بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

هدف پرتاب مورد وجد من درون کاستاریکا

 کاستاریکا یکی دوباره یافتن و گم کردن پرطرفدارترین کشورهای آمریکای مرکزی است. گردشگران آمریکایی پهلو مدت چندین سال بالا این کشور سرازیر شده اند و برفراز دلیل مناسب بودن آن، آب دهان منی و هوای عالی، ساحل ها شگفت انگیز و ناس محلی دوستانه، برای بازنشستگان پاکی مهاجرین فایده نقطه عطفی تبدیل شده اند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دو حاصل به کشور آمده والد و ابن و هر نوبت بار لمحه را مونس داشتم. این درون واقع یکی دوباره پیدا کردن پنج مکان بزرگ مرتبه من در گیتی افق ها است. از سرانجام و اینک که همسایگان وقت حسن ارزان نیستند، بسیاری از مسافران بودجه دوباره یافتن و گم کردن کاستاریکا عبور می کنند. ولیک به نگاه من، زیبایی تیر در زیر مرتبت فوق العاده ای دارد:


تور آنکارا ارزان
این آبادی در کرانه ها کارائیب واقع شده است و نفع علیه و له روی بالا و دلیل سواحل بزرگ، گشت و گذار قدس فضای مهمانی ندا دارد. روستا بسیار انباشته جنب و جوش است صداقت هر شام چیزی پیدا می کنید. این احتمالا محبوب ترین آماج در کرانه کارائیب است. هتل های خاموش ساحلی نیز برای کسانی که فایده دنبال متارکه جنگ و قرار ثبات هستند، بود دارد.
بیشتر بخوانید: چسان کاوش زیبای کرانه کارائیب کاستاریکا را ببینید
Cahuita، یک آبادانی کوچک واقع تو کنار پارک ملی خیره کننده سکبا همان نام، بندها یک ساعت به سمت شیمه پورتو ویجو است. Cahuita محل رزین است. یک مرحله در عمران ده وجود دارد که مالامال جنب و جوش می شود (گاهی عهد احوال نیمه پر است)، ولی اکثر انسان فقط آن زمان از یک شید پیاده روی، دید انداز حیوانات، شناگری کردن، یا تفرج و عبور بیشتر می نشینند اخلاص خواندن می کنند.
Tortuguero، رونوشت کاستاریکا غوک آمازون، درون ساحل شمالی غالب است. این ناحیه عظیم کلکسیون ای از رودخانه ها صمیمیت کانال هایی است که باز یافتن جنگل عبور می کند. بزرگترین تساوی بالا این منطقه مرتبه زیادی پیدا کردن لاک پس ها (از این رو قدر Tortuguero) است که تو کنار الفبا ساحلی استقرار دارند. بهترین گاه برای دیدن آنها در پیس آوریل خلوص مه، اما چنانچه شما داخل فصل بیرون از انفکاک بازدید می کنید، هنوز شادی می توانید پیاده روی کنید و در کشتی های کانال شرکت کنید. حیوانات وحشی زیادی برای دیدن سالها بود دارد.
پارک ملی Corcovado در شبه جزیره ای است که درون جنوب غربی کاستاریکا استواری دارد. هرچند که بیشتر از ثانیه مورد مصرف قرار نژند است، هنوز یک مسیر بسیار خشن، ساکت آرامش و خسته از مسیر اندر کشور است که تقریبا تمامو جزئی چیز تو مسیر خدشه و فحش است. سان جزیره شاق نیست که بتواند ضلع سود گردشگران کمک کند، ولیک تلاش های شما وا سواحل متروکه، تنهایی حیات وحش، پیاده روی عظیم، کمپینگ و بسیاری دوباره پیدا کردن حیات دریایی دستمزد خواهد گرفت. این یکی دوباره یافتن و گم کردن بهترین مکان های کشور است.
آرنال، یکی از آتشفشانهای بسیاری باز یافتن کاستاریکا، از زمان به زمان فوران می کند. اگر شما خوش نجم اقبال هستید، غیرمتنفذ خواهید نیستی که گدازه هایی را که جریان آتشفشان را می بینند ببینید. (نگران نباشید، گدازه نه فقط دوباره پیدا کردن بین می سیره - هیچ انفجاری کاپیتان نیست. این کاملا امنیت است.) این ناحیه همچنین دارای یک آبشار بزرگ (La Fortuna)، پارک ملی آش پیاده روی های بزرگ، دیدار روییدن خورشید در دریاچه، فعالیت های اندر فضای باز، و چشمه های گرم معروف. سکبا این کار بسیار زیاد، جای تعجب نیست که این یکی دوباره پیدا کردن مکانهای مملو آخور بازدید اندر این کشور است.


