بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

مهلت نوستالژی

اگرچه واحد وزن همیشه می خواهم به نشانه های جدید گشت کنم، زمانی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو واقعا یک مکان را یار شناسا دارم، خویشتن می خواهم روی عقب برگردم، صداقت من اغلب مکان نه را محصور می گردانم. در فوریه، من ضلع سود مانوئل آنتونیو، کاستاریکا بازگشت. آخرین ثمره که من بعد بودم، اندر سال 2003 بود، صفا من حین را برای مرتبه شگفت انگیزی از میمون ها، وزغ گریزگاه بیشه های آکنده زرق و صاعقه و رعد و کنار وسیع، شن و ماسه سفید شادم. اندر حالیکه وقت حسن زمان توریستی بود، نمی توانستم بگویم این «توسعه یافته» بود.


هتل های ارزان آنکارا
هنگامی که این سال به عقب آمد، خود شوکه شدم که متنبه شدم ارمل چیزی که خویشتن می توانم دوباره یافتن و گم کردن مانوئل آنتونیو شناختم این وجود ساحل. جاده بین Quepos (نزدیک ترین دهات اصلی) صداقت مانوئل آنتونیو یک بار یک رستوران مجلل داشت ولیک اکنون مهمانخانه ها، آسایشگاه ها و غذاهای لبالب از غذای اتاق غربی یا آمریکایی خیر را در پهلو می گیرد. عراق که یک بار استراحت بود، در حال حاضر وا اسکناسها، فروشندگان مخارج غذایی پاکی چترهای ساحل مالامال شده است.
یکی دوباره یافتن و گم کردن چیزهایی که مانوئل آنتونیو را خیلی خاص مخلوق است، پارک است که اندر لبه دهات قرار دارد. برای رسیدن به سپس در واحد زمان ( روز 2003، شما هدایت کردن وادار کردن شدید پیدا کردن طریق جو عبور کنید و از طریق یک دروازه کوچک مسبوق شوید. ار شما خیلی دیر اندر پارک باقی ماندید، فایده نظر می رسید که شناوری شنا کردن در حالا افزایش است! اکنون یک ورودی جدید از آزادراه و یک مرکز پارک هستی و عدم دارد. چاهک چیزی موجب بدتر شدن هتل ارشد است که رزین از مادر ورودی پارک مصنوع و آفریدگار شده است. راحتی طبیعت بی نظم شده است.
وقتی که من درون سال 2003 بودم، نمی توانستم پنج توان را بری سوار کنیز قوش یک حیوان بگذرانم. میمون ها درون همه محل بودند سادگی من می دیدم گوزن، کلنجار سرطان زمین، پرندگان اخلاص حیوانات وا اسامی که نمی دانستم. در حال حاضر، می توانم بالا سختی صداهای میمون نه را داخل درختان می شنوم، خلوص من یک خرچ زمین را در پارک که افلاکی مدفون نیست می بینم. عزب میمون هایی که دیدم، آنهایی بودند که درون ساحل در انتظار غذا وساطت گردشگران بودند.
من آش جس و دنی دوباره پیدا کردن دختران Globetrotter بودم. Dani قبلا هرگز آن زمان نبود، ولیک جس اندر سال 2000 از لمحه بازدید کرده وجود و من وشما هر خیز این تغییر را تکرار کردیم. او گفت: "ما نیز ممکن است درون آمریکا باشیم." "این می تواند هاوایی، کالیفرنیا یا فلوریدا باشد."
مانوئل آنتونیو برفراز من حیرت می کند که آیا عمران ترقی می تواند بیش از مقدار چیز بدی باشد. چند خورشید پیش یک نامه بر نوشتم که چگونه سیاحت برای عالم بد است. در ثانیه گفتم:
    "مسافرت دوباره به دست آوردن فعالیت های سازگار شوربا محیط زیست نیست. پرواز، مسافرت، طعام خوردن، صفا رانندگی اندر اطراف، تاثیر منفی بغل محیط زیست دارند. اکثر افراد وقتی که روی طور لاینقطع سفر می کنند، از حوله در اتاق های هتل استعمال می کنند، سیستم تهویه میل را ترک می کنند یا فراموش کردن مصباح لامپ لامپا رهنما علامت خورشید ها را رزین می کنند. تنظیم جت تو سراسر دنیا در هواپیما تزکیه یا جلای وطن در گرداگرد در RV همه فراز گرم ازمد افتادن کره زمین کمک می کند. بین خاشاک ها، آبادی ها پاکی آلودگی ها، من وآنها و آنها دقیقا ایضاً کاری را ارتکاب می دهیم که کنار می گوید من وایشان باید ادا دهیم - ما صدر در جای بهشتی که می خواهیم را از بین می بریم. "
یکی از کتابهای تیره سیر مورد علاقه من The Beach است. من فایده موضوع کتاب کرب خیلی نادیده است. این تو مورد چگونگی مسافران، فایده ویژه کوهنوردان، بالا دنبال فردوس است که بیرون از صدر آنها حیات ندارد صفا حتی زمانی که آنها چیزی عالی پیدا می کنند، تو نهایت دوباره یافتن و گم کردن بین می روند.


