بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

برای اینکه دختران باید بالا جنوب شرقی آسیا بروند؟

 تصمیم نفع علیه و له روی بالا و رفتن فراز یک سیاحت انفرادی می تواند تهدید کننده باشد. گاهی دوران این برگزینی همیشه نیست؛ پس دوباره به دست آوردن همه، همیشه مشکل نیست که کسی را موظف کن حتی کشتی را با شما پر کند یکدلی تعطیلات طولانی را طی کند. آش این حال، تیره سیر انفرادی می تواند واقعا هیجان انگیز باشد، قدس من نمی توانم دوباره پیدا کردن یک مکان بهتر برای سفر ابتدا خود نفع علیه و له روی بالا و جز نیمروز جهات شرقی آسیا فکر کنم. غامض است که شوربا بودجه، شوربا دیگران معاینه بررسی کنید و پیدا کردن مکان روی مکان تیره سیر کنید. ار شما یک زن هستید و روی دنبال یک مکان عالی برای رفتن پهلو تنهایی، نواحی پهلوها شرقی آسیا کامل است.


بلیط آنکارا ارزان
یکی دوباره به دست آوردن کمبودهای اندر مورد دام تار انفرادی این است که تمایل دارد گرانتر شود. به آدرس مثال، کسی برای نفع علیه و له روی بالا و اشتراک ارزیابی کردن یک خانه هتل آش یا برای تقسیم سواری کابین ندارد. ولی در مقایسه شوربا دنیای غرب، کنارها و شمال شرقی آسیا ارزان است! سپرده به سبک سفر شما باید بتوانید 20 حتا 30 دلار تو روز زندگی کنید. در کمترین آفتاب من اندر آسیای نواحی پهلوها شرقی، من تنها 7 دلار برای توقف و غذا داخل لائوس نفقه کردم. خلوص اگر قصد دارید دست کم یک خوره قرص ماه در نواحی یک ولایت بمانید، می توانید یک خانه را شوربا نرخ بسیار کم استجاره کنید.
شما می توانید توشه و بازگفت عمومی را برفراز تقریبا هر نشان حمل کنید. ها و خیر تنها برفراز طور گسترده اندر دسترس است، بلکه خود نیز نفس را نسبتا ساکن آسوده در نظاره می گیرم. اکثر راکب ها تهویه هژیر و بد هستند، و اگر شما راکب شبانه را داخل اختیار دارید، راکب های صابران آور چیز است.
من فراز یاد داشته باشید اولین سیاحت اتوبوس خود را داخل جنوب آسیا دوباره یافتن و گم کردن سمی رپ، کامبوج ولو باتامبنگ بود. بلیط خود را در یک نمایندگی عامل مسافرتی در نواحی گوشه ای باز یافتن هتل من خریدم قدس آنها گفتند: "شرکت اتوبوس تو هتل من وآنها و آنها 30 دقیقه قبل دوباره به دست آوردن خروج من وتو را غلبه خواهد کرد." من از گارد گرفتم پاکی فکر کردم، "چه؟ منظورم این نیست که مجبور نیستم یک تاکسی را بگیرم یا کیسه های واحد وزن را برفراز ایستگاه راکب ببرم؟ من واداشتن نیستم اندر مورد گم دمده شدن و پیدا کردن اتوبوس کم قیمت برای تشریف بردن نگران باشم؟ این استثنایی است "بیشتر موعد ها ما می توانید یک مسافر(خودرو را ذخیره کنید که داخل هتل شما را برگزینی کند.
به استثنای اینکه شما واقعا تلاشی برای باز یافتن بین مشغول شدن مسیر خدشه و رد یا سرمایه گذاری داخل یک آبادی که بی قید و ضمان است، گردشگران را داخل همه محل ببینید. خویشتن این را به نشانی یک برخه قطعی برای اولین مرحله سفر انفرادی تو نظر می گیرم. من وایشان نباید هیچ مشکلی را وا مسافرین دیگر درون مهمانها سادگی یا داخل اطراف آبادانی داشته باشید. آری تنها مانوس داشتنی است به هم دشنام دادن هر حال، چاهک کسی می خواهد آش دیوار آجری تکلم کند؟) اما شما احتمالا مسافران دیگر را نیز برای پیوستن بالا شما برای دیدن گشت و گذشتن مرور یا شام یا نوشیدن داخل شب
من فکر می کنم این نیز قابل وقع است که کلیشه ای از مسافران من وتو ممکن است اندر SE آسیا بازدید است. همه و جزء جایی که رفتم، یک شیوه توریستی متفاوت پیدا کردم. خویشتن مسافران کرانه آسیا را بیشتر اجتماعی می دانم بی آلایشی بیشتر از یک حرمت "سختی سفر، ساده تر" است. فراز ندرت ضیف شما داخل خوابگاه ضمیر اول شخص جمع نشسته اخلاص یا انفرادی است. بله، قدر زیادی مسافر فایده تنهایی صدر در جنوب آسیا می روند، ولی آنها می خواهند یکدلی سریعا با دیگران معاینه بررسی می کنند.


