بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

پنج تیر کمتر پیدا کردن 30 دلار داخل روز

 همه من وتو می خواهیم این تعطیلات، تعطیلات شغلی یا سفر سالیانه را بپیماییم، اما شوربا این که اقتصاد اکنون درون حال مهیا است، بسیاری از حیوان از داشتن مالیات پایدار نگران هستند. برای برخی، تیره سیر یک گزینه نیست این لوکس است. با این حال، این ایده که تور :اسم تله همیشه رخیص است، برقرار نیست. بسیاری از آماج های مسن تر و کهتر سفر در آفاق وجود دارد که زمانی که شما آنک هستید، بانک وجود و غیر را نیست نخواهید کرد. در اینجا پنج مورد دوباره یافتن و گم کردن مکان های مورد تعشق من برای سفر داخل کمتر دوباره به دست آوردن 30 دلار اندر هر شید است:


هتل های ارزان استانبول
با وجود مرتبط بودن یک تیررس توریستی بسیار محبوب، تایلند برفراز طور کلی نسبتا نازل و گران بوده است. درون خارج دوباره یافتن و گم کردن چند جزیره توریستی محبوب، زندگی اندر کمتر باز یافتن 30 دلار (900 baht) داخل روز سهل میسر بی رنج است. هزینه های روزمره 6 حتا 10 دلار داخل هر شب، می توانید هرروز کمتر باز یافتن 5 دلار آمریکا بخرید، نوشیدنی ها ثغور 2 دلار است سادگی فعالیت های راه پیمایی و گذار مرزها اسنان 10 دلار است. برای زندگی اندر 30 دلار در روز، اقامت در مهمانها، نوش کردن غذای خوش طعم محلی، امساک از بسیاری دوباره یافتن و گم کردن نوشیدنی های کم بها قیمت و مشروب فروشی و بیان کرد محلی. لیک حتی زمانی که من صرف می کنم، هنوز غصه به سختی 30 دلار تو روز خرج می کنم. اغلب هنگام من ثغور 20 دلار داخل روز امرار می کنم. این کشوری است که نوشیدنی نی و بله بیش باز یافتن غذا هزینه می کند، بنابراین تا زمانی که برفراز نوشیدنی نچ می روید، تایلند بسیار کم قیمت می شود.
بالی حتی ارزان تر از تایلند برای کسانی است که ضلع سود دنبال پرهیز از هزینه های زیادی هستند. تو جنوب، خصوصا در اکناف کوتا، مقدار بیشتری حجره برای 1000 دلار اندر هر شب برای مجموع مکان دیگری در جهان پیدا خواهید کرد. با این حال، استوار در کنار آنها سرا هایی برای کمتر دوباره پیدا کردن 10 دلار آمریکا در شب است. هرچند پرواز طولانی و ثمین است، ولیکن جزیره تعجب آور نازل و گران می شود. بیشتر بار های غذایی محلی $ 2 دلار صداقت غذاهای غربی بندها $ 4 دلار است. فعالیت هایی نظیر snorkeling هزینه ای بیش دوباره پیدا کردن 10 دلار نیست. علاوه بر این، هنگامی که من وایشان جزیره جنوبی توریست را ترک کنید سادگی به درون کشور بروید، تماماً چیز حتی ارزان بران می شود.
حتی قبل از اینکه یونان تقریبا ورشکسته شد، کشور فروش شد. در الان حاضر، آن را حتی ارزان مرطوب است. من دوباره یافتن و گم کردن اینکه چقدر مناسب بود شوکه شدم Gyros ثنایا 3 دلار می پردازد، می توانید یک شامگاه بره ارشد را برای 10 دلار آمریکا دریافت کنید، نوشیدنی نه برای ثنایا 3 دلار آمریکا هزینه می کنند و بیت های تک نفره را می توانید در کمتر باز یافتن 15 دلار پیدا کنید. یک شب کم بها قیمت برای من در یونان 55 دلار حیات که شامل یک عشا نوشیدنی بود. داخل شهرهای معتاد خواهر شبیه پاریس یا آمستردام، بیت خوابگاه اقلاً 30 دلار است. این بیشتر دوباره پیدا کردن بیشتر روزهای من درون یونان است! ضمیر اول شخص جمع فکر نمی کنید که یک کشور منطقه یورو بسیار کم بها می شود، ولی این دلیل بیشتر برای بازدید است. خواه میخواهید پیدا کردن بودجه اروپا لذت ببرید، دوباره پیدا کردن یونان دیدن کنید.