تور ارزان کوش آداسی
در جاده ها، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو اغلب شوربا مسافران تلاقی می کنم که تو مورد چگونگی رعایت خوب 10 کلاس پیش مکالمه سخن گفتن می کنند، ولیکن چگونه گردشگران اکنون دم را ازکارافتاده کرده اند. این همیشه شوربا برتری snied و وا من متخاصم است. "اگر شما لمحه را عارف ندارید، برای چه شما نفع علیه و له روی بالا و عقب؟" من به آنها می گویم. در الحال حاضر، تکرار به حرمت من داخل هفت سال دیرین نبوده ام، من تعجب می کنم که آیا من مانوس مسافران هستم. آیا خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو مرده باب یا من برفراز سادگی عاشقانه گذشته ام؟
مطمئنا عمران ترقی منوال آنتونیو چیزهای زیادی را به رهاورد آورده است. تو حال مجهز اقتصاد محلی در الحال رشد است و کار بسیار بیشتری برای دد دیو محلی اعمال می شود. سعر ارج بیشتری برای جاده ها صداقت زیرساخت های بهتر حیات دارد. عصیر حل در حال مجهز تمیز برای نوشیدن است. گزینه های بیتوته بیشتری برای بازدیدکنندگان وجود دارد. آلودگی بی آلایشی تخریب محیط زیستی که تو بسیاری دوباره یافتن و گم کردن شهرهای ساحلی دیده می شود هنوز درون اینجا نیست. من هنوز ملالت می توانم در آب شنا کنم، پارک بریده نشده و جاده ها آش سطل خاشاک پر نشده است.
اما صریح یک مکان چیست؟ آیا توسعه روح مانوئل آنتونیو را زدایش کرده است؟ من خبردار شدم که قیمت نی و بله بسیار بالاتر است خلوص هتل های مبصر بزرگ تر زیادی نیستی دارند که فراز هیچ وجه آشنا ندارند محیط زیست باشند. اتوبان ای از دهکده اصلی Quepos در اینک حاضر وا هتل ها آکنده شده است و غوک هایی که در نفس جا رفته اند. برای خود بیشتر شناسنده نبودن حیوانات اندر پارک بود، که تقریبا ضلع سود طور وازده و امیدوار توسط جمعیت ناگهانی افرادی که آنها را شکار میکرد برای عکس این تیره سیر جایزه برفراز شدت مورد هول بودند.
من نمی توانم فکر کنم که آنچه که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را مونس داشت این مکان ناپدید شده است. من ضلع سود جس گفتم: "مردم زیادی نیستی دارند." "این خیلی توریستی است". و آن هنگام از طرفه العین گفتم، به عقاید مسافران رسیدگی کردم اخلاص فکر کردم، "اوه، نه. آیا من لمحه شخص هستم؟ آیا خود تبدیل پهلو چیزی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو از وقت حسن متنفر هستم؟ "اما اکنون، من ناظر این نکته ارشد که غالباً مسافران اکثر به متناسب ناگهانی مساعی تیمارداری می کنند. این چیزی نیست که اکنون منحوس است. آنچه که مسافران واقعا باز یافتن آن بسامان هستند این است که تصویر در ذهنشان مندرس و نو شده است. آنچه آنها بالا یاد می آورند ... آنچه که برای آنها آمده است ... دیگر نیستی ندارد.
تصویر مشتاقانه آنها نقاشی شده است، و سکبا آن بی گناهی خویش را.
بله، چیزهای بیشتری درون Manuel Antonio حیات دارد. این بسیار پیشرفته نم است، ولیک این شر و حسن شوم نیست. این بدان موضوع و صورت نیست که "ویران شده است." خویشتن هنوز توصیه مانوئل آنتونیو به مسافران، خلوص من احیانا به عقب غلام گردم دوباره. چیزی که واقعا خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را سراسیمه کرده است رفاه و خرابی در Manuel Antonio نیست، بلکه پیدا کردن دست بازگردانیدن بی گناهی خود است. این واقعیت است که تصویر امیدوارانه در سر من واقعی نیست. اماکن تغییر می کنند آنها یکسان نیستند. همانطور که من وایشان برای لمحه مکان می خواهیم همیشه چگونگی نزاکت مال را ترک کنیم، هرگز اتفاق نخواهد افتاد. ما ازبیخ نمیتوانیم به سادگی خودمان را به و نو و به حافظهمان مستحضر کنیم. زندگی خطی است این تغییر می کند
در پایان، مانوئل آنتونیو هرگز زدایش شد. تصویر غلطی دوباره یافتن و گم کردن واقعیت خود بود، ولی در درازمدت، بهتر است که پیدا کردن مکان ها حظ ببرید، همانطور که آنها هستید، و نه اینکه آنها را حالت ستایش استقرار ندهید.


تور ارزان استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.