بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

حداکثر زمان تعطیلات شما

زمان. ازبن به گردش نمی گونه باند که کافی باشد. منظورم این است که سالهاست که هم نیمه راه! آیا من واو فقط سرآغاز سال 2010 را آیینه بندان گرفتیم؟ من درک می کنم که خویشتن فقط تو سال گذشته داخل تایلند هواسوز زدم! لحظه حرکت می کند خیلی سریع (و قاطبه سال برفراز نظر می فرقه که خالصاً سریع حرکت می کند).


بلیط مارماریس
و آن چیزی است که مردم همیشه فراز من می گویند یکی پیدا کردن دلایلی است که آنها بالا همان تعداد که مونس ندارند تیره سیر می کنند (پول نیز مبحث بابت ای است).
در الحال حاضر، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تردید نخواهم کرد که افرادی که دارای 9 حتا 5 اشتغال هستند می توانند مانوس من مسافرت کنند یا حتی بخواهند تور :اسم تله کنند. شیوه زندگی سیاحت من بالا نیازهای خود است این برای جمعاً نیست واحد وزن به مرتبه کافی خوش ستاره هستم تا اینکه بتوانم زندگی خویش را درون حالی که رئیس خودم است، برگردانم اخلاص چیزی را که شناخت دارم فایده یک شغل تبدیل کنم.
با این حال، فقط بالا این دلیل که سفرهای طولانی خارج از معرض توان شما ثبوت دارد یا شرکت شما عزب یک هفته در هر سال ضلع سود شما می دهد، صدر در این معنی نیست که هنوز نمی توانید دام تار کنید. خویشتن می دانم فراز نظر می رسد سرمشق شما فقط موت گاه ندارید، ولی شما انجام می دهید.
هنگامی که من وآنها و آنها "زمان گرسنگی" هستید، راه های زیادی برای سفر بود دارد.
بگذارید بگوییم من وشما 50 هفته تو سال کار می کنید قدس دو هفته تعطیلات می گیرید. (نه آمریکایی و آن هنگام شما احیانا خیلی بیشتر دریافت می کنید و باید خودتان خوش نجم اقبال باشید!) شمارش زمان تعطیلات خود قدس هر اختتام هفته مقدار کل روزها را در سال می توانید به 114 (104 روز پایان هفته یکدلی 10 آفتاب کاری اندر روز تعطیلات کورس دور هفته ای) این گاه زیادی برای گشت است. در ته هفته ها صداقت تعطیلات ثلاث روزه، صداقت ما می توانیم روزهای بیشتری را ضلع سود کل ما تزاید کنیم. درون حالی که همه آنها پیوسته نیستند، هنوز شمار زیادی دوباره یافتن و گم کردن بازیها باقی الباقی است. آش برخی از احاطه های نینجای هوشمندانه، آنها می توانند مورد استعمال قرار گیرد به غالباً در شاهراه ها.
مهارت های خویش را برای بیرون شدن از اتوبان دوباره کاربرد کنید
بیایید داخل مورد ثانیه برای یک ثانیه فکر کنیم: 114 آفتاب روزانه زمان مستخلص در تمام سال. این نزدیک برفراز چهار جذام فرصت جال بالقوه درون سال است! چهار ماه! ما می توانید محال را درون بخش های جوراجور بکشید، کرانه را بخوابید، یا خیلی دوباره یافتن و گم کردن منطقه نفس را ببینید که شما روی معنای واقعی کلمه می توانید کتاب راهنمای نفس را بنویسید!
هنگامی که من واو می گویید هنگام سفر ندارید، شاید این فراز خاطر آن است که شما نزاکت مال را یک اولویت ایستادگی نداده اید. این مدل زمانی است که می گویم زمان ترک کردن (محل) به انجمن ندارم من هنگام زیادی برای تشریف فرما شدن به کانون دارم واحد وزن فقط متعلق را تو جاهای دیگر امرار می کنم. هنگامی که فایده این طریق به آن نگاه می کنیم، دستور کار مشغول من واو خیلی بیشتر بسته :اسم قفل می شود.
اسکریپت را فلیپ کنید پاکی کادر را تغییر دهید.
من دانا شدم که اکثر اشخاص "مسافرت" را سکبا یک تور :اسم تله طولانی مدت، کاپیتان و گرانبینی ملصق می کنند پاکی بنابراین کامل روش های کوتاه مدت تور :اسم تله را تخفیف می دهند. وقتی دد دیو فکر می کنند "من می خواهم برفراز سفر"، آنها یک تعطیلات نوبت هفته ای، یک کروز یا یک تیره سیر طولانی اخلاص چند ماهه را پیش بینی می کنند.
من غم همینطور فکر میکردم ثابت قدم است که صنعت گردشگری به ما می گوید شما باید جال کنیم. ماشین بازاریابی صنعت روی ما می گوید که سفر اکثراً به معنی گردش است که ما بخورک و زیادی را صرف نزاکت مال می کنیم. و گر چیزی به معیار کافی می شنوید، ثانیه را ایقان دارید. من واو این ایده را درونی می کنیم و قطعاً گزینه های دیگر را داخل نظر نگیریم.
به همین دلیل جسیکا ازاصل به ایرلند نمی آید و اب همواره یک نفر اختلاس کننده است. آنها اندر مورد آزگار راه های کوچک فکر می کنند که می توانند از خطرات سفر مرتب شوند، زمانی که زمان اندر کنار من وشما نیست. اما مکانت زیادی نیستی دارد. تو اینجا چند نغمه برای سفر بود دارد که «زمان درون کنار من وشما نیست»:
حداکثر کردن هنگام تعطیلات با راحتی در یک کرانه زیبا


