بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

کناردریا کارائیب کاستاریکا

بسیاری از نفوس من ویزیت کنترل کرده اند ضلع سود من قول اند که جزیره اقیانوس آرام کاستاریکا کنار بهتر برای دیدار است. سان جزیره ای عسا، منطقه انباشته از میمون دوباره یافتن و گم کردن مانوئل آنتونیو صداقت ساحل توریستی نیکوی، همه کارائیب نی و بله را که بارندگی بیشتری دارند، حیات سبع کمتر، راحت برا "مدرن" خلوص سواحل کهنه بد و بی نفس سلیس را صدمه دیده است. عمده نیست که کجا بروید، بابا :اسم اب کارائیب صرفاً اینطور نیست.


تور ارزان کوش آداسی
در حال مهیا به هر تاخت سواحل، من مطمئن نیستم که چاه کسانی در مورد آنها مکالمه می کنند. سفر ضلع سود سمت کنار جانب کارائیب، خویشتن پیدا کردم متعلق را باران برا است، اما دم را آره چندان زیبا بی آلایشی بسیاری دوباره پیدا کردن مکان های تعجب انگیز برای کشف بود.
Tortuguero، کپی کاستاریکا جنگل آمازون، درون ساحل شمالی افزون است. این منطقه عظیم کلکسیون ای از رودخانه ها صداقت کانال هایی است که باز یافتن جنگل گذار می کند. آزگار وقت باران می آید، و باآنکه سواحل دلچسب هستند، یک شمس کامل از آب و هوای ساحلی آفتابی نادر است. برای ارتفاع بردن آن، جریانها قوی هستند و باریکودا ها خلوص کوسه نی و بله به عصیر حل می روند.
علیرغم همگی اینها، دلایل زیادی برای بازآمدن به اینجا نیستی دارد. بزرگترین قسمت کشی قدر زیادی از لاک پس ها (از این رو "Tortuguero"، که روی معنی "منطقه لاک پشت" درون اسپانیایی است) می آیند تا داخل کنار شاطی بمانند. بهترین آن برای دیدن جایگاه آنها در پیس های آوریل اخلاص مه است، ولیکن حتی در ادامه فصل خارج، Tortuguero چندین مکان برای پیاده روی، کیل زیادی کروز کانال خلوص فراوانی حیات وحش ارائه می دهد (این ناحیه برای پرندگان لمحه شناخته شده است).
Tortuguero آسان نیست و بله ارزان است. پنج ساعت طول می کشد تا باز یافتن سان جوزه از نفس عبور کند و نمودن توسط قایق نشان دادن می شود. این یک هدف پرتاب بودجه نیست اما چنانچه چیزی از نغمه دور و بری از دوام های معمولی کوهنوردی که شما تو آمریکای مرکزی پی می کنید، محل Tortuguero است.
سواحل اندر شمال کارائیب کرتاریکا
شما می توانید سایت های سیر و گذر ردشدن بزرگ، غواصی دریای عمیق، مقیاس زیادی از حیوان و احزاب را درون ساحل بالا سمت پاناما پیدا کنید. این منهل روزی از کنار بسیار ساده بران از Tortuguero است و بسیار ارزان برا از طرفه العین است. بیشتر مسافران برای پورتو ویجو، مرکز اصلی این ناحیه هستند. این Backpacker مرکزی است، و آن را دشوار به مکیده شده فایده زندگی surfer / حزب در اینجا.


بلیط کوش آداسی ارزان
پورتو ویجو یک آبادانی ساحلی شیب دار با احساس کارائیب قوی است پاکی من واقعا دم را دوست دارم آش وجود این واقعیت است که متعلق را توریستی. آبادانی کوچک است، آن شاق است درون اطراف، سواحل درون همه جا وجود دارد، پاکی یک تنه از بار های نادره وجود دارد، از محوطه های محلی "جغرافیایی" که در نزاکت مال شما می توانید نفقه غذایی رخیص Tico (کاستاریکا) صرف غذایی پهلو مکان های تحیر انگیز غربی با نان کاردان خوشمزه یا سوشی خوب. من وآنها و آنها به آدرس رگگایی تو خیابان ها آسیمه سار خواهید بود، زیرا به منظور Caribbeans بیشتر پیدا کردن اسپانیایی ها درون پورتو ویجو هستی و عدم دارد.
قورباغه آذرگون دندانه دار
در نزدیکی پورتو ویجو دو ولایت دیگر مقدار دیدن: Cahuita خلوص Manzanillo. (همچنین آبادانی لیمون، روستا اصلی اسکله این منطقه است بی آلایشی از لمحه عبور می کند، زشت، نجیب و پایگاه چند ساعته نیست). Cahuita، یک ولایت کوچک واقع تو کنار یک پارک ملی وا نام مشابه، مرزها اسنان یک عهد است شمال پورتو ویجو. آشنا Tortuguero، این مکان برای ساکت آرامش است. یک نوار نیستی دارد که در بعضی دوباره یافتن و گم کردن شبها سرشار جنب و جوش می شود ولیک اغلب پس ازآن از یک روز پیاده روی، شناوری شنا کردن یا گشت و گذار، اکثر آدم فقط نشسته قدس خواندنی هستند.
مانزانیلو بی همسر 12 کیلومتر دوباره به دست آوردن پورتو ویجو است که سبب می شود گردش روزمره غامض باشد. اندر حقیقت، من وتو می توانید داخل حدود دو ساعت دوباره پیدا کردن Puerto Viejo نوا فحوا رفتن - فقط کرانه را ورا آنگاه کنید. روستا حتی کوچکتر دوباره به دست آوردن Cahuita است، و هیچ کس واقعا واقعا بازدید نمی کند. سیستم حجر ای نزدیک ساحل نزدیک است قدس این پوشش اصلی غواصی ناحیه است. اکثر افرادی که نفع علیه و له روی بالا و اینجا می آیند همسر جور مانند ها، سلاله ها یا بازنشستگان هستند. سپس از کامل مهمانی لا و زیر و بانگ از پورتو ویجو بالا سراغ سونامی بروید و قرار ثبات کنید.
سواحل درون شمال کارائیب کرتاریکا
پس باز یافتن بازدید دوباره به دست آوردن ساحل کارائیب کاستاریکا، می توانم بگویم که آن را به عنوان خط ساحلی اقیانوس آرام زیبا، جالب و وا شکوه است. و پیدا کردن آنجایی که در سواحل کارائیب بیشتر ذهاب می آید، نفوس کمتری را داخل این آبشخور پیدا خواهید کرد. استراحتگاه های بزرگ، غذا قدس تورهای بیش از اندازه و هزارها هزارگان نفر باز یافتن مهاجرانی که تمام سرچشمه های اقیانوس آرام، ضلع سود ویژه نواحی همانند و ضد جزیره نیکیا را سیل می کنند، تقریبا درون هر کجا یافت می شود. بنابراین بگذارید آنها را بالا آنچه که می خواهند انجام دهند، داخل حالی که سواحل خالی (ارزان)، غذاهای دریایی ارزان و بسیاری دوباره یافتن و گم کردن حیوانات وحشی لذت می برند.


تور آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.