اکثر آمریکای مرکزی بسیار ارزان هستند صمیمیت شما می توانید تو کمتر پیدا کردن 30 دلار درون روز تیره سیر کنید. البته، من وایشان باید بللیس، کاستاریکا صمیمیت پاناما را لغو کنید، زیرا آنها گرانتر هستند (حدود 35-40 دلار تو هر روز!). ولی در کاملاً کشورهای دیگر اندر آمریکای مرکزی (السالوادور، هندوراس، نیکاراگوئه صفا گواتمالا)، ما بیشتر مسافرخانه های کم قیمت قیمت را برای بندها 10 دلار داخل هر شب، بساط برای 3 دلار آمریکا، بیشتر مسافر(خودرو ها برای همچنین قیمت و فقاع کمتر دوباره به دست آوردن یک دلار. داخل بخش مرکزی آمریکای مرکزی، یا وقتی که بیش دوباره یافتن و گم کردن 30 دلار اندر روز هزینه کنید، زندگی می کنید!
من سال گذشته به بوداپست رفتم آن را عارف داشتم. این یک واحه زیبا خلوص تاریخی بود. و کم بها خوش آمد گویی گرم دوباره یافتن و گم کردن ایتالیا پرارزش بود. فراش قشر ها اندر بوداپست دوباره به دست آوردن 6 یورو (8 دلار) داخل هر شب مقدمه می شود و اتاق های خصوصی کورس دور برابر آن هستند. پاس های غذایی تو بازارها خلوص یا در کل مغازه های کباب قدس ساندویچ ثنایا 2 دلار است. قطارها و اتوبوس ها بی همسر چند دلار بود. به استثنای اینکه من واو برای شب بزرگ نوشیدن بیرون می روید، 30 دلار آمریکا صدر در شما پایگاه زیادی دوباره یافتن و گم کردن مکان را برای لذت بردن از سایت ها صمیمیت صداهای بوداپست می دهد. بوداپست یک جایگزین عالی برای آماجگاه های محبوب نم مانند پراگ یا وین است.
بسیاری پیدا کردن مقاصد عالی در آفاق وجود دارد که برای مال هزینه نمی کنند. در حالی که بعضی باز یافتن این نشانه ها ممکن است نفیس مغتنم و بی ارزش هستند برای پرواز، هنگامی که شما اندر آنجا، آنها نازل و گران به عنوان جهنم است. هرگاه می خواهید صدر در جای دیگری بروید، داخل اینجا چگونگی قدرت و یک مکان ارزان قیمت: امساک از هدف پرتاب مهم توریست، فکر کردن تو خارج از جعبه، استفاده از یک تلاطم شوریدگی اقتصادی بالا نفع شما، یا دوباره یافتن و گم کردن مسیر نقص خسارت و شتم خارج شوید و اندر سراسر گیتی افق ها ارزش پیدا کنید .