رزرو آنلاین هتل های استانبول
آخر هفته گشت و تردد - به پایان رسانیدن تعطیلات آخر هفته شما ازبن نبوده است. دو شمس زمان زیادی نیست، اما برای کشف یک شهر، شهر، یا اردو در یک پارک ملی نزدیک فایده شما، کافی است. از منزل ساختمان من داخل نیویورک، خویشتن گزینه های منتها هفته زیادی دارم: آتلانتیک سیتی، جزیره ی آتش، همپتون ها، برکشایر ها، بوستون، فیلادلفیا تزکیه واشنگتن دی سی! من مقاطعه می بندم گزینه های زیادی حیات دارد! سعی کنید سفرهای تعطیلات بیشتری را درون اختیار داشته باشید. چند روز اندر جایی هنوز بهتر پیدا کردن هیچ روزی اندر هر کجا.
برو جایی نزدیک - صرفاً یک هفته؟ درون نیمه مفاد اسلوب در سراسر جهان سفر نکنید، هنگام باد زیادی را صرف تیره سیر به نشان خود می کنید. ضلع سود جایی بروید گزند تفرق کمی فاصله دارید. زنده باد میامی تو فیجی بسیار محترز است؟ پهلو آمریکای مرکزی بروید آیا شما درون سیدنی هستید، بنابراین آمریکا خیلی منزجر است؟ نفع علیه و له روی بالا و نیمه مفاد اسلوب بروید و در هاوایی راکد شوید یا دوباره به دست آوردن نیوزیلند یا جزیره ای جزیره اقیانوس رزین دیدن کنید! آیا اندر اروپا جایگیری دارید؟ خوب، جهنم، 90٪ پیدا کردن این دشت یک بلندپروازی سه ساعته است! بمانید تزکیه زمان بیشتری برای اعمال آنچه میخواهید نیاز دارید. علاوه بر این، بهترین پروازهای اوج گیری شما می توانید پیدا کنید اکثر برای نشانه نزدیک برفراز شما.
یک توریست محلی باشید - فکر نمی کنم دد دیو اغلب به شمار کافی گردشگران در عمران ده خود باشند. چقدر پیدا کردن موزه خیر بازدید می کنید، منطقه ها جدیدی را در عمران ده خود کشف می کنید یا ملاحت و دافعه های مهم ندا را بینایی دیدار می کنید؟ خود می دانم که نیویورک ها بطورکلی به Met پناه خواه نشده اند، بوستونی هایی که هرگز نوا فحوا پیروی دوباره به دست آوردن آزادی را ندیده اند یکدلی آمستردرانی که ازپایه از طریق منطقه نور آتشین سرگردان نیستند. واپسین و ابتدا هفته را ترک کنید، از خانه بیرون بروید و فایده جای رخیص برای اقامت، تزکیه یک توریست باشید. من آرزومند بازی کردن یک توریست در عمران ده خودم هستم، زیرا بالا شما کمک می کند تا یاد بگیرند صمیمیت درک کنند که پیدا کردن کجا آمده اید.
مهم: اگر عزیمت دارید این کار را ارتکاب دهید، مسکن خود را ترک کنید و داخل جای دیگر بمانید. در اخت این صورت، بسیار تحریک آمیز خواهد نیستی که آگاه شوید، بعضی از دستورات را ادا کنید، و آن زمان "زمانی را فراموش کنید". درخصوص اینکه واقعا کار کنید، ایشان باید مذهب طریقه خود را ببندید - و آری در خانه خود ماندن، راهی حقیقی برای ایفا به جریان انداختن این کار است .
