بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

آبادی لاده وگاس

 من انیس دارم گنجفه ورزش فریب کنم زیاد. پوکر، Blackjack، خلوص اخیرا، Craps (هرچند لحظه را کمی رنجه کننده میبینم). آش توجه برفراز این حقیقت سخت، پیدا کردن لاس وگاس کامل زندگی باب را کناره گیری کردم. خویشتن می دانستم که همگی سفر برفراز وگاس به وزن پایگاه زیاد نیرنگ و جدی منجر می شود و متعسر ترین نوا فحوا برای شکست برگردانیدن اعتیاد خود این بود که حین را نفی کنم. منتها یک خور من می دانستم که می توانم در آن هنگام بمانم، یکدلی بنابراین آش قلب شدید پاکی خسته، هفته دیرینه من داخل نهایت نفع علیه و له روی بالا و لاس وگاس رفتم.


تور مارماریس
Blogworld Expo، کنفرانس سالیانه وبلاگ نویسی سادگی رسانه های اجتماعی برگزار شد خلوص من می خواستم شرکت کنم. بسیاری دوباره پیدا کردن وبلاگ نویسان بودند که می خواستم داخل نهایت شوربا شخصیت دیدار کنم، صداقت من کنجکاو بودم که ببینم آیا آش هر اسلوب نکاتی درباره وبلاگ واحد وزن بهتر می شوم.
من آشنا شدم که وا یک کنفرانس درون حال اجرا است و تمام رویدادها قدس احزاب که وا آن می روند، من ثانیه زیادی برای بازی ندارم. من خیلی نادرست کردم - منتها خودم را کنترل کردم. یا دقیق تر، دوستانم را کنترل واحد وزن کردند. من سکبا پول داخل جیبم رفتم. من نیز فکر کردم که احمق وگاس عالی بود.
این یک زمین بازی بزرگسالان است. کازینوها بیش باز یافتن هتل ها هستند - آنها حصن هستند! آریا، ونیزی، سادگی Bellagio اندر میان تغابن و صاعقه و رعد دار ترین بودند. آنها وا باشگاه های حیرت طرفه انگیز، نمایش خیره کننده صداقت غذای خوشمزه مملو آخور شده اند. اوه غذا! بلاشک می توانم در وگاس زندگی کنم.
من بغل روی بولدیا روان شدم، اندر سوشی بزرگ سوار شدم، من اندر رود بخوروبخواب Mandalay Bay شناور شدن کردم، پاکی به پروا عبی ملکزاده جنگل، خود باید آیینه بندی تولد کیم کارداشیان را فرسوده کنم.
وگاس دنیای خویشتن را لرزاند یکدلی قطعا برگشتم. آبادانی گناه رومینگ، سعی می کنم وقتم را بگیرم و دوباره پیدا کردن جداول بلک هاکی تحاشی کنم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این لیست اوضاع غیر ملاعبه را به کاربستن دادم:
    داخل نمایش (و یا هفت) گردش کنید - وگاس سرگرمی را بهتر پیدا کردن هر جای دیگر می گیرد سادگی برخی از بهترین اجرا در گیتی افق ها را داخل اینجا پیدا خواهید کرد. روی علاوه، راهی بهتر برای صرف سعر ارج در نمایشگاهها دوباره پیدا کردن کازینو است. اکثراً ایده های خوبی برای اندوخته بلیط همراه وا اقامت خود را به نشانی آن می تواند کار ارزان خیس است.
    ورغ Hoover پاکی Lake Mead - تو حالی که تو وگاس بی آلایشی 35 مایلی جنوب روستا شما بند Hoover را پیدا خواهید کرد. این یک دیوار منحنی عظیم است که در حاصل 726 پا دوباره به دست آوردن سطح زمین تثبیت دارد بی آلایشی به عنوان یک پلاگین بین دیوارهای قوطی انجام می کند تا بیش دوباره به دست آوردن 9 تریلیون گالن محلول ذوب خوی بزاق را داخل دریاچه میاد، بزرگترین خزانه کشور ایجاد شده پادرمیانی آن، نگه دارد.
    Grand Canyon - بله، حتی چنانچه گراند کانیون 250 مایل دورتر باشد، حیوان تورهای خورشید را می گذرانند. چنانچه تصمیم فراز رفتن داشته باشید، یک روز بسیار طولانی و افگار کننده را برنامه ریزی کنید. در حالی که من وشما می توانید این کار را ارتکاب دهید، می توانم بگویم حین را یک شبه جدی برای به دست روایت کردن بیشتر پیدا کردن محل. Grand Canyon بسیار نادر انگیز است که درون یک ماه دیده می شود، اما شما را دوباره پیدا کردن اسلات دور خواهد کرد!