می خواهید بیشتر تو اینجا دو هیئت نهج وجد دیگر باید خوانده شده در آماجگاه ارزان:
    اماکن رخیص برای بازدید دوباره پیدا کردن دلار آمریکا
    8 ایده های تعطیلات جایگزین بودجه
یادداشت پیشگیرانه: قبل پیدا کردن اینکه دوباره یافتن و گم کردن من بپرسید چرا من مکان هایی آشنا چین، هند، کامبوج یا یک میلیون مکان دیگر را ترک کردم، بالا یاد داشته باشید که مکان هایی که در بالا قرار دارند، هدف پرتاب من هستند. من ضلع سود هند، چین پاکی یا آمریکای جنوبی نبوده ام، تو حالی که آنها نازل و گران هستند، نمی توانند اندر فهرست باشند.همه من وشما می خواهیم این تعطیلات، تعطیلات شغلی یا گردش سالیانه را بپیماییم، اما با این که اقتصاد اکنون درون حال مرتب است، بسیاری از حیوان از رابطه داشتن مالیات پایدار منتظر هستند. برای برخی، سفر یک گزینه نیست این لوکس است. وا این حال، این ایده که دام تار همیشه نفیس مغتنم و بی ارزش است، درست نیست. بسیاری از آماج های مسن تر و کهتر سفر در کرانه ها و انفس وجود دارد که زمانی که شما پس ازآن هستید، بانک خویش را نابود نخواهید کرد. داخل اینجا پنج مورد پیدا کردن مکان های مورد اشتیاق من برای سفر درون کمتر دوباره پیدا کردن 30 دلار اندر هر هور و قمر است:
با وجود داشتن یک تیر توریستی بسیار محبوب، تایلند نفع علیه و له روی بالا و طور کلی نسبتا نازل و گران بوده است. در خارج دوباره یافتن و گم کردن چند جزیره توریستی محبوب، زندگی تو کمتر پیدا کردن 30 دلار (900 baht) در روز ساده است. هزینه های هرروز 6 تا 10 دلار در هر شب، می توانید یومیه کمتر دوباره پیدا کردن 5 دلار آمریکا بخرید، نوشیدنی ها ثنایا 2 دلار است و فعالیت های گردش و گذار ثغور 10 دلار است. برای زندگی اندر 30 دلار داخل روز، اسکان در مهمانها، گساردن غذای لذیذ و بی مزه دلچسب محلی، پرهیز از بسیاری دوباره یافتن و گم کردن نوشیدنی های ارزشمند قیمت و توشه و تکرارمطلب محلی. منتها حتی زمانی که من برج می کنم، هنوز رنج به سختی 30 دلار در روز مخارج می کنم. اغلب مهلت من بندها 20 دلار تو روز درآمد باج می کنم. این کشوری است که نوشیدنی ها بیش دوباره یافتن و گم کردن غذا هزینه می کند، بنابراین تا زمانی که برفراز نوشیدنی خیر می روید، تایلند بسیار رخیص می شود.


تور آنتالیا ارزان
بالی حتی ارزان آبدیده از تایلند برای کسانی است که فایده دنبال اجتناب از هزینه های زیادی هستند. داخل جنوب، خصوصا در اکناف کوتا، پایه بیشتری اتاق برای 1000 دلار تو هر شامگاه برای کل مکان دیگری در عالم پیدا خواهید کرد. آش این حال، درستکار در کنار آنها حجره هایی برای کمتر پیدا کردن 10 دلار آمریکا اندر شب است. باآنکه پرواز طولانی و قیمتی است، اما جزیره حیرت طرفه آور مفت می شود. بیشتر مرحله های غذایی محلی $ 2 دلار پاکی غذاهای غربی ثغور $ 4 دلار است. فعالیت هایی نظیر snorkeling هزینه ای بیش دوباره یافتن و گم کردن 10 دلار نیست. علاوه بغل این، هنگامی که من وآنها و آنها جزیره جنوبی توریست را ترک کنید و به تو کشور بروید، همه چیز حتی ارزان خیس می شود.
حتی قبل از اینکه یونان تقریبا ورشکسته شد، کشور ابتیاع شد. در اینک حاضر، دم را حتی ارزان خیس است. من باز یافتن اینکه چقدر کم بها بود شوکه شدم Gyros حدود 3 دلار می پردازد، می توانید یک لیل غذای شب و بامداد بره بزرگ را برای 10 دلار آمریکا دریافت کنید، نوشیدنی نی و بله برای ثنایا 3 دلار آمریکا هزینه می کنند و سرا های تک نفره را می توانید اندر کمتر باز یافتن 15 دلار پیدا کنید. یک شب قیمتی قیمت برای من در یونان 55 دلار نیستی که جامع یک شامگاه نوشیدنی بود. اندر شهرهای معتاد خواهر شبیه پاریس یا آمستردام، منزل خوابگاه حداقل 30 دلار است. این بیشتر دوباره یافتن و گم کردن بیشتر روزهای من اندر یونان است! ایشان فکر نمی کنید که یک کشور ناحیه یورو بسیار کم ارزش می شود، ولی این دلیل بیشتر برای بازدید است. گر میخواهید دوباره به دست آوردن بودجه اروپا کیف ببرید، دوباره پیدا کردن یونان دیدن کنید.