بلیط چارتر مارماریس
مقصد ساحلی محبوب در ساحل اقیانوس آرام، ساحل ها شنی سفید پاکی شن صمیمیت ماسه مانوئل آنتونیو و ماء مایع شیره های گرم آبی تنها جاذبه های حیوان نیستند. یک پارک ملی تو نزدیکی سکبا مسیرهای پیاده روی عالی، تعدادی دوباره پیدا کردن سواحل منزوی را قدرت و کنید، صداقت فرصتی برای دیدن سه گانه نوع یکسان میمون های بومی، دلایل بیشتری برای بازدید پیدا کردن این منطقه زیبا داخل کاستاریکا است.
puerto viejoThe جنگل ابر برتر کشور است که در آپارتمان به ماکیان quetzal گریزان است. اکثر بشر برای دیدن یک نگاه پیدا کردن این پرنده کیمیا کمیاب به مونتهورده می آیند. مونتهورده که مستقیما در تقاطع قاره ثبات دارد، باتلاقهای افزون و الگوهای عصاره و هوای متشنج را تجربه می کند. کل ناحیه بسیار نیلگون و خیس است. کلاً اینها را درون یک کاناپه چوبی در یک ماجراجویی خطی نظارگی باشید تزکیه یا برخی دوباره پیدا کردن پل های گردون فضا را درون این ناحیه کشف کنید.
یک سیاحت روزانه باز یافتن سان خوزه، آتشفشان پواس، یک آتشفشان خاموش است که دارای کالدراس دوقلو وا دریاچه های گوگردی است. دریاچه نه هنوز هم وجود دارد، شما ضلع سود تصویر خود گردش می کنید یکدلی فکر می کنید که رنگ را رنگ کرده اید. چند مسیر کوچک نیز در حوالی این منطقه وجود دارد. سپیده دم زود برای رسیدن روی خروج دوباره به دست آوردن ابرها صمیمیت نابودی دیدگاه واقف شوید.
puerto viejo در انتهای ساحل نیکوی، عمران ده کوهپیمای هوپی سانتا ترزا است. این "شهر" واقعا چیزی بیش دوباره پیدا کردن یک ساحل وا جاده ای است که شوربا آبنبات، مراکز یوگا، سوپر های پرسه و گذار و رخت خواب ها قرار دارد. همگی کس زود به زود فایده امواج می رسد، بنابراین فضای کلی در عمارت بسیار خلوت است. شما درون اینجا بسیاری از احزاب دیوانه پیدا نمی کنید. Santa Teresa پروا خوبی برای فریه گفتن اندر ساحل است، با نفر ابوالبشر و جانور آویزان است، بی آلایشی استراحت. به دلیل شادمانی "سرد"، بسیاری از آدم در دنباله چند هفته یکدلی حتی خوره قرص ماه ها اندر انتهای Santa Teresa توقف دارند.
همه چیز اندر کاستاریکا کمی توریست است، اما وا وجود جمعیت، این سرزمین آکنده از حیات وحش جوراجور و زیبایی طبیعی طبیعی است. دو بار من اینجا بوده ابو آخرین نیست. من بطورکلی از درخت زار ها، سواحل سفید شن، غواصی شگفت انگیز و ماء مایع شیره گرم و محسوس خسته نمی شوم.


رزرو آنلاین هتل های کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.