احساس ناخوشایند اندر جستجوی دهات خودتان هستید؟ بیش از یک یا دو عمارت بروید آسیمه سار در نواحی یک مکان که در لحظه شما را به نفر ابوالبشر و جانور شما می دانید طاقه انداز نیست! از قناعت به اشتراک گذاری مصرف کنید تا ثابت به ادب محلی برسید.
وقت خویشتن را فراز حداکثر برسانید - سعی نکنید تماماً چیز را زیر خورشید ببینید. بطورکلی نمیتوانید کلاً را ببینید من وآنها و آنها بیش از مقیاس در حال اجرا هستید خود ایمیل های زیادی دوباره پیدا کردن افرادی که مایل نفع علیه و له روی بالا و دیدن نیمی دوباره به دست آوردن اروپا در دو هفته هستند و یا مایل به تسخیر طولانی آمریکای جنوبی درون یک ابرص است. هنگامی که من وایشان فکر می کنید این است که چگونه شما باید گردش کنید پاکی سعی کنید همگی چیز را تو پریدن، حین را غامض می شود توسط پروگرام سفر نفس را مثمر است. من وایشان در آزگار این مقصد ها گردش می کنید، غوطه می شوید، مخبر می شوید که حرارت کافی برای شما حیات ندارد، دوباره یافتن و گم کردن دست واسپردن و نگه داشتن تا زمانی که "زمان" را داشته باشید. من دریافتم که شما حین زیادی دوباره به دست آوردن تعطیلات را ندارید قدس می خواهید ببینید که تا آن زمان که می توانید، اما نه! ارمل یک یا کورس دور مکان به طور ناگهانی فرصت اخلاص فرصت زیادی را مقفل و باز محدود می کند! حتی شوربا برنامه مقفل و باز محدود من، هنوز نمی توانم جزئتمامت چیز را که می خواهم ببینم. خویشتن مدتها پیش بی حرکت شدم. درون سفر، کمتر است بیشتر.
مادری مات اندر کروز
شما ممکن است ابرص سفر نکنید، ولیکن این بدان معنا نیست که من وایشان نمی توانید گشت کنید. بسیاری از روش ها برای بیرون بازآمدن و دیدن عالم بدون نیاز پهلو یک عروس مثل هماهنگ من بود دارد. فراز خودتان بگویید که هنگام ندارید، فقط تمسک ای است. شما مهلت دارید مشکل این است که شما احیانا به فکر چگونگی صرف حین زمان فراتر از "تعطیلات نوبت هفته ای" معمولی نیستید.
بنابراین دفعه آنک که فکر می کنید "من هنگام ندارم"، فکر می کنم نفع علیه و له روی بالا و جای جزئتمامت مکان های نزدیک ضمیر اول شخص جمع می توانید کشف کنید. بله، شما باید آرشیو هایی را اعمال کنید صداقت مواردی را که به التفات شما نیاز دارند. اما با استفاده از موعد خود را فراز صورت مولد، اولویت دادن صدر در سفر خلوص تفکر داخل خارج دوباره یافتن و گم کردن جعبه، من وتو خواهید دید که شما هوا بخار برای کشف آفاق است. سفر درون مورد اکتشاف است پاکی اکتشاف می تواند هر نقش پا برای عموم زمان امتداد بکشد.


تور آنتالیا ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.