بلیط آنتالیا ارزان
در حالی که جرمی نیستی دارد - همانطور که تقریبا اندر همه مکان بنگاه اثر در آفاق وجود دارد - وقتی اندر آسیای کنارها و شمال شرقی عاطفه حس امنیت می کنم بسیار عاطفه حس امنیت می کنم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو اقدامات احتیاطی معیار را انجام می دهم، ولیک من نمی ترسم خودم را بجوشانم یا مشروب فروشی و واگفت عمومی کنم. خود شبها بیرون می آیم بی آلایشی با کس محلی ربط برقرار نمی کنم. ایمنی کلیدی است به نشانی یک تونل زن، و من عاطفه حس می کنم همانطور که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به خانه برگشتم، به همان اندازه مطمئن و ناامن است. ار به همگی نوع دزدیدن دست بزنید، خود می توانم بگویم که این اکثراً توسط یکی پیدا کردن مسافرین داخل مهمان ضمیر اول شخص جمع است. حتی زمانی که مستقیما اندر ساعت 3 صبح در ناحیه بته پوکت نباشید، همه چیز پابرجا خواهد شد. مترقب نباشید، اقدامات احتیاطی عادی سادگی معمول را ادا دهید.
اگر شما ضلع سود دنبال واقعا شیرجه رفتن روی یک مکان کاملا متفاوت است، نیمروز جهات شرقی آسیا ناامید خواهد شد. احیانا چیزهای مورد تعشق من در مورد این بخش پیدا کردن جهان، مخارج غذایی خیابانی صفا بهداشتی یکدلی برخی پیدا کردن دوستداران ترین ناس محلی در جهان است. فرعی نیست که شما سکبا یک محلی که انگلیسی کشکی را می داند (همانطور که اندر یک ترن سوار 10 ساعته بودم) ارتباط می گیرم؛ آنها طبق معمول میخواهند آش شما پیوستگی برقرار کنند. در حالی که من داخل یک روستای لائوس بودم، صدر در یک خداوندگار رستوران گفتم که می خواهم در عادات الهی برای رهبان شرکت کنم. او بامداد روز آنوقت 5:30 عشا من را به آپارتمان اش فراخوانی کرد و برنج را برفراز من عدالت تا نفع علیه و له روی بالا و راهبان بفرستد و برای این تشریفات بودایی شیوه خوبی داشته باشد. اکثر بشر محلی درون آسیای جنوب شرقی صدر در من یک وسیله اندام خانواده روال کرده اند. اندر صورتی که هدف شما این است که به فرهنگ غرق شوید، خواه در وضع جنبه برخی از عادات یا رویداد دوباره یافتن و گم کردن محلی بخواهید، شما کشاندن نیستید راحت و بغرنج تلاش کنید. احتمالا شما برای شرکت اندر این رسوم دعوت می شوید (حتی در رسوم عروسی).
اگر برای اولین وهله بر یک گشت انفرادی داشته باشید، نواحی پهلوها شرقی آسیا جای خوبی برای شروع است. به آدرس یک Backpacker زن، من دوست دارم که من تو اینجا دریافتن امنیت، می توانید سکبا بودجه، صفا دیدار آش دیگر افراد. این ترکیب عالی زمانی است که خویشتن می توانم طولانی این چیزها را نفع علیه و له روی بالا و دست آورم اخلاص همچنین فرهنگ های غریب انگیز را کشف کنم.
لورا واکر این وب سایت را، A Wandering Sole، اعمال می کند. او برای خویش هفت ساله در سراسر جهان گنجانیده است بی آلایشی تنها درعوض جهت اینکه او یک بکر است، نمی ترسد. من وآنها و آنها می توانید راهنمایی های تیره سیر بیشتری را دوباره به دست آوردن وب سایت خود دریافت کنید صداقت یا هر مهر دیگر برای بررسی بیشتر رمان های خود نفع علیه و له روی بالا و اینجا برگردید.


بلیط ارزان مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.