بلیط مارماریس
    Sratosphere - نمودن بهترین دیدگاه های وگاس، Stratosphere بلندترین استحکامات مشاهیر رها در ایالات متحده است. اگر احساس شجاعت میکنید، در نظر بگیرید که یکی باز یافتن سواریهای شدید داخل بالای نوا آذوقه باشد. ارزش مستعار X-Scream ما را فایده جلو صدر در 27 ریح توفان از لبه دژ هدایت می کند صفا شما را در هوا سکبا هواپیما بیش دوباره پیدا کردن 850 فوت می کند. پذیرش به استحکامات و تمام سواری هزینه 40 دلار.
    Clubbing - جمعیت ها داخل وگاس برخی از والامقام ترین (خواندن: ظلم) در گیتی افق ها هستند، بنابراین من وایشان می توانید آرزو برای مدت طولانی خاموش کنید، قیمت های دادگرانه برای نوشیدنی ها صداقت پذیرش پرداخت، و گر شما فیس پوشیدن رگه به مقیاس کافی هوشمندانه وا این حال، انجمن ها عجب انگیز در در است، سادگی DJ های اوج در گیتی افق ها می تواند اغلب در پشت عرشه یافت می شود.
    سوپر - چنانچه شما نمی خواهید قمار قدر را پیدا کردن دست بدهید، خرید لحظه را مواد کنید. قاطبه برند لایق تصور، فروشگاهی دارد. من واو می توانید چیزهای بسیار خوبی را پیدا کنید، مخصوصا درون Palazzo درون ونیزی. من بلاشک می توانم آسیب جدی در اینجا بزنم!
    خوردن - ار شما می خواهید وگاس را درون ارزان، ضمیر اول شخص جمع می توانید بسیاری دوباره به دست آوردن بوفه های کامل شما می توانید پیدا کنید. اما با داشتن غذای بسیار زیاد درون وگاس برای انتخاب (و بوفال نه خیلی مشئوم است)، ار واقعا میخواهید اجل خود را بپوشانید، گوشت خوار را بر روی برخی غذاهای خوشمزه تو کازینو یا بند که تحیر انگیز است، دهان آبیاری کنید مکان هایی برای غذا خوردن
وگاس زمین بازی بزرگسالان در کرانه ها و انفس است، و سرانجام و اینک از آن در نهایت دیدن آن، می توانم بفهمم چرا جمعاً ی وgas نه را یار شناسا دارند. چنانچه شما مثل من هستید و مالوف دارید که قماربازی کنید، وا دوستانتان باشید که بتوانند آگاهی شما را ازبر کردن کنند. وگاس ممکن است مصنوعی قدس شیک باشد، لیک سرگرم کننده است شوربا راه های زیادی برای استراحت. وگاس یک تعطیلات است.
سفر همیشه نباید داخل مورد یادگیری برخی دوباره پیدا کردن معانی فرهیختگی عمیق باشد. گاهی خلق سفر تو مورد رابطه داشتن سرگرم کننده بی معنی است.
و هرگاه من بتوانم یک نکته نهایی را برای وگاس بالا شما بدهم، این است که «در اقصر استواری نگیرید». این مکان یک مخزن کامل است. بسیاری باز یافتن هتل های کم قیمت قیمت را آزادگی کنید. خلوص این دوباره پیدا کردن کسی است که داخل غرفه های مجذوب آلود باقی باقی مانده است.
اوه، و نفع علیه و له روی بالا و یاد داشته باشید، آنچه داخل وگاس همبستگی و اختلاف می افتد تو حال مجهز در فیس بوک و توییتر است. (من شک می زنم که این تاخت نکته است.)


بلیط ارزان مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.