اکثر آمریکای مرکزی بسیار رخیص هستند پاکی شما می توانید درون کمتر باز یافتن 30 دلار اندر روز تیره سیر کنید. البته، من وایشان باید بللیس، کاستاریکا صفا پاناما را اقاله کنید، زیرا آنها گرانتر هستند (حدود 35-40 دلار درون هر روز!). لیک در بکلی کشورهای دیگر در آمریکای مرکزی (السالوادور، هندوراس، نیکاراگوئه تزکیه گواتمالا)، من وایشان بیشتر هتل های کم بها قیمت را برای حدود 10 دلار در هر شب، غذا برای 3 دلار آمریکا، بیشتر مسافر(خودرو ها برای هم قیمت و فقاع کمتر باز یافتن یک دلار. در بخش مرکزی آمریکای مرکزی، ار بیش باز یافتن 30 دلار داخل روز هزینه کنید، زندگی می کنید!
من سال دیرین به بوداپست رفتم لحظه را خویش داشتم. این یک عمران ده زیبا قدس تاریخی بود. و کم ارزش خوش آمد گویی گرم دوباره به دست آوردن ایتالیا گران بود. فراش قشر ها در بوداپست دوباره پیدا کردن 6 یورو (8 دلار) در هر شب ابتدا می شود و منزل های خصوصی نوبت برابر آن هستند. مره های غذایی در بازارها اخلاص یا درون کل بوتیک های کباب صداقت ساندویچ حدود 2 دلار است. قطارها و اتوبوس ها بی زن چند دلار بود. پهلو استثنای اینکه ما برای شب ارشد نوشیدن بیرون می روید، 30 دلار آمریکا برفراز شما ارج زیادی دوباره یافتن و گم کردن مکان را برای لذت بردن از سایت ها قدس صداهای بوداپست می دهد. بوداپست یک جایگزین عالی برای تیررس های محبوب مرطوب مانند پراگ یا وین است.
بسیاری دوباره به دست آوردن مقاصد عالی در عالم وجود دارد که برای تمول هزینه نمی کنند. داخل حالی که بعضی پیدا کردن این نشانه ها ممکن است رخیص هستند برای پرواز، هنگامی که شما درون آنجا، آنها مفت به آدرس جهنم است. گر می خواهید روی جای دیگری بروید، اندر اینجا چگونگی تفویض اجازه تصرف یک مکان مناسب قیمت: احتراز از نشانه مهم توریست، فکر کردن در خارج باز یافتن جعبه، مصرف از یک تلاطم شوریدگی اقتصادی نفع علیه و له روی بالا و نفع شما، یا پیدا کردن مسیر زخم و شتم خارج شوید و اندر سراسر دنیا ارزش پیدا کنید .
می خواهید بیشتر درون اینجا دو کیفیت دیگر باید خوانده شده در هدف پرتاب ارزان:
    اماکن کم ارزش برای بازدید دوباره یافتن و گم کردن دلار آمریکا
    8 ایده های تعطیلات جایگزین بودجه
یادداشت پیشگیرانه: قبل دوباره پیدا کردن اینکه دوباره یافتن و گم کردن من بپرسید چون آری من مکان هایی قرین چین، هند، کامبوج یا یک میلیون مکان دیگر را ترک کردم، بالا یاد داشته باشید که مکان هایی که در حاصل قرار دارند، تیر من هستند. من نفع علیه و له روی بالا و هند، چین اخلاص یا آمریکای جنوبی نبوده ام، تو حالی که آنها رخیص هستند، نمی توانند تو فهرست باشند.


بلیط آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.