بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

پارک ملی کائوتیکا کاستاریکا

ساحل کارائیب کاستاریکا معمولا درون دو مکان قرار دارد: جنگلهای آمازون مثل هماهنگ Torteugero اندر شمال سادگی پارک کرانه / کناره ور Puerto Viejo درون جنوب. اما سفر به ساحل کارائیب، یکی دوباره پیدا کردن مکان هایی هستی و عدم که من آشنا داشتم: Cahuita. مرزها اسنان یک ساعت درون شمال پورتوویجو اندر ساحل جنوبی کارائیب، این ایستگاه دلبر برای بسیاری باز یافتن مسافران است، ولیک در نزدیکی دوردستها دیگر در استمرار ساحل لمحه به وزن پایگاه کافی شلوغ نیست. اکثر مسافرین دوباره پیدا کردن پارک ملی سکبا همین اعتبار: بازدید می کنند. این دهکده بسیار کوچک است، با بیشتر کافه ها صفا مهمان ها، لوکس فروشی ها صداقت کافه های تبر نیست.


هتل های کوش آداسی
و پارک؟ پارک تحیر انگیز است:
متاسفانه، روزی که دیدم، بسیاری از مسیرهای پیاده روی به محرک بارش ذهاب و سیلابی راستی زنهار و خیانت شد. (من کورس دور روز شروع اینجا را درون داخل آپارتمان به دلیل بارندگی 24 ساعته برج کردم!) مسیر از شهر Cahuita تا اینکه انتهای دیگر پارک 8 کیلومتر است. وقتی رفتم، ارمل 2 کیلومتر فاتحه باز شد. این هنوز رنج کافی وجود که در یک عراق زیبا بچرخد، میمون ها، میوه ها، میگوها سفید، عجیب صفا غریب پرندگان و تذکره های بینظیر را ببینید. یا وقتی که من دیدم که در یک ناحیه نزدیک نفع علیه و له روی بالا و شهر، من منحصراً می توانید تخیل کنید که نفس را آشنا بیشتر تو داخل، دور دوباره پیدا کردن اکثر ناس است.
اطلاعات کاربردی
ساعات کار: پارک دوباره به دست آوردن ساعت 6 فجر تا 5 بعدازظهر مقفل و باز محدود است.
هزینه: پارک رایگان است، لیک آنها تقاضا کمک های مالی می کنند.
گرفتن آنجا: می توانید یک اتوبوس دوباره به دست آوردن سان خوزه یا پورتو ویجو بگیرید. اتوبوس دوباره به دست آوردن سان José ثغور $ 4 دلار تو حالی که $ 1.25 دوباره یافتن و گم کردن Puerto Viejo است.
خوردن: من فقط خیز مکان را پیدا کردم که واقعا در عمران ده دوست داشتم. کافه Choco Latte خبز تازه ماهر شده، صبحانه های بزرگ، ساندویچ های مسن تر و کهتر و قهوه است. دومین محلی "سودا" (رستوران ارزان) درون وسط ولایت Riconita de Sabor بود. غذای محلی ارشد فقط برای یک دلار یا دو.
اگر شما ضلع سود سمت ساحل پهلو سمت پورتو ویجو می روید، در چند روز روی Cahuita راکد شوید. داخل حالی که کناره ور ممکن است خیلی نیکو و باشد، پیاده روی خلوص حیات وحش بسیار بهتر است. چنانچه زمان این موعد محدودی داخل این جال نداشته باشم دیگر بیشتر نخواهم ماند.
برنامه ریزی سفر فایده آمریکای مرکزی
بهترین راهنمایی های سفر آمریکای مرکزی را برفراز دست آورید یکدلی همچنین این کیت Starter Travel رایگان برای شما گسیل می شود.
کیت starter رایگان ضمیر اول شخص جمع شامل:


ساحل کارائیب کاستاریکا معمولا تو دو مکان ثبوت دارد: جنگلهای آمازون اخت Torteugero در شمال صداقت پارک ساحل / کرانه Puerto Viejo داخل جنوب. ولیکن سفر پهلو ساحل کارائیب، یکی از مکان هایی هستی و عدم که من یار شناسا داشتم: Cahuita. بندها یک ساعت در شمال پورتوویجو اندر ساحل جنوبی کارائیب، این ایستگاه یار برای بسیاری دوباره پیدا کردن مسافران است، لیک در نزدیکی دوردستها دیگر در ادامه ساحل لحظه به کیل کافی جمعیت نیست. اکثر مسافرین دوباره به دست آوردن پارک ملی وا همین ارج بازدید می کنند. این دهکده بسیار کوچک است، با بیشتر کاباره ها و مهمان ها، مغازه ها تزکیه کافه های تبرزین نیست.


تور لحظه آخری استانبول
و پارک؟ پارک عجب انگیز است:
متاسفانه، روزی که دیدم، بسیاری دوباره به دست آوردن مسیرهای پیاده روی به علت بارش ذهاب و سیلابی امانت شد. (من تاخت روز اول اینجا را تو داخل خانه به دلیل بارندگی 24 ساعته درآمد باج کردم!) مسیر از ولایت Cahuita حتی انتهای دیگر پارک 8 کیلومتر است. وقتی رفتم، تنها 2 کیلومتر مطلع باز شد. این هنوز و سرور کافی حیات که تو یک عراق زیبا بچرخد، میمون ها، میوه ها، میگوها سفید، عجیب بی آلایشی غریب ماکیان و ویزا های دلچسب را ببینید. گر من دیدم که اندر یک منطقه نزدیک به شهر، من صرفاً می توانید پندار کنید که لحظه را مالوف بیشتر اندر داخل، دور پیدا کردن اکثر حیوان است.
اطلاعات کاربردی
ساعات کار: پارک از ساعت 6 سپیده دم تا 5 بعدازظهر باز است.
هزینه: پارک رایگان است، ولیک آنها التماس کمک های مالی می کنند.
گرفتن آنجا: می توانید یک اتوبوس دوباره یافتن و گم کردن سان خوزه یا پورتو ویجو بگیرید. اتوبوس دوباره پیدا کردن سان José مرزها اسنان $ 4 دلار اندر حالی که $ 1.25 دوباره به دست آوردن Puerto Viejo است.
خوردن: من فقط تاخت مکان را پیدا کردم که واقعا در عمارت دوست داشتم. کافه Choco Latte طعام تازه پخته شده، صبحانه های بزرگ، ساندویچ های مبصر بزرگ تر و قهوه است. دومین محلی "سودا" (رستوران ارزان) تو وسط دهکده Riconita de Sabor بود. غذای محلی مبصر بزرگ تر فقط برای یک دلار یا دو.
اگر شما پهلو سمت ساحل فایده سمت پورتو ویجو می روید، اندر چند روز صدر در Cahuita راکد شوید. در حالی که کناردریا ممکن است خیلی بی سابقه باشد، پیاده روی اخلاص حیات سبع بسیار بهتر است. یا وقتی که زمان این مدت محدودی داخل این سفر نداشته باشم دیگر بیشتر نخواهم ماند.
برنامه ریزی سفر فراز آمریکای مرکزی
بهترین راهنمایی های سفر آمریکای مرکزی را صدر در دست آورید تزکیه همچنین این کیت Starter Travel رایگان برای شما ایفاد می شود.
کیت starter رایگان من وتو شامل:
    61 نکات تیره سیر معنویت
    شرکت های مورد آرزومندی من برای استفاده
    17 شلنگ برای پروگرام ریزی یک سفر


تور آنکارا ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.