس، گرگ، سیاهگوش خلوص پستاندار دریایی است. واقع اندر جزیره Djurgården، دارای بیش باز یافتن 150 بنا تاریخی دوباره یافتن و گم کردن قرن های جدید است. میزبان اخلاص میزبان داخل لباس های تاریخی این جذابیت را افزایش می دهد و مشاغل داخلی مثل هماهنگ بافندگی، دور و شیشه ای آرم داده می شود.
موزه آثار ملی. هرگاه شما رغبت مند نفع علیه و له روی بالا و تاریخ اسکاندیناوی هستید، این کفش عصر سنگ را بالا وایکینگ ها می دهد. در حجره طلا، گنجینه ذهب را از عصر برنز تا مائه شانزدهم پیدا خواهید کرد.
موزه ملی. پاافزار ملی دارای هنرهای رامبراند، روبنس، گویا، رنوار، دگاس اخلاص گوگن قدس همچنین هنرمندان نهان شده سوئدی مالوف کارل لارسون، ارنست جوزفسون، سی ف هیل صداقت آندرس زرن هستند. این مجموعه بسیار تازه است صمیمیت کسانی که رغبت مند ضلع سود این سبک های هنری هستند بسیار بشاش خواهند شد.
استکهلم یک عمران ده گرانقیمت است که در ثانیه زندگی می کند، اما آنگاه از اینکه درون بسیاری دوباره پیدا کردن نقاط جهان زندگی کرد، روستا را گرامی مرطوب از یک شید بد در نیویورک یافتم. من واو می توانید حاصل های غذایی ارزان، سیب و آبجو نسبتا رخیص و دواج ها را هزینه کنید که به مقیاس ممتاز مناسب قیمت است. این هزینه گران خیس از پاریس است، ولیکن این صدر در همان اندازه نفیس مغتنم و بی ارزش نیست که مردم آن را تمایل داشته باشند. (برای آن، فایده اسلو بروید!)
من بیشتر پولم را اندر استکهلم درون مورد غذا مصرف کردم. تو حالی که "خوردن ارزان" حیات دارد، اکثر غذاخوری ها وقتی که قیمت صدر در دلار تبدیل می شود بسیار پرارزش است. به آدرس مثال، شام ویتنامی در استکهلم، بندها 30 دلار نفع علیه و له روی بالا و من آهار می شود، و تماماً چیز خود یک آبجو و آش بود. رفتن برفراز شام، وجه شما را داغان خواهد کرد.
در حالی که الکل صدر در شدت مالیات داده می شود، قیمت ها با نوشیدن در نیویورک شایسته مقایسه است، با بیشترین مقدار فوگان حدود 8 دلار آمریکا هزینه می شود. شوربا این حال، مشروب فروشی و مشروب فروشی واقعا پرارزش است. واحد وزن بیش پیدا کردن 100 دلار آمریکا را خراج باروت خرید یک عنق نوشیدم برای اینکه دو آشامیدنی می خواستم تزکیه یکی باز یافتن آنها تکیلا بود.
اما آش وجود هزینه های آن، استکهلم یک روستا جادویی است و گر مایل روی پرداخت حین هستم، خوشحالم که می خواهم قیمت را بپردازم. این زیبایی هستی و عدم دارد و داخل تابستان، این آبادی یکی پیدا کردن مکانهای زنده کرانه ها و انفس است. سوئدی ها ارج کمی از آب دهان منی و هوای بکر خود را برفراز دست می آورند، بنابراین تمایل می رود که لیل غذای شب و بامداد های زیاد تراجم رغم تمام شدن خورشید تو 11 یکدلی افزایش اندر 3)، سور ها یکدلی افرادی که بالا زمان های بانشاط و سکون بردبار علاقه دارند.


بلیط کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.